Show simple item record

E-commerce.

Dublin Core metadata

dc.creatorΣκυβαλάκη, Θεοκλίνηel
dc.creatorSkyvalaki, Theoklinien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:59:14Z
dc.date.available2016-03-15T16:59:14Z
dc.date.issued2009-09-28T12:13:21Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6441
dc.description.abstractΣτις αρχές του νέου αιώνα, το διαδίκτυο βρίσκει ολοένα και περισσότερες εφαρμογές στο χώρο του εμπορίου και του μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Οι ευκαιρίες και τα πλεονεκτήματα είναι πολλά και στρατηγικά και το κόστος του να αγνοηθούν είναι μεγάλο. Σύμφωνα με την Kiani, (1998), το διαδίκτυο και ο παγκόσμιο ιστός (World Wide Web - WWW) συνιστούν την δεύτερη μεγαλύτερη επικοινωνιακή εφεύρεση μετά την γλώσσα, ενώ οι Rayport και Sviokla (1995) διατείνουν ότι κάθε επιχείρηση σήμερα οφείλει να δραστηριοποιείται και να ανταγωνίζεται σε δύο κόσμους : το συμβατικό κόσμο των φυσικών πόρων, όπου τα διοικητικά στελέχη (managers) μπορούν να βλέπουν και να αγγίζουν, και τον εικονικό (virtual) κόσμο της πληροφορίας. Υπό τις συνθήκες αυτές, οι ελληνικές επιχειρήσεις οφείλουν να δράσουν γρήγορα, ώριμα, αποφασιστικά και με στρατηγικό όραμα / πρόγραμμα & στόχους, προκειμένου να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα τους έναντι των υπολοίπων ευρωπαϊκών επιχειρήσεων, εν όψει της διεύρυνσης του ανταγωνισμού που η Ευρωπαϊκή Οικονομική Ενοποίηση συνεπάγεται.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο.el
dc.titleE-commerce.en

healMeta

heal.creatorNameΣκυβαλάκη, Θεοκλίνηel
heal.creatorNameSkyvalaki, Theoklinien
heal.publicationDate2009-09-28T12:13:21Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6441
heal.abstractΣτις αρχές του νέου αιώνα, το διαδίκτυο βρίσκει ολοένα και περισσότερες εφαρμογές στο χώρο του εμπορίου και του μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Οι ευκαιρίες και τα πλεονεκτήματα είναι πολλά και στρατηγικά και το κόστος του να αγνοηθούν είναι μεγάλο. Σύμφωνα με την Kiani, (1998), το διαδίκτυο και ο παγκόσμιο ιστός (World Wide Web - WWW) συνιστούν την δεύτερη μεγαλύτερη επικοινωνιακή εφεύρεση μετά την γλώσσα, ενώ οι Rayport και Sviokla (1995) διατείνουν ότι κάθε επιχείρηση σήμερα οφείλει να δραστηριοποιείται και να ανταγωνίζεται σε δύο κόσμους : το συμβατικό κόσμο των φυσικών πόρων, όπου τα διοικητικά στελέχη (managers) μπορούν να βλέπουν και να αγγίζουν, και τον εικονικό (virtual) κόσμο της πληροφορίας. Υπό τις συνθήκες αυτές, οι ελληνικές επιχειρήσεις οφείλουν να δράσουν γρήγορα, ώριμα, αποφασιστικά και με στρατηγικό όραμα / πρόγραμμα & στόχους, προκειμένου να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα τους έναντι των υπολοίπων ευρωπαϊκών επιχειρήσεων, εν όψει της διεύρυνσης του ανταγωνισμού που η Ευρωπαϊκή Οικονομική Ενοποίηση συνεπάγεται.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΗλεκτρονικό εμπόριο.el
heal.titleE-commerce.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΣουλτάτος, Γεώργιοςel
heal.advisorNameSoultatos, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)