Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις νησιώτικες περιοχές - Περίπτωση Καρπάθου.
Hotel marketingk in islands. The case of Karpathos island.

Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2009-02-10Συγγραφέας
Γιαλίζης, Γεώργιος
Gializis, Georgios
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις νησιώτικες περιοχές και ειδικότερα στο νησί της Καρπάθου είναι μία έννοια που για κάποιους αποτελεί καθημερινό κανόνα στην παροχή τουριστικών αγαθών και υπηρεσιών, ενώ αντίθετα για άλλους είναι δυο άγνωστες λέξεις. Φυσικά υπάρχει και η ενδιάμεση κατάσταση όπου η γνώση και η εφαρμογή των κανόνων του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ είναι επιφανειακή. Η ανάλυση της παρούσας κατάστασης και η αναζήτηση ρεαλιστικών λύσεων ώστε να επέλθει η επιζητούμενη ανάπτυξη κρίνεται επιβεβλημένη. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται γενικά οι έννοιες του μάρκετινγκ, του τουριστικού μάρκετινγκ και της τουριστικής ανάπτυξης. Επίσης αναφέρονται σημαντικά βασικά στοιχειά όπως ορισμοί, χρησιμότητα, επιπτώσεις, κατηγορίες και λειτουργίες. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά στην τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας η οποία εξειδικεύεται στη συνεχεία στην τουριστική ανάπτυξη των νησιώτικων περιοχών και ακόμα ειδικότερα στο δεύτερο μεγαλύτερο νησί των Δωδεκανήσων, την Κάρπαθο. Επίσης, αναλύεται το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ με την ιδία σειρά ανάλυσης. Στη συνέχεια υπάρχει η ανάλυση της μεθοδολογίας της πρωτογενούς έρευνας, οι τρόποι με τους οποίους διεξάγεται μία πρωτογενής έρευνα και ο λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος τρόπος στην συγκεκριμένη περίπτωση. Ακολουθεί η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας και σχολιασμός αυτών. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που απορρέουν από την προαναφερθείσα έρευνα η οποία διεξήχθη σε 75 ιδιοκτήτες ξενοδοχείων του νησιού, καθώς επίσης και προτάσεις για περαιτέρω έρευνες επί του θέματος, πιο διεξοδικές και αναλυτικές, για την επίλυση των προβλημάτων που επιβραδύνουν την ανάπτυξη της τουριστικής Καρπάθου.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες