Εμφάνιση απλής εγγραφής

Effect of agricultural products certification to promotion on the basis of integrated crop management.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΝτόντου, Ζωήel
dc.creatorNtontou, Zoien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:08:16Z
dc.date.available2016-03-15T17:08:16Z
dc.date.issued2010-02-17T09:33:31Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6766
dc.description.abstractΓια την ελληνική γεωργία τα αγροτικά προϊόντα αποτελούν τομέα ζωτικής σημασίας τόσο από οικονομική όσο και από κοινωνική άποψη. Η Ελλάδα συγκεντρώνει σημαντικότατα πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλες χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης όσον αφορά την καλλιέργεια των αγροτικών προϊόντων, χάρις στις ευνοϊκές εδαφοκλιματικές συνθήκες που επικρατούν και την δυνατότητα παραγωγής αγροτικών προϊόντων με ικανοποιητικά οργανοληπτικά χαρακτηριστικά. Υπάρχουν όμως και διάφορες αδυναμίες στον κλάδο αυτό όπως είναι η μη άριστη ποιότητα, προβλήματα τυποποίησης, οργάνωσης εμπορίου κ.λ.π. Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής είναι να απεικονίσει την κατάσταση που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στην περιοχή της Ιεράπετρας (τοποθεσία με παραγωγή χιλιάδων τόνων αγροτικών προϊόντων ετησίως και εκατοντάδων εκτάσεων γεωργικών εκμεταλλεύσεων), αναφορικά με την πιστοποίηση των αγροτικών προϊόντων με βάση την Ολοκληρωμένη Διαχείριση Καλλιεργειών, και να εξετάσει πως η έννοια της πιστοποίησης έχει αλλάξει τον τρόπο προώθησης τους. Για να καταλήξουμε σε σωστά συμπεράσματα έπρεπε να ανατρέξουμε σε όλη την εξέλιξη της γεωργίας. Το πρώτο κεφάλαιο λοιπόν αποτελεί ένα εισαγωγικό μέρος στο οποίο αναλύουμε την έννοια της γεωργίας, πότε εμφανίστηκε, τι είναι οι γεωργικές εκμεταλλεύσεις και πως πήραν σταδιακά την μορφή επιχειρήσεων προσαρμοζόμενες πλέον στην εξέλιξη της οικονομίας. Στη συνέχεια έγινε αναφορά στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του γεωργικού τομέα και πώς από την παραδοσιακή πήγαμε στην εκσυγχρονισμένη γεωργία. Τέλος παρουσιάσαμε διάφορες προκλήσεις για το σχεδιασμό της αναδιάρθρωσης του πρωτογενούς αγροτικού τομέα, ποια είναι πολιτική και χρήση των φυτοφαρμάκων στην Ελλάδα και ποιες οι επιπτώσεις αυτών. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται βασικές έννοιες των αγροτικών προϊόντων, της πιστοποίησης και της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Καλλιεργειών. Στη συνέχεια γίνεται μια αναφορά στα συστήματα ποιότητας του γεωργικού τομέα, παρουσιάζονται οι διαφορές της Συμβατικής Γεωργίας και της Βιολογικής από την Ο.Δ.Κ., τι προσφέρει η εφαρμογή της και τα πλεονεκτήματα αυτής. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων και στο πώς η συμβολή της ποιότητας έχει αποκτήσει στρατηγική σημασία για την προώθηση αυτών. Στα επόμενα κεφάλαια αναλύεται η μεθοδολογία της πρωτογενούς έρευνας, πως έγινε η διεξαγωγή της συγκεκριμένης έρευνας και στη συνέχεια παραθέτονται τα αποτελέσματα αυτής. Τέλος στο τελευταίο και έκτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα τα οποία προέκυψαν από την έρευνα η οποία διεξήχθη σε παραγωγούς και καταναλωτές στην περιοχή της Ιεράπετρας.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕπίδραση της πιστοποίησης των αγροτικών προϊόντων στην προώθηση τους με βάση την ολοκληρωμένη διαχείριση καλλιεργειών.el
dc.titleEffect of agricultural products certification to promotion on the basis of integrated crop management.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΝτόντου, Ζωήel
heal.creatorNameNtontou, Zoien
heal.publicationDate2010-02-17T09:33:31Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6766
heal.abstractΓια την ελληνική γεωργία τα αγροτικά προϊόντα αποτελούν τομέα ζωτικής σημασίας τόσο από οικονομική όσο και από κοινωνική άποψη. Η Ελλάδα συγκεντρώνει σημαντικότατα πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλες χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης όσον αφορά την καλλιέργεια των αγροτικών προϊόντων, χάρις στις ευνοϊκές εδαφοκλιματικές συνθήκες που επικρατούν και την δυνατότητα παραγωγής αγροτικών προϊόντων με ικανοποιητικά οργανοληπτικά χαρακτηριστικά. Υπάρχουν όμως και διάφορες αδυναμίες στον κλάδο αυτό όπως είναι η μη άριστη ποιότητα, προβλήματα τυποποίησης, οργάνωσης εμπορίου κ.λ.π. Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής είναι να απεικονίσει την κατάσταση που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στην περιοχή της Ιεράπετρας (τοποθεσία με παραγωγή χιλιάδων τόνων αγροτικών προϊόντων ετησίως και εκατοντάδων εκτάσεων γεωργικών εκμεταλλεύσεων), αναφορικά με την πιστοποίηση των αγροτικών προϊόντων με βάση την Ολοκληρωμένη Διαχείριση Καλλιεργειών, και να εξετάσει πως η έννοια της πιστοποίησης έχει αλλάξει τον τρόπο προώθησης τους. Για να καταλήξουμε σε σωστά συμπεράσματα έπρεπε να ανατρέξουμε σε όλη την εξέλιξη της γεωργίας. Το πρώτο κεφάλαιο λοιπόν αποτελεί ένα εισαγωγικό μέρος στο οποίο αναλύουμε την έννοια της γεωργίας, πότε εμφανίστηκε, τι είναι οι γεωργικές εκμεταλλεύσεις και πως πήραν σταδιακά την μορφή επιχειρήσεων προσαρμοζόμενες πλέον στην εξέλιξη της οικονομίας. Στη συνέχεια έγινε αναφορά στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του γεωργικού τομέα και πώς από την παραδοσιακή πήγαμε στην εκσυγχρονισμένη γεωργία. Τέλος παρουσιάσαμε διάφορες προκλήσεις για το σχεδιασμό της αναδιάρθρωσης του πρωτογενούς αγροτικού τομέα, ποια είναι πολιτική και χρήση των φυτοφαρμάκων στην Ελλάδα και ποιες οι επιπτώσεις αυτών. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται βασικές έννοιες των αγροτικών προϊόντων, της πιστοποίησης και της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Καλλιεργειών. Στη συνέχεια γίνεται μια αναφορά στα συστήματα ποιότητας του γεωργικού τομέα, παρουσιάζονται οι διαφορές της Συμβατικής Γεωργίας και της Βιολογικής από την Ο.Δ.Κ., τι προσφέρει η εφαρμογή της και τα πλεονεκτήματα αυτής. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων και στο πώς η συμβολή της ποιότητας έχει αποκτήσει στρατηγική σημασία για την προώθηση αυτών. Στα επόμενα κεφάλαια αναλύεται η μεθοδολογία της πρωτογενούς έρευνας, πως έγινε η διεξαγωγή της συγκεκριμένης έρευνας και στη συνέχεια παραθέτονται τα αποτελέσματα αυτής. Τέλος στο τελευταίο και έκτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα τα οποία προέκυψαν από την έρευνα η οποία διεξήχθη σε παραγωγούς και καταναλωτές στην περιοχή της Ιεράπετρας.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΕπίδραση της πιστοποίησης των αγροτικών προϊόντων στην προώθηση τους με βάση την ολοκληρωμένη διαχείριση καλλιεργειών.el
heal.titleEffect of agricultural products certification to promotion on the basis of integrated crop management.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπιστοποίηση, αγροτικά προϊόνταel
heal.keywordcertification, agricultural productsen
heal.advisorNameΚοκκινάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameKokkinakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)