Εμφάνιση απλής εγγραφής

The personality and image of brand ROC as reflected in the local market of the prefecture of Heraklion, Crete.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣτουπιάδης, Γεώργιοςel
dc.creatorStoupiadis, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:08:12Z
dc.date.available2016-03-15T17:08:12Z
dc.date.issued2009-04-06T09:24:22Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6763
dc.description.abstractΣτην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται αναφορά στη μάρκα καλλυντικών ROC και ποια είναι η εικόνα αυτής στο Νομό Ηρακλείου Κρήτης. Επιμέρους στόχοι της έρευνας είναι να εφαρμοστούν ορισμένα θεωρητικά μοντέλα που αφορούν τη μάρκα για τους καταναλωτές του νομού Ηρακλείου Κρήτης, να εντοπιστεί εάν οι φαρμακοποιοί επηρεάζουν τη γνώμη του καταναλωτή και να υποδειχτούν τυχόν αλλαγές στις οποίες χρειάζεται να προχωρήσει η εταιρία της ROC ώστε να βελτιωθεί η εικόνα του προϊόντος. Η μεθοδολογία που θα ακολουθηθεί στη συγκεκριμένη έρευνα θα έχει τόσο στοιχεία πρωτογενούς όσο και δευτερογενούς έρευνας. Πιο συγκεκριμένα, θα υπάρξει μια ποιοτική έρευνα με εις βάθος συνεντεύξεις τόσο στους φαρμακοποιούς όσο και στους καταναλωτές. Η δευτερογενής έρευνα θα αντλήσει στοιχεία από την εθνική στατιστική υπηρεσία, το διαδίκτυο κι άλλες πηγές για να στηρίξει τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας. Αφού έγινε μια θεωρητική ανάλυση του θέματος και παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας σε καταναλωτές και φαρμακοποιούς βγήκαν τα εξής συμπεράσματα: Από τα αποτελέσματα της έρευνας φαίνεται ότι υπάρχει μια θετική εικόνα στην αγορά του νομού Ηρακλείου Κρήτης για τη μάρκα της ROC. Η προσωπικότητα της ROC δίνει τα στοιχεία μιας αξιόπιστης μάρκας, που εμπνέει σεβασμό και εκτίμηση. Απευθύνεται σε γυναίκες από 35 ως 55 που θέλουν να δείχνουν νέες και υγιείς. Αυτά τα συμπεράσματα μας οδηγούν στο ότι θα πρέπει να υπάρξει επαναπροσδιορισμός της πολιτικής τιμών, να υπάρχει καλύτερη οργάνωση του τρόπου τροφοδοσίας της αγοράς του νομού Ηρακλείου αλλά και όλης της Κρήτης. Τέλος, για να μην επηρεάζονται τόσο εύκολα οι καταναλωτές από τους φαρμακοποιούς, θα πρέπει να υπάρχει συνεχής επαφή τους με τη μάρκα μέσω διαφημίσεων (στα τοπικά κανάλια) και διανομής δειγμάτων ώστε να τους υπενθυμίζεται συνέχεια η μάρκα της ROC.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ προσωπικότητα και η εικόνα της μάρκας ROC όπως αποτυπώνεται στην τοπική αγορά του vομού Ηρακλείου της Κρήτης.el
dc.titleThe personality and image of brand ROC as reflected in the local market of the prefecture of Heraklion, Crete.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣτουπιάδης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameStoupiadis, Georgiosen
heal.publicationDate2009-04-06T09:24:22Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6763
heal.abstractΣτην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται αναφορά στη μάρκα καλλυντικών ROC και ποια είναι η εικόνα αυτής στο Νομό Ηρακλείου Κρήτης. Επιμέρους στόχοι της έρευνας είναι να εφαρμοστούν ορισμένα θεωρητικά μοντέλα που αφορούν τη μάρκα για τους καταναλωτές του νομού Ηρακλείου Κρήτης, να εντοπιστεί εάν οι φαρμακοποιοί επηρεάζουν τη γνώμη του καταναλωτή και να υποδειχτούν τυχόν αλλαγές στις οποίες χρειάζεται να προχωρήσει η εταιρία της ROC ώστε να βελτιωθεί η εικόνα του προϊόντος. Η μεθοδολογία που θα ακολουθηθεί στη συγκεκριμένη έρευνα θα έχει τόσο στοιχεία πρωτογενούς όσο και δευτερογενούς έρευνας. Πιο συγκεκριμένα, θα υπάρξει μια ποιοτική έρευνα με εις βάθος συνεντεύξεις τόσο στους φαρμακοποιούς όσο και στους καταναλωτές. Η δευτερογενής έρευνα θα αντλήσει στοιχεία από την εθνική στατιστική υπηρεσία, το διαδίκτυο κι άλλες πηγές για να στηρίξει τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας. Αφού έγινε μια θεωρητική ανάλυση του θέματος και παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας σε καταναλωτές και φαρμακοποιούς βγήκαν τα εξής συμπεράσματα: Από τα αποτελέσματα της έρευνας φαίνεται ότι υπάρχει μια θετική εικόνα στην αγορά του νομού Ηρακλείου Κρήτης για τη μάρκα της ROC. Η προσωπικότητα της ROC δίνει τα στοιχεία μιας αξιόπιστης μάρκας, που εμπνέει σεβασμό και εκτίμηση. Απευθύνεται σε γυναίκες από 35 ως 55 που θέλουν να δείχνουν νέες και υγιείς. Αυτά τα συμπεράσματα μας οδηγούν στο ότι θα πρέπει να υπάρξει επαναπροσδιορισμός της πολιτικής τιμών, να υπάρχει καλύτερη οργάνωση του τρόπου τροφοδοσίας της αγοράς του νομού Ηρακλείου αλλά και όλης της Κρήτης. Τέλος, για να μην επηρεάζονται τόσο εύκολα οι καταναλωτές από τους φαρμακοποιούς, θα πρέπει να υπάρχει συνεχής επαφή τους με τη μάρκα μέσω διαφημίσεων (στα τοπικά κανάλια) και διανομής δειγμάτων ώστε να τους υπενθυμίζεται συνέχεια η μάρκα της ROC.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ προσωπικότητα και η εικόνα της μάρκας ROC όπως αποτυπώνεται στην τοπική αγορά του vομού Ηρακλείου της Κρήτης.el
heal.titleThe personality and image of brand ROC as reflected in the local market of the prefecture of Heraklion, Crete.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαποτύπωση εικόνας και προσωπικότητας, ROC, ελληνική αγοράel
heal.keywordimage and personality retention, ROC, greek marketen
heal.advisorNameΜποτωνάκη, Άνναel
heal.advisorNameMpotonaki, Annaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)