Εμφάνιση απλής εγγραφής

The attitude and behavior of consumers towards organic production.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜουντή, Γεσθημανήel
dc.creatorMounti, Gesthimanien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:07:49Z
dc.date.available2016-03-15T17:07:49Z
dc.date.issued2010-10-05T11:35:27Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6746
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή μελετά τη συμπεριφορά και τη στάση των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα βιολογικής παραγωγής. Τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα βιολογικής παραγωγής γίνονται όλο και πιο δημοφιλή. Το πρώτο κεφάλαιο επιχειρεί να αναλύσει την έννοια των προϊόντων βιολογικής παραγωγής. Στη συνέχεια του κεφαλαίου γίνεται μια παρουσίαση της ισχύουσας νομοθεσίας που διέπει την πιστοποίηση των βιολογικών προϊόντων και γίνεται ανάλυση των σημαντικότερων βιολογικών τροφίμων για την Ελλάδα. Ακόμη αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο διαμορφώνεται η ζήτηση και η διάθεση των βιολογικών προϊόντων με τις αγορές άλλων χωρών. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια ανασκόπηση τόσο της εγχώριας όσο και της διεθνούς βιβλιογραφίας σε θέματα συμπεριφοράς καταναλωτών ως προς τα βιολογικά προϊόντα καθώς και ανάλυσης και τμηματοποίησης της αγοράς βάσει των προτιμήσεων των καταναλωτών. Για την παρούσα πτυχιακή πραγματοποιήθηκε έρευνα που αφορούσε τους καταναλωτές. Στα δύο επόμενα κεφάλαια περιγράφεται η μεθοδολογία της έρευνας που πραγματοποιήθηκε και παρατίθεται τα αποτελέσματα που προέκυψαν. Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθεί κατά πόσο οι καταναλωτές είναι ενήμεροι για την ύπαρξη των βιολογικών προϊόντων, αν τα αγόραζαν και για ποιους λόγους τα προτιμούν. Ακόμη στην περίπτωση των καταναλωτών που δεν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα να διερευνηθούν οι λόγοι για τους οποίους συμβαίνει αυτό. Στα τελευταίο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται τα κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας, οι περιορισμοί της, καθώς και προτάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ στάση και η συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα βιολογικής παραγωγής.el
dc.titleThe attitude and behavior of consumers towards organic production.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜουντή, Γεσθημανήel
heal.creatorNameMounti, Gesthimanien
heal.publicationDate2010-10-05T11:35:27Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6746
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή μελετά τη συμπεριφορά και τη στάση των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα βιολογικής παραγωγής. Τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα βιολογικής παραγωγής γίνονται όλο και πιο δημοφιλή. Το πρώτο κεφάλαιο επιχειρεί να αναλύσει την έννοια των προϊόντων βιολογικής παραγωγής. Στη συνέχεια του κεφαλαίου γίνεται μια παρουσίαση της ισχύουσας νομοθεσίας που διέπει την πιστοποίηση των βιολογικών προϊόντων και γίνεται ανάλυση των σημαντικότερων βιολογικών τροφίμων για την Ελλάδα. Ακόμη αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο διαμορφώνεται η ζήτηση και η διάθεση των βιολογικών προϊόντων με τις αγορές άλλων χωρών. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια ανασκόπηση τόσο της εγχώριας όσο και της διεθνούς βιβλιογραφίας σε θέματα συμπεριφοράς καταναλωτών ως προς τα βιολογικά προϊόντα καθώς και ανάλυσης και τμηματοποίησης της αγοράς βάσει των προτιμήσεων των καταναλωτών. Για την παρούσα πτυχιακή πραγματοποιήθηκε έρευνα που αφορούσε τους καταναλωτές. Στα δύο επόμενα κεφάλαια περιγράφεται η μεθοδολογία της έρευνας που πραγματοποιήθηκε και παρατίθεται τα αποτελέσματα που προέκυψαν. Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθεί κατά πόσο οι καταναλωτές είναι ενήμεροι για την ύπαρξη των βιολογικών προϊόντων, αν τα αγόραζαν και για ποιους λόγους τα προτιμούν. Ακόμη στην περίπτωση των καταναλωτών που δεν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα να διερευνηθούν οι λόγοι για τους οποίους συμβαίνει αυτό. Στα τελευταίο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται τα κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας, οι περιορισμοί της, καθώς και προτάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ στάση και η συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα βιολογικής παραγωγής.el
heal.titleThe attitude and behavior of consumers towards organic production.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordβιολογικό προϊόν, καταναλωτήςel
heal.keywordorganic product, consumeren
heal.advisorNameΜποτωνάκη, Άνναel
heal.advisorNameMpotonaki, Annaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)