Εμφάνιση απλής εγγραφής

Factors influencing the strategic promotion of condom industry in the Greek market.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΝικολαϊδη, Χριστίναel
dc.creatorNikolaidi, Christinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:08:08Z
dc.date.available2016-03-15T17:08:08Z
dc.date.issued2009-04-28T15:40:23Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6760
dc.description.abstractΤο θέμα της εργασίας είναι “οι παράγοντες που επηρεάζουν την στρατηγική προώθησης της βιομηχανίας προφυλακτικών στην ελληνική αγορά.” Το θέμα αυτό κρίθηκε ως ιδιαίτερα ενδιαφέρον, εφόσον αφορά σε ένα προϊόν του οποίου η χρήση είναι ευρέως διαδεδομένη σε ένα ευρύ καταναλωτικό κοινό. Τα οφέλη από τη χρήση αυτού του προϊόντος είναι πολύ σπουδαία, εφόσον σχετίζονται άμεσα με την υγεία του καταναλωτή. Η επαναληπτικότητα και όγκος της διαφήμισης των προφυλακτικών, αποτελούν μέγεθος αντιστρόφως ανάλογο σε σχέση με την ευρεία κατανάλωσή τους, καθώς παρατηρούνται λίγες προωθητικές ενέργειες. Τα προϊόντα αυτά διαφημίζονται κυρίως έμμεσα, μέσω των ενημερωτικών και επιμορφωτικών κινήσεων που πραγματοποιούνται από διάφορους φορείς για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, από τα οποία μπορεί κάποιος να προστατευτεί μόνο με την χρήση των προφυλακτικών. Όσον αφορά στους καταναλωτές, μέσω της παρούσας εργασίας διερευνάται η στάση τους απέναντι στο σεξ και τις μεθόδους αντισύλληψης, η καταναλωτική συμπεριφορά τους όσον αφορά την χρήση των προφυλακτικών, καθώς και τα κίνητρα και τα κριτήρια, τα οποία επηρεάζουν την αγοραστική τους απόφαση. Η συγκεκριμένη ερευνητική προσέγγιση αφορά και στην στάση της ελληνικής κοινωνίας όχι μόνο απέναντι στα προφυλακτικά, αλλά και στο σεξ, ώστε ν’ αναδειχτούν οι κοινωνιολογικοί παράγοντες που επηρεάζουν την βιομηχανία προφυλακτικών στην Ελλάδα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠαράγοντες που επηρεάζουν την στρατηγική προώθηση της βιομηχανίας προφυλακτικών στην Ελληνική αγορά.el
dc.titleFactors influencing the strategic promotion of condom industry in the Greek market.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΝικολαϊδη, Χριστίναel
heal.creatorNameNikolaidi, Christinaen
heal.publicationDate2009-04-28T15:40:23Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6760
heal.abstractΤο θέμα της εργασίας είναι “οι παράγοντες που επηρεάζουν την στρατηγική προώθησης της βιομηχανίας προφυλακτικών στην ελληνική αγορά.” Το θέμα αυτό κρίθηκε ως ιδιαίτερα ενδιαφέρον, εφόσον αφορά σε ένα προϊόν του οποίου η χρήση είναι ευρέως διαδεδομένη σε ένα ευρύ καταναλωτικό κοινό. Τα οφέλη από τη χρήση αυτού του προϊόντος είναι πολύ σπουδαία, εφόσον σχετίζονται άμεσα με την υγεία του καταναλωτή. Η επαναληπτικότητα και όγκος της διαφήμισης των προφυλακτικών, αποτελούν μέγεθος αντιστρόφως ανάλογο σε σχέση με την ευρεία κατανάλωσή τους, καθώς παρατηρούνται λίγες προωθητικές ενέργειες. Τα προϊόντα αυτά διαφημίζονται κυρίως έμμεσα, μέσω των ενημερωτικών και επιμορφωτικών κινήσεων που πραγματοποιούνται από διάφορους φορείς για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, από τα οποία μπορεί κάποιος να προστατευτεί μόνο με την χρήση των προφυλακτικών. Όσον αφορά στους καταναλωτές, μέσω της παρούσας εργασίας διερευνάται η στάση τους απέναντι στο σεξ και τις μεθόδους αντισύλληψης, η καταναλωτική συμπεριφορά τους όσον αφορά την χρήση των προφυλακτικών, καθώς και τα κίνητρα και τα κριτήρια, τα οποία επηρεάζουν την αγοραστική τους απόφαση. Η συγκεκριμένη ερευνητική προσέγγιση αφορά και στην στάση της ελληνικής κοινωνίας όχι μόνο απέναντι στα προφυλακτικά, αλλά και στο σεξ, ώστε ν’ αναδειχτούν οι κοινωνιολογικοί παράγοντες που επηρεάζουν την βιομηχανία προφυλακτικών στην Ελλάδα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΠαράγοντες που επηρεάζουν την στρατηγική προώθηση της βιομηχανίας προφυλακτικών στην Ελληνική αγορά.el
heal.titleFactors influencing the strategic promotion of condom industry in the Greek market.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordστρατηγική, προώθηση βιομηχανίας προφυλακτικών, ελληνική αγοράel
heal.keywordstrategy, condom industry promotion, Greek marketen
heal.advisorNameΖέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέταel
heal.advisorNameZerva, Magdalini-Violetaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)