Εμφάνιση απλής εγγραφής

Components of the quality of banking services.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚοθάλη, Ελένηel
dc.creatorΒερερουδάκη, Θεανώel
dc.creatorKothali, Elenien
dc.creatorVereroudaki, Theanoen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:03:57Z
dc.date.available2016-03-15T17:03:57Z
dc.date.issued2014-03-18T15:45:23Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6596
dc.description.abstractΟ ρόλος της παρούσας μελέτης είναι η ανάδευση σχέσεων μεταξύ της τράπεζας και των πελατών της και κατά ποσό μπορεί η τράπεζα να εξυπηρετήσει πλήρως της ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά με γνώμονα τις ιδιαιτερότητες του. Η συγκεκριμένη εργασία πιστεύουμε ότι είναι άκρος επίκαιρη με όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη με την οικονομική κρίση να ισοπεδώνει όλες τις προσπάθειες των τραπεζών για εξέλιξη και βελτίωση και την συρρίκνωση των νοικοκυριών και των εισοδημάτων κάθε νοικοκυριού. Τις τελευταίες δεκαετίες ο τραπεζικός κλάδος αν και κατείχε περίοπτη θέση στο οικο- νομικό σύστημα κάθε χώρας κλήθηκε να αντιμετωπίσει παρά πολλές διαρθρωτικές αλλαγές και ως προς τον τρόπο λειτουργίας και αντιμετώπισης των πελατών της αλλά και ως προς την θέση που κατείχε ο κλάδος στην αγορά. Ο διεθνής ανταγωνισμός, η οικονομική κρίση στις χώρες τις ευρωπαϊκής ένωσης καθώς επίσης και οι αυξημένες απαι- τήσεις των πελατών οδήγησαν στην άμεση ανάπτυξη της εξελιγμένης λειτουργιάς των τραπεζών και στην δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών τα όποια θα ήταν ικανά να εξυπηρετήσουν όλες τις ανάγκες των πελατών αλλά και να είναι σωστά προσαρμοσμένα με τα δεδομένα της εποχής της οποίας ζούμε.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣυνιστώσες της ποιότητας των τραπεζικών υπηρεσιών.el
dc.titleComponents of the quality of banking services.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚοθάλη, Ελένηel
heal.creatorNameΒερερουδάκη, Θεανώel
heal.creatorNameKothali, Elenien
heal.creatorNameVereroudaki, Theanoen
heal.publicationDate2014-03-18T15:45:23Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6596
heal.abstractΟ ρόλος της παρούσας μελέτης είναι η ανάδευση σχέσεων μεταξύ της τράπεζας και των πελατών της και κατά ποσό μπορεί η τράπεζα να εξυπηρετήσει πλήρως της ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά με γνώμονα τις ιδιαιτερότητες του. Η συγκεκριμένη εργασία πιστεύουμε ότι είναι άκρος επίκαιρη με όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη με την οικονομική κρίση να ισοπεδώνει όλες τις προσπάθειες των τραπεζών για εξέλιξη και βελτίωση και την συρρίκνωση των νοικοκυριών και των εισοδημάτων κάθε νοικοκυριού. Τις τελευταίες δεκαετίες ο τραπεζικός κλάδος αν και κατείχε περίοπτη θέση στο οικο- νομικό σύστημα κάθε χώρας κλήθηκε να αντιμετωπίσει παρά πολλές διαρθρωτικές αλλαγές και ως προς τον τρόπο λειτουργίας και αντιμετώπισης των πελατών της αλλά και ως προς την θέση που κατείχε ο κλάδος στην αγορά. Ο διεθνής ανταγωνισμός, η οικονομική κρίση στις χώρες τις ευρωπαϊκής ένωσης καθώς επίσης και οι αυξημένες απαι- τήσεις των πελατών οδήγησαν στην άμεση ανάπτυξη της εξελιγμένης λειτουργιάς των τραπεζών και στην δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών τα όποια θα ήταν ικανά να εξυπηρετήσουν όλες τις ανάγκες των πελατών αλλά και να είναι σωστά προσαρμοσμένα με τα δεδομένα της εποχής της οποίας ζούμε.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣυνιστώσες της ποιότητας των τραπεζικών υπηρεσιών.el
heal.titleComponents of the quality of banking services.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)