Εμφάνιση απλής εγγραφής

Export strategic plan for bussiness development: products of primary sector.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑτσαλής, Ιωάννηςel
dc.creatorAtsalis, Ioannisen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:01:58Z
dc.date.available2016-03-15T17:01:58Z
dc.date.issued2013-10-22T10:07:43Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6559
dc.description.abstractΗ εργασία μας χωρίζεται κατά κύριο λόγο σε δύο μέρη, στο πρώτο μέρος έχουμε ασχοληθεί γενικότερα με τη θεωρητική προσέγγιση του εξαγωγικού στρατηγικού σχεδίου μίας επιχείρησης η οποία αναφέρεται κυρίως στο σχεδιασμό, την προώθηση και τις διαδικασίες που χρειάζονται για να εξάγει μια επιχείρηση το προϊόν της στο εξωτερικό. Όσο αναφορά το δεύτερο μέρος, αυτό αναφέρεται ειδικότερα στο εμπειρικό κομμάτι ενός στρατηγικού σχεδίου εξαγωγών και στο οποίο παρουσιάζεται μια μελέτη περίπτωσης εξαγωγικού σχεδίου προϊόντος μεταποίησης, με έμφαση στα προϊόντα πρωτογενούς τομέα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕξαγωγικό στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης επιχείρησης: προϊόντα πρωτογενούς τομέα.el
dc.titleExport strategic plan for bussiness development: products of primary sector.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑτσαλής, Ιωάννηςel
heal.creatorNameAtsalis, Ioannisen
heal.publicationDate2013-10-22T10:07:43Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6559
heal.abstractΗ εργασία μας χωρίζεται κατά κύριο λόγο σε δύο μέρη, στο πρώτο μέρος έχουμε ασχοληθεί γενικότερα με τη θεωρητική προσέγγιση του εξαγωγικού στρατηγικού σχεδίου μίας επιχείρησης η οποία αναφέρεται κυρίως στο σχεδιασμό, την προώθηση και τις διαδικασίες που χρειάζονται για να εξάγει μια επιχείρηση το προϊόν της στο εξωτερικό. Όσο αναφορά το δεύτερο μέρος, αυτό αναφέρεται ειδικότερα στο εμπειρικό κομμάτι ενός στρατηγικού σχεδίου εξαγωγών και στο οποίο παρουσιάζεται μια μελέτη περίπτωσης εξαγωγικού σχεδίου προϊόντος μεταποίησης, με έμφαση στα προϊόντα πρωτογενούς τομέα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΕξαγωγικό στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης επιχείρησης: προϊόντα πρωτογενούς τομέα.el
heal.titleExport strategic plan for bussiness development: products of primary sector.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordστρατηγικό μάνατζμεντ, στρατηγικό σχέδιο, στρατηγικός σχεδιασμός, πρωτογενής τομέαςel
heal.keywordstrategic management, strategic plan, strategic planning, primary sectoren
heal.advisorNameΣταματόπουλος, Θεόδωροςel
heal.advisorNameStamatopoulos, Theodorosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)