Εμφάνιση απλής εγγραφής

Sales' organizing and management.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣπυριδάκη, Μαρία-Πολυτίμηel
dc.creatorSpyridaki, Maria-Polytimien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:06:08Z
dc.date.available2016-03-15T17:06:08Z
dc.date.issued2009-02-09T12:08:32Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6682
dc.description.abstractΣτις μέρες μας είναι δύσκολο να βρούμε οικονομικά κείμενα, επιστημονικά άρθρα, αναλύσεις και δημοσιεύσεις που να μην εμπλέκουν τη βιωσιμότητα της επιχείρησης με το Μάρκετινγκ. Για τους ειδικούς που ασχολούνται με το αντικείμενο αυτό, συμπεριλαμβάνουν στο περιεχόμενο του την τιμολόγηση, την τοποθέτηση-διανομή, την διαφήμιση και την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της επιχείρησης, καθώς και την έρευνα αγοράς για τον εντοπισμό των αναγκών των καταναλωτών. Επομένως το Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία προσαρμογής του επιπέδου ποιότητας των προϊόντων και υπηρεσιών της επιχείρησης με τις ανάγκες του καταναλωτή με άμεσο επιδιωκόμενο στόχο την μεγέθυνση και την κατεξοχήν μεγιστοποίηση των πωλήσεων και του κέρδους αυτής. Ανεξάρτητα από την τεχνολογία της εταιρίας, την οικονομική της δομή, τη συνεργασία και τις σχέσεις του στελεχιακού δυναμικού της είναι καθοριστικός παράγοντας της επιβίωσής της, η δραστηριότητα των πωλήσεων που πραγματοποιεί δεδομένου ότι αποτελεί πρωτογενή παράγοντα άντλησης εσόδων από το ανταγωνιστικό περιβάλλον των αγορών για το αν θα επιβιώσει ή όχι, ευθύνεται η ποιότητα της δραστηριότητας των πωλήσεων. Εάν αναλύσουμε τις έννοιες του Μάρκετινγκ και των πωλήσεων θα κατανοήσουμε ότι η διαδικασία του Μάρκετινγκ αρχίζει πολύ πριν παραχθεί ένα προϊόν ενώ η διαδικασία της πώλησης αρχίζει αφού έχει ήδη παραχθεί το προϊόν. Το Μάρκετινγκ ερευνά και εντοπίζει την ανάγκη μιας συγκεκριμένης αγοράς και αναπτύσσει το κατάλληλο προϊόν ή υπηρεσία ενώ με την πώληση η επιχείρηση έχει ως στόχο να πείσει τους καταναλωτές να αγοράσουν το συγκεκριμένο προϊόν που προσφέρει, ανεξάρτητα αν το έχουν ή όχι ανάγκη (τεχνητή ανάγκη). Στόχος της παρούσης εργασίας είναι να βοηθήσει τον αναγνώστη, μέσα από την ανάλυση που ακολουθεί να κατανοήσει πώς επιτυγχάνεται η οργάνωση των πωλήσεων, η ανάπτυξή τους, οι τεχνικές, η διαχείρισή τους, οι προβλέψεις, και η αξιολόγησή τους.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟργάνωση, λειτουργία και διαχείριση των πωλήσεων.el
dc.titleSales' organizing and management.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣπυριδάκη, Μαρία-Πολυτίμηel
heal.creatorNameSpyridaki, Maria-Polytimien
heal.publicationDate2009-02-09T12:08:32Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6682
heal.abstractΣτις μέρες μας είναι δύσκολο να βρούμε οικονομικά κείμενα, επιστημονικά άρθρα, αναλύσεις και δημοσιεύσεις που να μην εμπλέκουν τη βιωσιμότητα της επιχείρησης με το Μάρκετινγκ. Για τους ειδικούς που ασχολούνται με το αντικείμενο αυτό, συμπεριλαμβάνουν στο περιεχόμενο του την τιμολόγηση, την τοποθέτηση-διανομή, την διαφήμιση και την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της επιχείρησης, καθώς και την έρευνα αγοράς για τον εντοπισμό των αναγκών των καταναλωτών. Επομένως το Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία προσαρμογής του επιπέδου ποιότητας των προϊόντων και υπηρεσιών της επιχείρησης με τις ανάγκες του καταναλωτή με άμεσο επιδιωκόμενο στόχο την μεγέθυνση και την κατεξοχήν μεγιστοποίηση των πωλήσεων και του κέρδους αυτής. Ανεξάρτητα από την τεχνολογία της εταιρίας, την οικονομική της δομή, τη συνεργασία και τις σχέσεις του στελεχιακού δυναμικού της είναι καθοριστικός παράγοντας της επιβίωσής της, η δραστηριότητα των πωλήσεων που πραγματοποιεί δεδομένου ότι αποτελεί πρωτογενή παράγοντα άντλησης εσόδων από το ανταγωνιστικό περιβάλλον των αγορών για το αν θα επιβιώσει ή όχι, ευθύνεται η ποιότητα της δραστηριότητας των πωλήσεων. Εάν αναλύσουμε τις έννοιες του Μάρκετινγκ και των πωλήσεων θα κατανοήσουμε ότι η διαδικασία του Μάρκετινγκ αρχίζει πολύ πριν παραχθεί ένα προϊόν ενώ η διαδικασία της πώλησης αρχίζει αφού έχει ήδη παραχθεί το προϊόν. Το Μάρκετινγκ ερευνά και εντοπίζει την ανάγκη μιας συγκεκριμένης αγοράς και αναπτύσσει το κατάλληλο προϊόν ή υπηρεσία ενώ με την πώληση η επιχείρηση έχει ως στόχο να πείσει τους καταναλωτές να αγοράσουν το συγκεκριμένο προϊόν που προσφέρει, ανεξάρτητα αν το έχουν ή όχι ανάγκη (τεχνητή ανάγκη). Στόχος της παρούσης εργασίας είναι να βοηθήσει τον αναγνώστη, μέσα από την ανάλυση που ακολουθεί να κατανοήσει πώς επιτυγχάνεται η οργάνωση των πωλήσεων, η ανάπτυξή τους, οι τεχνικές, η διαχείρισή τους, οι προβλέψεις, και η αξιολόγησή τους.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΟργάνωση, λειτουργία και διαχείριση των πωλήσεων.el
heal.titleSales' organizing and management.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordκατανάλωση, μάρκετινγκel
heal.keywordconsumption, marketingen
heal.advisorNameΠατεδάκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNamePatedakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)