Show simple item record

Social responsibility of businesses: trends and implications.

Dublin Core metadata

dc.creatorΣτυλιανάκη, Στεφανίαel
dc.creatorStylianaki, Stefaniaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:55:32Z
dc.date.available2016-03-15T16:55:32Z
dc.date.issued2011-03-18T16:00:27Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6292
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τα χαρακτηριστικά και τις αντιλήψεις των επιχειρήσεων που εφαρμόζουν πρακτικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην Ελλάδα, καθώς, και τις επιπτώσεις, τάσεις που δημιουργούνται. Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι ενώ αρχικά οι επιχειρήσεις σκόραραν χαμηλά στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, σήμερα, ένα μεγάλο ποσοστό υποστηρίζει το θεσμό αυτό, λαμβάνοντας μέρος σ’ αυτό και οι πολίτες-καταναλωτές.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΚοινωνική ευθύνη της επιχείρησης: σύγχρονες τάσεις και επιπτώσεις.el
dc.titleSocial responsibility of businesses: trends and implications.en

healMeta

heal.creatorNameΣτυλιανάκη, Στεφανίαel
heal.creatorNameStylianaki, Stefaniaen
heal.publicationDate2011-03-18T16:00:27Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6292
heal.abstractΗ παρούσα εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τα χαρακτηριστικά και τις αντιλήψεις των επιχειρήσεων που εφαρμόζουν πρακτικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην Ελλάδα, καθώς, και τις επιπτώσεις, τάσεις που δημιουργούνται. Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι ενώ αρχικά οι επιχειρήσεις σκόραραν χαμηλά στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, σήμερα, ένα μεγάλο ποσοστό υποστηρίζει το θεσμό αυτό, λαμβάνοντας μέρος σ’ αυτό και οι πολίτες-καταναλωτές.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΚοινωνική ευθύνη της επιχείρησης: σύγχρονες τάσεις και επιπτώσεις.el
heal.titleSocial responsibility of businesses: trends and implications.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΕλλάδα, εταιρική κοινωνική ευθύνηel
heal.keywordGreece, corporate social responsibilityen
heal.advisorNameΑναστασάκης, Ανδρέαςel
heal.advisorNameAnastasakis, Andreasen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)