Η λειτουργία και το ΦΠΑ ενός τουριστικού γραφείου.
Tourist office operation and value added tax.
![Thumbnail](/bitstream/handle/20.500.12688/6433/larou.pdf.jpg?sequence=2&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2008-09-26Author
Λάρου, Λουλουδίτσα
Μητροφανάκη, Ελένη
Larou, loulouditsa
Mitrofanaki, Eleni
Metadata
Show full item recordAbstract
Ο όρος τουρισμός χρησιμοποιείται πολύ συχνά για να περιγράψει τον τομέα ταξιδιών . Γενικά το ταξίδι είναι ένα πολυδιάστατο φαινόμενο το οποίο προκαλεί εικόνες, βιώματα και εμπειρίες όπως αυτά της περιπέτειας, της ψυχικής ηρεμίας, του μυστηρίου των εξωτικών περιοχών και της σκληρής πραγματικότητας των επαγγελματικών ταξιδιών. Το ταξίδι είναι μια πλατιά έννοια, που από μια σκοπιά περιλαμβάνει τον όρο Τουρισμός και σχετίζεται με την μετακίνηση ανθρώπων και για λόγους πέρα από το να κάνουν τουρισμό, έτσι όπως σήμερα γίνεται αντιληπτός. Το ταξίδι, σαν έννοια, είναι γνωστό από τους προϊστορικούς χρόνους ενώ ο τουρισμός είναι ένα κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο της σύγχρονης βιομηχανικής εποχής και διαφέρει από το ταξίδι τόσο σε ποσοτικούς όσο και σε ποιοτικούς όρους. Στις περισσότερες περιπτώσεις το ταξίδι αποτελεί απλά το μέσο προς ένα σκοπό, όπως είναι αυτός του να φθάσει κάποιος σε ένα συγκεκριμένο προορισμό άρα, από μια άλλη σκοπιά αποτελεί μόνο ένα στοιχείο της τουριστικής βιομηχανίας.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info