Εμφάνιση απλής εγγραφής

Research on the influence of the financial crisis on consumer habits and entertainment for young people in Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓένη, Μαρίαel
dc.creatorΖέμπι, Αουρόραel
dc.creatorGeni, Mariaen
dc.creatorZempi, Aouroraen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:00:42Z
dc.date.available2016-03-15T17:00:42Z
dc.date.issued2013-11-28T10:52:58Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6508
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης, η οποία εκπονήθηκε στα πλαίσια συγγραφής της πτυχιακή μας εργασίας προς περάτωση των σπουδών μας είναι η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τους κατοίκους του Ηρακλείου Κρήτης ηλικίας μεταξύ 18-35 ετών και ποια είναι τα αποτελέσματά της στα άτομα αυτής της ηλικίας ως προς τον τρόπο διασκέδασης και ψυχαγωγίας τους, ως προς τη γενικότερη ψυχολογία τους και την κοινωνική τους συμπεριφορά. Η έρευνα περιλαμβάνει 2 μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό στο οποίο αναλύονται και τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν με τη χρήση δομημένων ερωτηματολογίων. Όσον αφορά το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει το χρονικό της χρηματοοικονομικής κρίσης και την υφιστάμενη κατάσταση στην ελληνική κοινωνία και οικονομία εν μέσω αυτής της δυσχερούς οικονομικής συγκυρίας που βιώνει η χώρα, ενώ τέλος, παρουσιάζονται οι τρέχουσες αλλά και οι αναμενόμενες οικονομικές εξελίξεις. Το δεύτερο κεφάλαιο σκιαγραφεί το προφίλ του καταναλωτή και παρουσιάζει το μοντέλο της συμπεριφοράς του, δηλαδή με ποιο τρόπο καταλήγει στην τελική του απόφαση αγοράς και διαμορφώνει στάσεις και αντιλήψεις για τα προϊόντα που αγοράζει και χρησιμοποιεί. Αφού διερευνήσουμε τις αλλαγές στη συμπεριφορά αυτή εν μέσω της οικονομικής κρίσης, παρουσιάζουμε την εξειδίκευση που γίνεται στις μορφές και τα προϊόντα ψυχαγωγίας, αλλά και πως αυτή αλλάζει ως προς την κατανάλωση εν μέσω οικονομικής κρίσης. Στο δεύτερο μέρος της μελέτης, παρουσιάζεται αρχικά ο σκοπός της έρευνας και αναλύεται το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή των απαραίτητων για την έρευνα δεδομένων καθώς επίσης και η μέθοδος με την οποία αυτά συλλέχθηκαν. Τέλος, το τελευταίο κεφάλαιο της μελέτης αφορά στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων και των συμπερασμάτων που εξήχθησαν από την ανάλυση των παραπάνω, ώστε να δούμε το κατά πόσο αυτά συνάδουν με τις αρχικές μας υποθέσεις και κατά πόσο συμβαδίζουν με αποτελέσματα προγενέστερων ερευνών.el
dc.description.abstractThe purpose of this study, which was carried out in writing the dissertation work toward our completion of our studies was to investigate the extent to which the economic crisis has affected the residents of Heraklion aged between 18-35 years and what the effects on this age in the way of fun and entertainment, in general psychology and social behavior are. The research includes two parts, (theoretical and practical) in which are analyzed the results obtained from the analysis of data collected using structured questionnaires. Regarding the literature review in the first chapter is set the time of the financial crisis and the current situation in Greek society and economy in the midst of difficult economic times experienced by the country, and finally, presents the current and expected economic developments. The second chapter outlines the profile of the consumer and presents the model of consumer behavior, (how the final result of the buying decision is made) and shapes attitudes and perceptions about the products they purchase and use. After exploring the changes in behavior amid the economic crisis, we present the specification made in shapes and entertainment products, and how it changes in consumption amid economic crisis. In the second part of the study, is presented the initial purpose of the research and analyzed the tool used to collect the necessary data for the research, as well as the method by which they were collected. Finally, the last chapter of the study concerns the presentation of the results and conclusions drawn from the analysis above, to see whether they are consistent with our initial assumptions and whether they are consistent with results of previous studies.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΈρευνα για την επιρροή της οικονομικής κρίσης στις καταναλωτικές συνήθειες και την διασκέδαση των νέων στο Ηράκλειο.el
dc.titleResearch on the influence of the financial crisis on consumer habits and entertainment for young people in Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓένη, Μαρίαel
heal.creatorNameΖέμπι, Αουρόραel
heal.creatorNameGeni, Mariaen
heal.creatorNameZempi, Aouroraen
heal.publicationDate2013-11-28T10:52:58Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6508
heal.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης, η οποία εκπονήθηκε στα πλαίσια συγγραφής της πτυχιακή μας εργασίας προς περάτωση των σπουδών μας είναι η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τους κατοίκους του Ηρακλείου Κρήτης ηλικίας μεταξύ 18-35 ετών και ποια είναι τα αποτελέσματά της στα άτομα αυτής της ηλικίας ως προς τον τρόπο διασκέδασης και ψυχαγωγίας τους, ως προς τη γενικότερη ψυχολογία τους και την κοινωνική τους συμπεριφορά. Η έρευνα περιλαμβάνει 2 μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό στο οποίο αναλύονται και τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν με τη χρήση δομημένων ερωτηματολογίων. Όσον αφορά το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει το χρονικό της χρηματοοικονομικής κρίσης και την υφιστάμενη κατάσταση στην ελληνική κοινωνία και οικονομία εν μέσω αυτής της δυσχερούς οικονομικής συγκυρίας που βιώνει η χώρα, ενώ τέλος, παρουσιάζονται οι τρέχουσες αλλά και οι αναμενόμενες οικονομικές εξελίξεις. Το δεύτερο κεφάλαιο σκιαγραφεί το προφίλ του καταναλωτή και παρουσιάζει το μοντέλο της συμπεριφοράς του, δηλαδή με ποιο τρόπο καταλήγει στην τελική του απόφαση αγοράς και διαμορφώνει στάσεις και αντιλήψεις για τα προϊόντα που αγοράζει και χρησιμοποιεί. Αφού διερευνήσουμε τις αλλαγές στη συμπεριφορά αυτή εν μέσω της οικονομικής κρίσης, παρουσιάζουμε την εξειδίκευση που γίνεται στις μορφές και τα προϊόντα ψυχαγωγίας, αλλά και πως αυτή αλλάζει ως προς την κατανάλωση εν μέσω οικονομικής κρίσης. Στο δεύτερο μέρος της μελέτης, παρουσιάζεται αρχικά ο σκοπός της έρευνας και αναλύεται το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή των απαραίτητων για την έρευνα δεδομένων καθώς επίσης και η μέθοδος με την οποία αυτά συλλέχθηκαν. Τέλος, το τελευταίο κεφάλαιο της μελέτης αφορά στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων και των συμπερασμάτων που εξήχθησαν από την ανάλυση των παραπάνω, ώστε να δούμε το κατά πόσο αυτά συνάδουν με τις αρχικές μας υποθέσεις και κατά πόσο συμβαδίζουν με αποτελέσματα προγενέστερων ερευνών.el
heal.abstractThe purpose of this study, which was carried out in writing the dissertation work toward our completion of our studies was to investigate the extent to which the economic crisis has affected the residents of Heraklion aged between 18-35 years and what the effects on this age in the way of fun and entertainment, in general psychology and social behavior are. The research includes two parts, (theoretical and practical) in which are analyzed the results obtained from the analysis of data collected using structured questionnaires. Regarding the literature review in the first chapter is set the time of the financial crisis and the current situation in Greek society and economy in the midst of difficult economic times experienced by the country, and finally, presents the current and expected economic developments. The second chapter outlines the profile of the consumer and presents the model of consumer behavior, (how the final result of the buying decision is made) and shapes attitudes and perceptions about the products they purchase and use. After exploring the changes in behavior amid the economic crisis, we present the specification made in shapes and entertainment products, and how it changes in consumption amid economic crisis. In the second part of the study, is presented the initial purpose of the research and analyzed the tool used to collect the necessary data for the research, as well as the method by which they were collected. Finally, the last chapter of the study concerns the presentation of the results and conclusions drawn from the analysis above, to see whether they are consistent with our initial assumptions and whether they are consistent with results of previous studies.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΈρευνα για την επιρροή της οικονομικής κρίσης στις καταναλωτικές συνήθειες και την διασκέδαση των νέων στο Ηράκλειο.el
heal.titleResearch on the influence of the financial crisis on consumer habits and entertainment for young people in Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordοικονομική κρίση, διασκέδασηel
heal.keywordfinancial crisis, entertainmenten
heal.advisorNameΓωνιανάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameGonianakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)