Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-business and trade, using internet.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛεπέτσου, Χριστίναel
dc.creatorLepetsou, Christinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:08:09Z
dc.date.available2016-03-15T17:08:09Z
dc.date.issued2009-11-23T10:45:56Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6761
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή εκπονήθηκε ύστερα από συστηματική επεξεργασία πηγών που αφορούν συγκεκριμένη βιβλιογραφία σχετική με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, e-Marketing, e-Commerce, την ανάλυση του επαγγελματικού προσανατολισμού και την αξιολόγηση κάποιων εκπαιδευτικών ιστοσελίδων. Διαβάζοντας τη πτυχιακή αυτή εργασία διαπιστώνετε ότι η χρήση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου βοηθάει τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο να αναπτύξουν νέες δυνατότητες επικοινωνίας και να διεξάγουν τις δραστηριότητές τους μέσω των τηλεπικοινωνιακών δικτύων. Το Marketing έχει φέρει πολλά μοναδικά οφέλη στο Διαδίκτυο συμπεριλαμβανομένου του χαμηλότερου κόστους στη διανομή των πληροφοριών και των υπηρεσιών. Έχει παίξει σημαντικό ρόλο στη σωστή διαχείριση και την βελτίωση των σχέσεων μεταξύ μιας επιχείρησης και των πελατών της είναι η δυνατότητα εφαρμογής του CRM (Customer Relationship Marketing), όπου βασικό στόχος της προσπάθειας αυτής είναι η βελτιστοποίηση της αξίας του πελάτη για την επιχείρηση (life – time value) με σκοπό την αύξηση της κερδοφορίας για την εταιρεία. Σήμερα οι νέοι καλούνται να επιλέξουν το επάγγελμα που θέλουν να εφαρμόσουν στη ζωή τους σε μια ηλικία που δεν υπάρχει η κατάλληλη ενημέρωση και δεν ξέρουν την ζήτηση που έχει αυτό το επάγγελμα στην αγορά καθώς και τι προοπτικές έχουν για την εξέλιξή τους στον τομέα που έχουν επιλέξει. Αυτό το φαινόμενο για την ανάγκη για σωστό επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων διαπιστώνεται πλέον και στην Ελλάδα. Για το λόγο αυτό δημιούργησα το εκπαιδευτικό site, το οποίο λειτουργεί σαν μία ηλεκτρονική επιχείρηση, αφού έχει ως σκοπό μέσα από τις διαφημίσεις και την επισκεψιμότητα να αυξήσει τα κέρδη του.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗλεκτρονικό επιχειρείν και εμπόριο με εμπλοκή διαδικτύου.el
dc.titleE-business and trade, using internet.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛεπέτσου, Χριστίναel
heal.creatorNameLepetsou, Christinaen
heal.publicationDate2009-11-23T10:45:56Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6761
heal.abstractΗ εργασία αυτή εκπονήθηκε ύστερα από συστηματική επεξεργασία πηγών που αφορούν συγκεκριμένη βιβλιογραφία σχετική με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, e-Marketing, e-Commerce, την ανάλυση του επαγγελματικού προσανατολισμού και την αξιολόγηση κάποιων εκπαιδευτικών ιστοσελίδων. Διαβάζοντας τη πτυχιακή αυτή εργασία διαπιστώνετε ότι η χρήση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου βοηθάει τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο να αναπτύξουν νέες δυνατότητες επικοινωνίας και να διεξάγουν τις δραστηριότητές τους μέσω των τηλεπικοινωνιακών δικτύων. Το Marketing έχει φέρει πολλά μοναδικά οφέλη στο Διαδίκτυο συμπεριλαμβανομένου του χαμηλότερου κόστους στη διανομή των πληροφοριών και των υπηρεσιών. Έχει παίξει σημαντικό ρόλο στη σωστή διαχείριση και την βελτίωση των σχέσεων μεταξύ μιας επιχείρησης και των πελατών της είναι η δυνατότητα εφαρμογής του CRM (Customer Relationship Marketing), όπου βασικό στόχος της προσπάθειας αυτής είναι η βελτιστοποίηση της αξίας του πελάτη για την επιχείρηση (life – time value) με σκοπό την αύξηση της κερδοφορίας για την εταιρεία. Σήμερα οι νέοι καλούνται να επιλέξουν το επάγγελμα που θέλουν να εφαρμόσουν στη ζωή τους σε μια ηλικία που δεν υπάρχει η κατάλληλη ενημέρωση και δεν ξέρουν την ζήτηση που έχει αυτό το επάγγελμα στην αγορά καθώς και τι προοπτικές έχουν για την εξέλιξή τους στον τομέα που έχουν επιλέξει. Αυτό το φαινόμενο για την ανάγκη για σωστό επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων διαπιστώνεται πλέον και στην Ελλάδα. Για το λόγο αυτό δημιούργησα το εκπαιδευτικό site, το οποίο λειτουργεί σαν μία ηλεκτρονική επιχείρηση, αφού έχει ως σκοπό μέσα από τις διαφημίσεις και την επισκεψιμότητα να αυξήσει τα κέρδη του.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗλεκτρονικό επιχειρείν και εμπόριο με εμπλοκή διαδικτύου.el
heal.titleE-business and trade, using internet.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordonline εκπαίδευση, τηλεκπαίδευση, ηλεκτρονικό επιχειρείν, ηλεκτρονικό μάρκετινγκel
heal.keywordonline education, e- learning, e-business, electronic marketingen
heal.advisorNameΦραγκιαδάκη, Δέσποιναel
heal.advisorNameFragkiadaki, Despoinaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)