Εμφάνιση απλής εγγραφής

Degree of customer satisfaction in terms of pre-sales and after-sales service. Comparison of satisfaction before and after purchase. The case of "General Car SA" (HONDA).

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣτασινόπουλος, Δημήτριοςel
dc.creatorStasinopoulos, Dimitriosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:08:31Z
dc.date.available2016-03-15T17:08:31Z
dc.date.issued2009-06-26T14:46:54Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6775
dc.description.abstractΜια από τις πιο διαδεδομένες φιλοδοξίες των επιχειρήσεων είναι να κρατήσουν τον πελάτη τους ικανοποιημένο. Οι λέξεις «ικανοποίηση του πελάτη» μπορούν να βρεθούν σε κείμενα που περιγράφουν τις αξίες και τους στόχους πάρα πολλών επιχειρήσεων σε όλους τους κλάδους, από τράπεζες μέχρι και την βαριά βιομηχανία, ενώ έχουν δημιουργηθεί ολόκληρες ομάδες στελεχών και συμβούλων που αντικείμενο τους είναι, να δημιουργήσουν διαδικασίες και μηχανισμούς που μετρούν και ενισχύουν την ικανοποίηση του πελάτη. Με την παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθούν τα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών μιας συγκεκριμένης εταιρείας. Αυτή η εταιρεία είναι η Γενική Αυτοκινήτων ΑΕΒΕ, αποκλειστικός αντιπρόσωπος και εισαγωγέας των προϊόντων με την επωνυμία HONDA σε ολόκληρη την Ελλάδα. Στο πρώτο μέρος της εργασίας, μέσω βιβλιογραφικών αναφορών, θα περιγράφουν οι μηχανισμοί και οι διαδικασίες που χρησιμοποιούν ή δημιουργούν οι εταιρίες για να καταφέρουν να έχουν ικανοποιημένους πελάτες. Στην συνεχεία θα περιγραφούν οι μηχανισμοί που χρησιμοποιεί συγκεκριμένα, η εταιρεία «Γενική Αυτοκινήτων ΑΕΒΕ» με σκοπό να διατηρήσει και να αυξήσει το ποσοστό των ικανοποιημένων πελατών της. Στο δεύτερο μέρος, που αποτελείται εξ’ ολοκλήρου από την έρευνα, θα αναλυθούν και θα απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα που έχουν σχέση με το κατά ποσό οι πελάτες νοιώθουν ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση της εταιρείας. Λαμβάνουν αυτό που προσδοκούν από τις προσφερόμενες υπηρεσίες της, και αν ναι, σε ποιο βαθμό συμβαίνει αυτό; Τέλος, θα παρουσιαστούν τα συμπεράσματα της έρευνας και θα προταθούν λύσεις που έχουν ως στόχο την βελτίωση της συνολικής εικόνας της εταιρίας και του επιπέδου προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες. Οι λύσεις που προτείνονται είναι άμεσα συνδεδεμένες με τις απαιτήσεις των πελατών της εταιρείας και προκύπτουν από τις απαντήσεις που δοθήκαν κατά την διαδικασία συμπλήρωσης του σχετικού ερωτηματολογίου ικανοποίησης.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΒαθμός ικανοποίησης πελατών σε ότι αφορά pre-sales και after-sales εξυπηρέτηση. Σύγκριση βαθμού ικανοποίησης πριν και μετά την αγορά. Η περίπτωση της " Γενική Αυτοκινήτων ΑΕΒΕ " (HONDA).el
dc.titleDegree of customer satisfaction in terms of pre-sales and after-sales service. Comparison of satisfaction before and after purchase. The case of "General Car SA" (HONDA).en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣτασινόπουλος, Δημήτριοςel
heal.creatorNameStasinopoulos, Dimitriosen
heal.publicationDate2009-06-26T14:46:54Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6775
heal.abstractΜια από τις πιο διαδεδομένες φιλοδοξίες των επιχειρήσεων είναι να κρατήσουν τον πελάτη τους ικανοποιημένο. Οι λέξεις «ικανοποίηση του πελάτη» μπορούν να βρεθούν σε κείμενα που περιγράφουν τις αξίες και τους στόχους πάρα πολλών επιχειρήσεων σε όλους τους κλάδους, από τράπεζες μέχρι και την βαριά βιομηχανία, ενώ έχουν δημιουργηθεί ολόκληρες ομάδες στελεχών και συμβούλων που αντικείμενο τους είναι, να δημιουργήσουν διαδικασίες και μηχανισμούς που μετρούν και ενισχύουν την ικανοποίηση του πελάτη. Με την παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθούν τα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών μιας συγκεκριμένης εταιρείας. Αυτή η εταιρεία είναι η Γενική Αυτοκινήτων ΑΕΒΕ, αποκλειστικός αντιπρόσωπος και εισαγωγέας των προϊόντων με την επωνυμία HONDA σε ολόκληρη την Ελλάδα. Στο πρώτο μέρος της εργασίας, μέσω βιβλιογραφικών αναφορών, θα περιγράφουν οι μηχανισμοί και οι διαδικασίες που χρησιμοποιούν ή δημιουργούν οι εταιρίες για να καταφέρουν να έχουν ικανοποιημένους πελάτες. Στην συνεχεία θα περιγραφούν οι μηχανισμοί που χρησιμοποιεί συγκεκριμένα, η εταιρεία «Γενική Αυτοκινήτων ΑΕΒΕ» με σκοπό να διατηρήσει και να αυξήσει το ποσοστό των ικανοποιημένων πελατών της. Στο δεύτερο μέρος, που αποτελείται εξ’ ολοκλήρου από την έρευνα, θα αναλυθούν και θα απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα που έχουν σχέση με το κατά ποσό οι πελάτες νοιώθουν ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση της εταιρείας. Λαμβάνουν αυτό που προσδοκούν από τις προσφερόμενες υπηρεσίες της, και αν ναι, σε ποιο βαθμό συμβαίνει αυτό; Τέλος, θα παρουσιαστούν τα συμπεράσματα της έρευνας και θα προταθούν λύσεις που έχουν ως στόχο την βελτίωση της συνολικής εικόνας της εταιρίας και του επιπέδου προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες. Οι λύσεις που προτείνονται είναι άμεσα συνδεδεμένες με τις απαιτήσεις των πελατών της εταιρείας και προκύπτουν από τις απαντήσεις που δοθήκαν κατά την διαδικασία συμπλήρωσης του σχετικού ερωτηματολογίου ικανοποίησης.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΒαθμός ικανοποίησης πελατών σε ότι αφορά pre-sales και after-sales εξυπηρέτηση. Σύγκριση βαθμού ικανοποίησης πριν και μετά την αγορά. Η περίπτωση της " Γενική Αυτοκινήτων ΑΕΒΕ " (HONDA).el
heal.titleDegree of customer satisfaction in terms of pre-sales and after-sales service. Comparison of satisfaction before and after purchase. The case of "General Car SA" (HONDA).en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΣτιβακτάκης, Αναστάσιοςel
heal.advisorNameStivaktakis, Anastasiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)