Εμφάνιση απλής εγγραφής

The identity of Greek tourism destinations. The case of Greek prefectures' web sites.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔιαμάντη, Ελένηel
dc.creatorΣαμαρά, Χαρίκλειαel
dc.creatorDiamanti, Elenien
dc.creatorSamara, Charikleiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:07:51Z
dc.date.available2016-03-15T17:07:51Z
dc.date.issued2010-12-17T14:15:27Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6748
dc.description.abstractΣκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι να ερευνηθεί η ταυτότητα των ελληνικών τουριστικών προορισμών και πώς αυτή προβάλλεται μέσα από τις ιστοσελίδες των ελληνικών νομαρχιών. Αρχικά, γίνεται μια εισαγωγή για τον τουρισμό στην Ελλάδα καθώς και το πόσο σπουδαίος είναι για την οικονομική ανάπτυξή της. Έπειτα, μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης μελετάται τί είναι ταυτότητα και τί εικόνα ενός προορισμού. Στο κεφάλαιο 3 εξετάζονται οι δημόσιοι φορείς που ασχολούνται με την ανάπτυξη και την προώθηση του τουρισμού στην Ελλάδα και συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στις Νομαρχιακές Επιτροπές Τουριστικής Προβολής (Ν.Ε.Τ.Π.). Στη συνέχεια, παρατίθενται συγκεκριμένες μορφές τουρισμού, τα χαρακτηριστικά των οποίων, λειτουργούν πρακτικά ως προς τη δημιουργία ενός οδηγού κατηγοριοποίησης περιεχομένου (λεξικού όρων, θεμάτων, εννοιών) που καθοδηγούν την ανάλυση περιεχομένου των ιστότοπων των ελληνικών νομαρχιών. Από τα αποτελέσματα της έρευνας, γίνεται φανερό ότι οι ελληνικές νομαρχίες προωθούν μέσω των ιστοσελίδων τους παραδοσιακές μορφές τουρισμού ενώ παράλληλα δεν καταγράφεται αξιόλογο ποσοστό που να φανερώνει τάση για προώθηση νέων μορφών τουρισμού ειδικού ενδιαφέροντος και εναλλακτικού χαρακτήρα. Επιπλέον, σημαντικό εύρημα της συγκεκριμένης έρευνας φανερώνει ότι στην πλειονότητα τους οι ελληνικοί τουριστικοί προορισμοί, έτσι όπως προωθούνται μέσω των ιστότοπων των νομαρχιών τους, δεν έχουν διαμορφώσει μια συγκεκριμένη ταυτότητα που θα μπορούσε να προβάλλεται ανταγωνιστικά και να δημιουργεί μια ξεκάθαρη εικόνα στον επισκέπτη.el
dc.description.abstractThis assignment aims at researching the identity of the Greek destinations and the way it is promoted through the websites of the Greek Prefectures. Initially, an introduction is referred to the Greek tourism and how it has contributed to the Greek economy. Then, an examination is held about the meaning of the destination identity and image, based on bibliographic review. Chapter 3 referrers to the Perfecture Tourism Promotion Committees (PTPCs) and the public organisations which are under the responsibility of regional tourism promotion are also examined. Thereafter, the basic elements of chosen forms of tourism become useful functional tools of creating a categorization scheme ( a vocabulary of terms, themes, concepts) in order to content analyze the websites of the Greek Prefectures. From the research findings is apparent that the Greek Prefectures do promote traditional forms of tourism through their websites, while the percentage that shows new trends to special interest and alternative tourism is not remarkable at all. Moreover, another meaningful finding reveals that the great majority of the Greek Prefectures haven’t integrate an exclusive brand identity, the way it is promoted through their respective websites, that could differentiate the destination and shape a clear image to the mind of the website’s visitor.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ ταυτότητα των ελληνικών τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση των ιστότοπων των ελληνικών νομαρχιών.el
dc.titleThe identity of Greek tourism destinations. The case of Greek prefectures' web sites.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔιαμάντη, Ελένηel
heal.creatorNameΣαμαρά, Χαρίκλειαel
heal.creatorNameDiamanti, Elenien
heal.creatorNameSamara, Charikleiaen
heal.publicationDate2010-12-17T14:15:27Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6748
heal.abstractΣκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι να ερευνηθεί η ταυτότητα των ελληνικών τουριστικών προορισμών και πώς αυτή προβάλλεται μέσα από τις ιστοσελίδες των ελληνικών νομαρχιών. Αρχικά, γίνεται μια εισαγωγή για τον τουρισμό στην Ελλάδα καθώς και το πόσο σπουδαίος είναι για την οικονομική ανάπτυξή της. Έπειτα, μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης μελετάται τί είναι ταυτότητα και τί εικόνα ενός προορισμού. Στο κεφάλαιο 3 εξετάζονται οι δημόσιοι φορείς που ασχολούνται με την ανάπτυξη και την προώθηση του τουρισμού στην Ελλάδα και συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στις Νομαρχιακές Επιτροπές Τουριστικής Προβολής (Ν.Ε.Τ.Π.). Στη συνέχεια, παρατίθενται συγκεκριμένες μορφές τουρισμού, τα χαρακτηριστικά των οποίων, λειτουργούν πρακτικά ως προς τη δημιουργία ενός οδηγού κατηγοριοποίησης περιεχομένου (λεξικού όρων, θεμάτων, εννοιών) που καθοδηγούν την ανάλυση περιεχομένου των ιστότοπων των ελληνικών νομαρχιών. Από τα αποτελέσματα της έρευνας, γίνεται φανερό ότι οι ελληνικές νομαρχίες προωθούν μέσω των ιστοσελίδων τους παραδοσιακές μορφές τουρισμού ενώ παράλληλα δεν καταγράφεται αξιόλογο ποσοστό που να φανερώνει τάση για προώθηση νέων μορφών τουρισμού ειδικού ενδιαφέροντος και εναλλακτικού χαρακτήρα. Επιπλέον, σημαντικό εύρημα της συγκεκριμένης έρευνας φανερώνει ότι στην πλειονότητα τους οι ελληνικοί τουριστικοί προορισμοί, έτσι όπως προωθούνται μέσω των ιστότοπων των νομαρχιών τους, δεν έχουν διαμορφώσει μια συγκεκριμένη ταυτότητα που θα μπορούσε να προβάλλεται ανταγωνιστικά και να δημιουργεί μια ξεκάθαρη εικόνα στον επισκέπτη.el
heal.abstractThis assignment aims at researching the identity of the Greek destinations and the way it is promoted through the websites of the Greek Prefectures. Initially, an introduction is referred to the Greek tourism and how it has contributed to the Greek economy. Then, an examination is held about the meaning of the destination identity and image, based on bibliographic review. Chapter 3 referrers to the Perfecture Tourism Promotion Committees (PTPCs) and the public organisations which are under the responsibility of regional tourism promotion are also examined. Thereafter, the basic elements of chosen forms of tourism become useful functional tools of creating a categorization scheme ( a vocabulary of terms, themes, concepts) in order to content analyze the websites of the Greek Prefectures. From the research findings is apparent that the Greek Prefectures do promote traditional forms of tourism through their websites, while the percentage that shows new trends to special interest and alternative tourism is not remarkable at all. Moreover, another meaningful finding reveals that the great majority of the Greek Prefectures haven’t integrate an exclusive brand identity, the way it is promoted through their respective websites, that could differentiate the destination and shape a clear image to the mind of the website’s visitor.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ ταυτότητα των ελληνικών τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση των ιστότοπων των ελληνικών νομαρχιών.el
heal.titleThe identity of Greek tourism destinations. The case of Greek prefectures' web sites.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστικός προορισμός, δικτυακός τόπος, ελληνικές νομαρχίεςel
heal.keywordtourism destination, web site, Greek prefecturesen
heal.advisorNameΖουγανέλη, Στάθιαel
heal.advisorNameZouganeli, Stathiaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)