Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study of the value of the mark (brand equity) from the client side in the automotive industry in Greece. Case study: the value of the sign in small cars.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΝασιάρα, Ζωήel
dc.creatorΖάρρα, Βασιλικήel
dc.creatorNasiara, Zοien
dc.creatorZarra, Vasilikien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:08:05Z
dc.date.available2016-03-15T17:08:05Z
dc.date.issued2010-03-12T14:52:19Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6757
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξεταστεί «Η αξία του σήματος (brand equity) από την πλευρά του πελάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα». Στην θεωρητική προσέγγιση θα αναλυθεί η έννοια του εμπορικού σήματος (brand name), της σηματοποίησης (branding), αν αντιπροσωπεύει την εικόνα της επιχείρησης (brand image), πως συνδέεται η εμπορική επωνυμία με τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, ποια είναι η αξία του σήματος (brand equity) από την πλευρά του πελάτη και ποιος είναι ο βαθμός προσήλωσης των πελατών στη μάρκα ενός συγκεκριμένου προϊόντος. Θα πραγματοποιηθεί ποσοτική ερευνητική προσέγγιση με τη χρήση ερωτηματολογίων για τη συγκέντρωση πρωτογενών στοιχείων, όσων αφορά την αξία του σήματος στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων. Θα μελετηθεί η περίπτωση της αγοράς μικρών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη της αξίας του σήματος (brand equity) από την πλευρά του πελάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης: η αξία του σήματος στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.el
dc.titleStudy of the value of the mark (brand equity) from the client side in the automotive industry in Greece. Case study: the value of the sign in small cars.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΝασιάρα, Ζωήel
heal.creatorNameΖάρρα, Βασιλικήel
heal.creatorNameNasiara, Zοien
heal.creatorNameZarra, Vasilikien
heal.publicationDate2010-03-12T14:52:19Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6757
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξεταστεί «Η αξία του σήματος (brand equity) από την πλευρά του πελάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα». Στην θεωρητική προσέγγιση θα αναλυθεί η έννοια του εμπορικού σήματος (brand name), της σηματοποίησης (branding), αν αντιπροσωπεύει την εικόνα της επιχείρησης (brand image), πως συνδέεται η εμπορική επωνυμία με τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, ποια είναι η αξία του σήματος (brand equity) από την πλευρά του πελάτη και ποιος είναι ο βαθμός προσήλωσης των πελατών στη μάρκα ενός συγκεκριμένου προϊόντος. Θα πραγματοποιηθεί ποσοτική ερευνητική προσέγγιση με τη χρήση ερωτηματολογίων για τη συγκέντρωση πρωτογενών στοιχείων, όσων αφορά την αξία του σήματος στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων. Θα μελετηθεί η περίπτωση της αγοράς μικρών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη της αξίας του σήματος (brand equity) από την πλευρά του πελάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης: η αξία του σήματος στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.el
heal.titleStudy of the value of the mark (brand equity) from the client side in the automotive industry in Greece. Case study: the value of the sign in small cars.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαυτοκινητοβιομηχανία, μικρό αυτοκίνητο, σήμα, αξία εμπορικού σήματοςel
heal.keywordautomobile industry, small car, sign, brand equityen
heal.advisorNameΛυδάκη, Δήμητραel
heal.advisorNameLydaki, Dimitraen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)