Εμφάνιση απλής εγγραφής

The acceptance and influence of product placement in films in Greek, female consumers. Case study: "Sex and the city, the moovie".

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛιάτσου, Αικατερίνηel
dc.creatorLiatsou, Aikaterinien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:07:54Z
dc.date.available2016-03-15T17:07:54Z
dc.date.issued2010-05-04T10:34:43Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6750
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την τοποθέτηση προϊόντων σε κινηµατογραφικές ταινίες. Πιο συγκεκριµένα, πραγµατεύεται την αποδοχή της τοποθέτησης προϊόντων από το ελληνικό γυναικείο καταναλωτικό κοινό, την άποψη τους γι’ αυτό το θέµα και την πιθανή αλλαγή των αγοραστικών τους επιλογών. Μελέτη πραγµατικής περίπτωσης της εργασίας, πάνω στην οποία στηρίχτηκε η έρευνα, αποτέλεσε η ταινία “Sex and the City, the movie”. Τα ερευνητικά ευρήµατα και τα συµπεράσµατα προέκυψαν από τη διεξαγωγή της ποιοτικής έρευνας µε συνεντεύξεις σε βάθος. Σύµφωνα µε τα αποτελέσµατα το γυναικείο καταναλωτικό κοινό αντιλαµβάνεται πως η τοποθέτηση προϊόντων στο “Sex and the City, the movie” γίνεται για διαφηµιστικούς λόγους και θα προτιµούσε τα προβαλλόµενα προϊόντα βάσει κάποιων προϋποθέσεων.el
dc.description.abstractThis dissertation paper focuses on product placement in movies. More specifically it deals with the acceptance of such products placed in film, by the female “Greek-consumer”, their opinion on the issue, and potential effects this may have on their shopping habits. This paper was based on a case-study conducted on feature film “Sex and the City, the movie”. Research findings and conclusions were reached through a series of interviews. According to these results, the “female Greek consumer” realizes that product placement in “Sex and the City, the movie” is done deliberately for advertising purposes, however states that “promoted” products are a choice of preference depending on certain circumstances.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ αποδοχή και επιρροή της τοποθέτησης προϊόντων σε κινηματογραφικές ταινίες στο ελληνικό, γυναικείο καταναλωτικό κοινό. Μελέτη περίπτωσης: “Sex and the city, the movie”.el
dc.titleThe acceptance and influence of product placement in films in Greek, female consumers. Case study: "Sex and the city, the moovie".en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛιάτσου, Αικατερίνηel
heal.creatorNameLiatsou, Aikaterinien
heal.publicationDate2010-05-04T10:34:43Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6750
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την τοποθέτηση προϊόντων σε κινηµατογραφικές ταινίες. Πιο συγκεκριµένα, πραγµατεύεται την αποδοχή της τοποθέτησης προϊόντων από το ελληνικό γυναικείο καταναλωτικό κοινό, την άποψη τους γι’ αυτό το θέµα και την πιθανή αλλαγή των αγοραστικών τους επιλογών. Μελέτη πραγµατικής περίπτωσης της εργασίας, πάνω στην οποία στηρίχτηκε η έρευνα, αποτέλεσε η ταινία “Sex and the City, the movie”. Τα ερευνητικά ευρήµατα και τα συµπεράσµατα προέκυψαν από τη διεξαγωγή της ποιοτικής έρευνας µε συνεντεύξεις σε βάθος. Σύµφωνα µε τα αποτελέσµατα το γυναικείο καταναλωτικό κοινό αντιλαµβάνεται πως η τοποθέτηση προϊόντων στο “Sex and the City, the movie” γίνεται για διαφηµιστικούς λόγους και θα προτιµούσε τα προβαλλόµενα προϊόντα βάσει κάποιων προϋποθέσεων.el
heal.abstractThis dissertation paper focuses on product placement in movies. More specifically it deals with the acceptance of such products placed in film, by the female “Greek-consumer”, their opinion on the issue, and potential effects this may have on their shopping habits. This paper was based on a case-study conducted on feature film “Sex and the City, the movie”. Research findings and conclusions were reached through a series of interviews. According to these results, the “female Greek consumer” realizes that product placement in “Sex and the City, the movie” is done deliberately for advertising purposes, however states that “promoted” products are a choice of preference depending on certain circumstances.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ αποδοχή και επιρροή της τοποθέτησης προϊόντων σε κινηματογραφικές ταινίες στο ελληνικό, γυναικείο καταναλωτικό κοινό. Μελέτη περίπτωσης: “Sex and the city, the movie”.el
heal.titleThe acceptance and influence of product placement in films in Greek, female consumers. Case study: "Sex and the city, the moovie".en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαποδοχή προϊόντων, γυναικείο κοινό, κινηματογραφική ταινίαel
heal.keywordproducts' acceptance, female audience, motion picture filmen
heal.advisorNameΖουγανέλη, Στάθιαel
heal.advisorNameZouganeli, Stathiaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)