Οι διαδικτυακές υπηρεσίες για την ανάπτυξη πιστότητας επισκεπτών στην Ελλάδα και μελέτη εμφάνισης τους ανάλογα με το είδος του καταστήματος.
Web services for improving visitors fidelity in Greece and study their appearance depending on the type of the store.

View/ Open
Date
2011-11-22Author
Μπόλωση, Χρυσάνθη
Μιχάκη, Δήμητρα
Mpolosi, Chrysanthi
Michaki, Dimitra
Metadata
Show full item recordAbstract
Το Διαδίκτυο είναι ένα μέσο το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως για επικοινωνία, ενημέρωση και ψυχαγωγία από εκατομμύρια ανθρώπους. Η θέση και ο χρόνος δεν είναι πλέον εμπόδιο για την επικοινωνία. Οι υπηρεσίες του διαδικτύου έχουν αλματώδη εξέλιξη και γίνονται όλο και καλύτερες μέρα με τη μέρα. Μέσα από το διαδίκτυο προσπαθούν οι εταιρείες να κρατήσουν τους πελάτες τους και να αποκτήσουν νέους. Για την επίτευξη του στόχου τους χρησιμοποιούν και αναπτύσσουν τρόπους, με τους οποίους μπορεί κάθε εταιρεία, μέσω της ηλεκτρονικής της σελίδας, να διαχειρίζεται τις πελατειακές της σχέσεις. Επιπλέον, αναπτύσσονται οι διαδικτυακές υπηρεσίες που ήδη εφαρμόζονται για την ανάπτυξη πιστότητας πελατών. Σε αυτή την εργασία κάνουμε αναφορά στο διαδίκτυο, τους ιστοχώρους και στο CRM που είναι η σύμπραξη marketing, πωλήσεων, service και τεχνολογίας για τη δημιουργία πιστών πελατών και αποσκοπεί στο κέρδος μέσω της εξυπηρέτησης. Επίσης, αναλύουμε τις δύο πιο σημαντικές διαδικτυακές υπηρεσίες όσον αφορά στην ανάπτυξη πιστότητας. Τέλος, απεικονίζεται η παρούσα κατάσταση, η οποία προκύπτει σύμφωνα με τις γνώμες των καταναλωτών. Καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως οι υπηρεσίες του διαδικτύου, για την ανάπτυξη πιστότητας πελατών, εξελίσσονται ταχύτατα, αλλά θέλουν καλύτερη μελέτη ώστε η εφαρμογή τους να είναι πιο αποτελεσματική.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info