Εμφάνιση απλής εγγραφής

Business planning with ongoing evaluation of the information system and its internal control.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑλεξίου, Παναγιώταel
dc.creatorΑργύρη, Αλεξάνδραel
dc.creatorAlexiou, Panagiotaen
dc.creatorArgyri, Alexandraen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:56:30Z
dc.date.available2016-03-15T16:56:30Z
dc.date.issued2011-10-26T16:07:05Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6316
dc.description.abstractΕίναι γνωστό ότι αρκετές επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν τμήμα Marketing. Είναι όμως απαραίτητο μια επιχείρηση η οποία θέλει να προβάλλει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της να ακολουθήσει κάποια στρατηγική marketing για να μπορέσει να πετύχει τους στόχους της αλλά και για να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Παρακάτω θα δούμε αρχικά ποια είναι η ορολογία του marketing, πόσο σημαντικό είναι οι επιχειρήσεις να φτιάχνουν ένα πλάνο με κάποιους μελλοντικούς στόχους που θέλουν να πετύχουν. Ακόμη μέσα από το marketing μπορούν να μάθουν ποιες είναι οι προτιμήσεις των καταναλωτών έτσι ώστε να μπορέσουν να βελτιώσουν και να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Έπειτα, θα αναφέρουμε ποια στοιχεία πρέπει να περιέχει ένα business plan για να μπορέσει η επιχείρηση να πετύχει τους στόχους της. Η επιχείρηση θα πρέπει να κάνει έναν προϋπολογισμό για το business plan έτσι ώστε να πετύχει τους στόχους της αλλά να έχει και κάποιο κέρδος. Ακόμη θα δούμε την έννοια του κόστους και πόσο βοηθάει την επιχείρηση να γνωρίζει το κόστος για την επίτευξη των στόχων της. Θα δούμε και πόσο σημαντικό είναι για μια επιχείρηση είναι να κάνει έναν προϋπολογισμό για το κάθε τμήμα της ξεχωριστά. Έπειτα θα δούμε και πως προγραμματίζει την δράση της, για την επίτευξη των στόχων της. Τέλος, θα δούμε πως εφαρμόζονται όλα τα παραπάνω σε μια πραγματική επιχείρηση. Θα δούμε ποιες κινήσεις κάνει η εταιρεία αυτή για να προωθήσει τα προϊόντα της και να ικανοποιήσει τις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕπιχειρησιακός προγραμματισμός επιχείρησης με παράλληλη αξιολόγηση του συστήματος πληροφόρησης και του εσωτερικού της ελέγχου.el
dc.titleBusiness planning with ongoing evaluation of the information system and its internal control.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑλεξίου, Παναγιώταel
heal.creatorNameΑργύρη, Αλεξάνδραel
heal.creatorNameAlexiou, Panagiotaen
heal.creatorNameArgyri, Alexandraen
heal.publicationDate2011-10-26T16:07:05Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6316
heal.abstractΕίναι γνωστό ότι αρκετές επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν τμήμα Marketing. Είναι όμως απαραίτητο μια επιχείρηση η οποία θέλει να προβάλλει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της να ακολουθήσει κάποια στρατηγική marketing για να μπορέσει να πετύχει τους στόχους της αλλά και για να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Παρακάτω θα δούμε αρχικά ποια είναι η ορολογία του marketing, πόσο σημαντικό είναι οι επιχειρήσεις να φτιάχνουν ένα πλάνο με κάποιους μελλοντικούς στόχους που θέλουν να πετύχουν. Ακόμη μέσα από το marketing μπορούν να μάθουν ποιες είναι οι προτιμήσεις των καταναλωτών έτσι ώστε να μπορέσουν να βελτιώσουν και να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Έπειτα, θα αναφέρουμε ποια στοιχεία πρέπει να περιέχει ένα business plan για να μπορέσει η επιχείρηση να πετύχει τους στόχους της. Η επιχείρηση θα πρέπει να κάνει έναν προϋπολογισμό για το business plan έτσι ώστε να πετύχει τους στόχους της αλλά να έχει και κάποιο κέρδος. Ακόμη θα δούμε την έννοια του κόστους και πόσο βοηθάει την επιχείρηση να γνωρίζει το κόστος για την επίτευξη των στόχων της. Θα δούμε και πόσο σημαντικό είναι για μια επιχείρηση είναι να κάνει έναν προϋπολογισμό για το κάθε τμήμα της ξεχωριστά. Έπειτα θα δούμε και πως προγραμματίζει την δράση της, για την επίτευξη των στόχων της. Τέλος, θα δούμε πως εφαρμόζονται όλα τα παραπάνω σε μια πραγματική επιχείρηση. Θα δούμε ποιες κινήσεις κάνει η εταιρεία αυτή για να προωθήσει τα προϊόντα της και να ικανοποιήσει τις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΕπιχειρησιακός προγραμματισμός επιχείρησης με παράλληλη αξιολόγηση του συστήματος πληροφόρησης και του εσωτερικού της ελέγχου.el
heal.titleBusiness planning with ongoing evaluation of the information system and its internal control.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεπιχειρησιακός προγραμματισμός, μάρκετινγκ, πληροφοριακό σύστημαel
heal.keywordbusiness planning, marketing, information systemen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)