Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου της ξενοδοχειακής μονάδας Europa beach.
Preparation of business plan on the hotel Europa beach.
Abstract
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι η ανάλυση του επιχειρηματικού σχεδίου του ξενοδοχείου «EUROPA BEACH» . Επιλέχθηκε το συγκεκριμένο θέμα διότι το επιχειρηματικό σχέδιο αποτελεί πλέον κατευθυντήρια γραμμή για την πορεία των επιχειρήσεων ενώ ο τουριστικός κλάδος είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την Ελλάδα και ειδικά για την νησιωτική χώρα, μέρος της οποίας αποτελεί η Κρήτη. Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται μία σύντομη αναφορά στον ρόλο που κατέχει ο τουρισμός τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κρήτη, λόγω της τοποθεσίας όπου δραστηριοποιείται το ξενοδοχείο «EUROPA BEACH». Το δεύτερο κεφάλαιο, αναλύει την σημασιολογική έννοια του επιχειρηματικού σχεδίου. Στο συγκεκριμένο κομμάτι θα απαντηθούν ερωτήματα που αφορούν την χρήση, την δομή και τον τρόπο με τον οποίο συντάσσεται ένα επιχειρηματικό σχέδιο ώστε να είναι κατάλληλο για να βελτιωθεί η απόδοση της επιχείρησης. Στην συνέχεια, το τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζει την εσωτερική ανάλυση του ξενοδοχείου «EUROPA BEACH» στο οποίο βασίζεται η συγκεκριμένη εργασία. Θα πραγματοποιηθεί η ανάλυση των πεδίων δράσης της επιχείρησης καθώς επίσης των χρηματοοικονομικών της καταστάσεων. Το τέταρτο κεφάλαιο, μας εντάσσει στις δραστηριότητες marketing που διενεργούνται και προσδιορίζει την επιχειρηματική στρατηγική που ακολουθείται. Συγκεκριμένα, αναλύεται η πολιτική των υπηρεσιών που προσφέρει η επιχείρηση σε συνδυασμό με την κατάλληλη πολιτική προώθησής τους, καθώς επίσης η πολιτική προμηθειών που έχει αναλάβει. Το πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο, ασχολείται με το εξωτερικό περιβάλλον του ξενοδοχείου και κατά πόσο μπορεί να επηρεάσει την ομαλή λειτουργία του. Πραγματοποιείται ανάλυση των ανταγωνιστικών πιέσεων του κλάδου αλλά και ανάλυση S.W.O.T. (STRENGTHS – WEAKNESSES – OPPORTUNITIES – THREATS) επισημαίνοντας τα εκάστοτε δυνατά και αδύνατα σημεία της επιχείρησης. Ολοκληρώνοντας, καταγράφονται τα προσωπικά συμπεράσματα που προέκυψαν από την εκπόνηση της εργασίας. The Business Plan constitutes the tool of all enterprises. It depicts the status quo of the enterprise while at the same time it locates the perspectives and possibilities of its growth. It promotes the taking of decisions so that the desired result the enterprise anticipates can occur. The purpose of the present project is the analysis of the Business Plan of the hotel “EUROPA BEACH”. The following chapters give a briefing to the role tourism holds so much in Greece and in Crete, they break down the semantically concept of the Business Plan so as to improve the performance of the enterprise and they present the internal analysis of the fields of action and financial status of the hotel “EUROPA BEACH”. Also, this Business Plan puts us among the conducting marketing activities and defines the enterprising strategy which is pursued. The fifth and final chapters deal with the external environment and its effect on the regular function of the hotel. Concluding, personal inference which came up during the design of the project is incorporated.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info