Εμφάνιση απλής εγγραφής

Tourist - hotel marketing. Case study ACCOR.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑμαξόπουλος, Δημήτριοςel
dc.creatorΠαπαζήκος, Ναθαναήλel
dc.creatorAmaxopoulos, Dimitriosen
dc.creatorPapazikos, Nathanailen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:08:42Z
dc.date.available2016-03-15T17:08:42Z
dc.date.issued2009-05-20T12:10:22Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6781
dc.description.abstractΣτις μέρες μας, ο Τουρισμός αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους κλάδους της Οικονομίας κάθε χώρας, συμβάλλοντας σημαντικά στο βαθμό ανταγωνιστικότητάς της. Η ανάπτυξη του κλάδου συνδέεται με την αύξηση του Διεθνούς Ανταγωνισμού. Η έννοια της διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό λαμβάνει ακόμα μεγαλύτερη αξία αναδεικνύοντας τη σημασία της συμβολής της επιστημονικής γνώσης του Μάρκετινγκ στην απόδοση των τουριστικών επιχειρήσεων. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έννοια του τουριστικού marketing γενικά και στις θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί γύρω από τον συγκεκριμένο κλάδο. Επίσης αναλύεται το φαινομένου του διεθνή τουρισμού που αποτελεί στην εποχή μας την σημαντικότερη μορφή τουρισμού με ραγδαία αναπτύξει. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνετε ανάλυση των κινήσεων και των μεθόδων του τουριστικού marketing που ακολουθούν οι πολυεθνικές αλυσίδες τουρισμού, με σκοπό να είναι άκρως ανταγωνιστικές στις συνεχείς και αυξανόμενες αιτήσεις του κλάδου. Στα ακόλουθα κεφαλαία αναλύεται η μεθοδολογία της πρωτογενούς έρευνας, ο τρόπος διεξαγωγής της και οι λόγοι που μας οδήγησαν στον συγκεκριμένο τρόπο ερευνάς. Στη συνεχεία γίνετε ανάλυση των αποτελεσμάτων που προέκυψαν, καθώς και ο σχολιασμός αυτών. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την ερευνά η οποία διεξήχθη σε ξενοδοχεία του εξωτερικού μιας συγκεκριμένης ξενοδοχειακής αλυσίδας (accor).Επίσης, παρουσιάζονται προτάσεις για περαιτέρω έρευνες οι οποίες θα μπορούσαν να φωτίσουν καλύτερα τον τρόπο λειτουργίας των ξενοδοχειακών αλυσίδων και του πως μπορεί να αυξηθεί η αποτελεσματικότητά και η αποδοτικότητά. τους.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤουριστικό - ξενοδοχειακό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης ACCOR.el
dc.titleTourist - hotel marketing. Case study ACCOR.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑμαξόπουλος, Δημήτριοςel
heal.creatorNameΠαπαζήκος, Ναθαναήλel
heal.creatorNameAmaxopoulos, Dimitriosen
heal.creatorNamePapazikos, Nathanailen
heal.publicationDate2009-05-20T12:10:22Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6781
heal.abstractΣτις μέρες μας, ο Τουρισμός αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους κλάδους της Οικονομίας κάθε χώρας, συμβάλλοντας σημαντικά στο βαθμό ανταγωνιστικότητάς της. Η ανάπτυξη του κλάδου συνδέεται με την αύξηση του Διεθνούς Ανταγωνισμού. Η έννοια της διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό λαμβάνει ακόμα μεγαλύτερη αξία αναδεικνύοντας τη σημασία της συμβολής της επιστημονικής γνώσης του Μάρκετινγκ στην απόδοση των τουριστικών επιχειρήσεων. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έννοια του τουριστικού marketing γενικά και στις θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί γύρω από τον συγκεκριμένο κλάδο. Επίσης αναλύεται το φαινομένου του διεθνή τουρισμού που αποτελεί στην εποχή μας την σημαντικότερη μορφή τουρισμού με ραγδαία αναπτύξει. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνετε ανάλυση των κινήσεων και των μεθόδων του τουριστικού marketing που ακολουθούν οι πολυεθνικές αλυσίδες τουρισμού, με σκοπό να είναι άκρως ανταγωνιστικές στις συνεχείς και αυξανόμενες αιτήσεις του κλάδου. Στα ακόλουθα κεφαλαία αναλύεται η μεθοδολογία της πρωτογενούς έρευνας, ο τρόπος διεξαγωγής της και οι λόγοι που μας οδήγησαν στον συγκεκριμένο τρόπο ερευνάς. Στη συνεχεία γίνετε ανάλυση των αποτελεσμάτων που προέκυψαν, καθώς και ο σχολιασμός αυτών. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την ερευνά η οποία διεξήχθη σε ξενοδοχεία του εξωτερικού μιας συγκεκριμένης ξενοδοχειακής αλυσίδας (accor).Επίσης, παρουσιάζονται προτάσεις για περαιτέρω έρευνες οι οποίες θα μπορούσαν να φωτίσουν καλύτερα τον τρόπο λειτουργίας των ξενοδοχειακών αλυσίδων και του πως μπορεί να αυξηθεί η αποτελεσματικότητά και η αποδοτικότητά. τους.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤουριστικό - ξενοδοχειακό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης ACCOR.el
heal.titleTourist - hotel marketing. Case study ACCOR.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordξενοδοχειακό μάρκετινγκ, τουριστικό μάρκετινγκel
heal.keywordhotel marketing, tourism marketingen
heal.advisorNameΠαππάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePappas, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)