Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of the internet for e-shopping in B2C level and the role of online advertising in their realization.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛιάκος, Γεώργιοςel
dc.creatorLiakos, Georgeen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:08:17Z
dc.date.available2016-03-15T17:08:17Z
dc.date.issued2009-09-25T10:56:13Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6767
dc.description.abstractΟι τάσεις που επικρατούν σήμερα στην κοινωνία αλλά και η μεγάλη αναπτυξιακή πορεία του διαδικτύου στην καθημερινότητά μας, δημιουργούν την ανάγκη για επεξεργασία του διαδικτυακού κόσμου των ηλεκτρονικών προϊόντων και υπηρεσιών. Η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών σε συνδυασμό με την δυνατότητα επίτευξης ποιοτικών και οικονομικών συναλλαγών και διεκπεραιώσεων εργασιών (επιχειρησιακών, επικοινωνιακών, πληροφοριακών, τραπεζικών, κ.λ.π.) οδηγούν το διαδίκτυο να πάρει θέση κατεστημένου στην καθημερινότητα μας. Παράλληλα με το περιορισμό της δυναμικής των παραδοσιακών αγορών, οι οποίες στις μέρες μας αρχίζουν να φθίνουν λόγω αλλαγής του τρόπου ζωής και του μορφωτικού επιπέδου των καταναλωτών, μας οδηγεί σε μια ενδιαφέρουσα μελέτη της νέας τάσης στον ελλαδικό χώρο, πάντα ανοιχτό στο κόσμο της διαφήμισης και στην συμβολή αυτής στην ολοκλήρωση της σημερινής κατάστασης. Το παρόν σύγγραμμα είναι χωρισμένο σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος της εργασίας γίνεται αναφορά στη δυνατότητα που παρέχει το διαδίκτυο για την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών και υπηρεσιών στον Ελλαδικό χώρο καθώς και στους τρόπους που μπορούν να πραγματοποιηθούν. Ακολουθεί η παράθεση στοιχειών που χαρακτηρίζουν τους Έλληνες διαδικτυακούς χρήστες καθώς και παρουσίαση ποσοστών για τις διαδικτυακές αγορές, για επικοινωνιακές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες, μέσω της χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή. Στο δεύτερο μέρος γίνεται σύγκριση ηλεκτρονικών και παραδοσιακών αγορών ενώ πραγματοποιείται αναφορά σε πτυχές και στοιχεία του χαρακτήρα του Έλληνα καταναλωτή, τόσο σε διαδικτυακό όσο και σε παραδοσιακό τρόπο πραγματοποίησης των αγορών του. Παρουσιάζονται επίσης επιχειρηματικά μοντέλα, τα οποία αναπτύσσονται στο διαδίκτυο και αποτελούν γνωστές επιχειρηματικές δραστηριότητες, καθώς επίσης γίνεται αναφορά σε τρόπους προστασίας των δεδομένων των χρηστών και των μεθόδων παραγγελίας και ολοκλήρωσης μιας αγοράς. Παράλληλα γίνεται νύξη σε διαδικασίες παραλαβής και πληρωμής των προϊόντων για την εκάστοτε παραγγελία από τους e- καταναλωτές. Στο τρίτο μέρος της εργασίας αναλύεται το μοντέλο της διαδικτυακής διαφήμιση και οι τρόποι δημιουργίας της. Σημεία έρευνας αποτελούν ο έλεγχος αποτελεσματικότητας της, το κόστος παραγωγής της και ο τρόπος που επηρεάζει τους καταναλωτές για να προβούν σε αγορές. Κλείνοντας η εργασία παραθέτει τις μελλοντικές τάσεις του διαδικτύου, καθώς αυτό έχει εισέρθει σε μεγάλο βαθμό στην καθημερινή μας ζωή και καθορίζει μεγάλο κομμάτι της επαγγελματικής, οικονομικής, και κοινωνικής μας δραστηριότητας.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές, σε επίπεδο B2C και ο ρόλος της online διαφήμισης στην πραγματοποίηση τους.el
dc.titleThe use of the internet for e-shopping in B2C level and the role of online advertising in their realization.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛιάκος, Γεώργιοςel
heal.creatorNameLiakos, Georgeen
heal.publicationDate2009-09-25T10:56:13Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6767
heal.abstractΟι τάσεις που επικρατούν σήμερα στην κοινωνία αλλά και η μεγάλη αναπτυξιακή πορεία του διαδικτύου στην καθημερινότητά μας, δημιουργούν την ανάγκη για επεξεργασία του διαδικτυακού κόσμου των ηλεκτρονικών προϊόντων και υπηρεσιών. Η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών σε συνδυασμό με την δυνατότητα επίτευξης ποιοτικών και οικονομικών συναλλαγών και διεκπεραιώσεων εργασιών (επιχειρησιακών, επικοινωνιακών, πληροφοριακών, τραπεζικών, κ.λ.π.) οδηγούν το διαδίκτυο να πάρει θέση κατεστημένου στην καθημερινότητα μας. Παράλληλα με το περιορισμό της δυναμικής των παραδοσιακών αγορών, οι οποίες στις μέρες μας αρχίζουν να φθίνουν λόγω αλλαγής του τρόπου ζωής και του μορφωτικού επιπέδου των καταναλωτών, μας οδηγεί σε μια ενδιαφέρουσα μελέτη της νέας τάσης στον ελλαδικό χώρο, πάντα ανοιχτό στο κόσμο της διαφήμισης και στην συμβολή αυτής στην ολοκλήρωση της σημερινής κατάστασης. Το παρόν σύγγραμμα είναι χωρισμένο σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος της εργασίας γίνεται αναφορά στη δυνατότητα που παρέχει το διαδίκτυο για την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών και υπηρεσιών στον Ελλαδικό χώρο καθώς και στους τρόπους που μπορούν να πραγματοποιηθούν. Ακολουθεί η παράθεση στοιχειών που χαρακτηρίζουν τους Έλληνες διαδικτυακούς χρήστες καθώς και παρουσίαση ποσοστών για τις διαδικτυακές αγορές, για επικοινωνιακές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες, μέσω της χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή. Στο δεύτερο μέρος γίνεται σύγκριση ηλεκτρονικών και παραδοσιακών αγορών ενώ πραγματοποιείται αναφορά σε πτυχές και στοιχεία του χαρακτήρα του Έλληνα καταναλωτή, τόσο σε διαδικτυακό όσο και σε παραδοσιακό τρόπο πραγματοποίησης των αγορών του. Παρουσιάζονται επίσης επιχειρηματικά μοντέλα, τα οποία αναπτύσσονται στο διαδίκτυο και αποτελούν γνωστές επιχειρηματικές δραστηριότητες, καθώς επίσης γίνεται αναφορά σε τρόπους προστασίας των δεδομένων των χρηστών και των μεθόδων παραγγελίας και ολοκλήρωσης μιας αγοράς. Παράλληλα γίνεται νύξη σε διαδικασίες παραλαβής και πληρωμής των προϊόντων για την εκάστοτε παραγγελία από τους e- καταναλωτές. Στο τρίτο μέρος της εργασίας αναλύεται το μοντέλο της διαδικτυακής διαφήμιση και οι τρόποι δημιουργίας της. Σημεία έρευνας αποτελούν ο έλεγχος αποτελεσματικότητας της, το κόστος παραγωγής της και ο τρόπος που επηρεάζει τους καταναλωτές για να προβούν σε αγορές. Κλείνοντας η εργασία παραθέτει τις μελλοντικές τάσεις του διαδικτύου, καθώς αυτό έχει εισέρθει σε μεγάλο βαθμό στην καθημερινή μας ζωή και καθορίζει μεγάλο κομμάτι της επαγγελματικής, οικονομικής, και κοινωνικής μας δραστηριότητας.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές, σε επίπεδο B2C και ο ρόλος της online διαφήμισης στην πραγματοποίηση τους.el
heal.titleThe use of the internet for e-shopping in B2C level and the role of online advertising in their realization.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδίκτυο, ηλεκτρονική αγορά, διαδικτυακή διαφήμισηel
heal.keywordinternet, electronic shopping, internet advertisingen
heal.advisorNameΦραγκιαδάκη, Δέσποιναel
heal.advisorNameFragkiadaki, Despoinaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)