Εμφάνιση απλής εγγραφής

Corporate social responsibility. The case of Cretan companies.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚακαβάκης, Άγγελοςel
dc.creatorΚουτούπα, Θεανώel
dc.creatorKakavakis, Angelosen
dc.creatorKoutoupa, Theanoen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:08:46Z
dc.date.available2016-03-15T17:08:46Z
dc.date.issued2009-09-03T09:26:48Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6785
dc.description.abstractΟ όρος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης πηγάζει από τα αρχαία χρόνια, αλλά για τις σημερινές επιχειρήσεις είναι κάτι καινούργιο που απασχολεί ιδιαίτερα τα στελέχη τους τα τελευταία χρόνια. Για να είναι αποτελεσματικές οι κινήσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από τις επιχειρήσεις είναι απαραίτητο να πηγάζουν από την κουλτούρα, την εταιρική πολιτική και τη στρατηγική τους., καθώς μέσα από αυτές προβάλλονται οι στρατηγικοί τους στόχοι. Το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί ένα εισαγωγικό μέρος της συγκεκριμένης εργασίας στο οποίο γίνεται μια εκτενής αναφορά για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη σε παγκόσμιο επίπεδο. Επιπρόσθετα, παρουσιάζονται οι ορισμοί και οι έννοιες της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς επίσης και η σχέση της με τα άλλα τμήματα των επιχειρήσεων. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η σχέση των επιχειρήσεων με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Επίσης στο συγκεκριμένο κεφάλαιο πραγματοποιείται η παρουσίαση και η ανάλυση πέντε περιπτώσεων κοινωνικά υπεύθυνων επιχειρήσεων που αποτελούν πρότυπο για πολλές επιχειρήσεις και δημιουργούν τις προϋποθέσεις για μια υπεύθυνη επιχειρηματικότητα. Στο επόμενο και τρίτο κεφάλαιο αρχικά γίνεται αναφορά στη μεθοδολογία της έρευνας και κατόπιν γίνεται παρουσίαση του σκοπού και των στόχων αυτής. Επιπλέον, τίθενται τα ερευνητικά ερωτήματα και παρέχονται οι απαραίτητες πληροφορίες για τον σχεδιασμό της συγκεκριμένης έρευνας, σε συνδυασμό με την διευκρίνιση της μεθόδου ανάλυσης και του τύπου έρευνας που ακολουθήθηκε. Στο τέταρτο κεφάλαιο αυτής της εργασίας παρουσιάζονται και αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας τα οποία προέκυψαν από την στατιστική ανάλυση των ερωτηματολογίων. Τέλος, το πέμπτο κεφάλαιο αποτελείται από τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την ολοκληρωμένη διαδικασία της έρευνας και παρέχονται σχετικές προτάσεις με τις οποίες επιτυγχάνεται μια σωστή και αποτελεσματική δραστηριότητα από τις επιχειρήσεις για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕταιρική κοινωνική ευθύνη. Η περίπτωση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στη Κρήτη.el
dc.titleCorporate social responsibility. The case of Cretan companies.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚακαβάκης, Άγγελοςel
heal.creatorNameΚουτούπα, Θεανώel
heal.creatorNameKakavakis, Angelosen
heal.creatorNameKoutoupa, Theanoen
heal.publicationDate2009-09-03T09:26:48Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6785
heal.abstractΟ όρος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης πηγάζει από τα αρχαία χρόνια, αλλά για τις σημερινές επιχειρήσεις είναι κάτι καινούργιο που απασχολεί ιδιαίτερα τα στελέχη τους τα τελευταία χρόνια. Για να είναι αποτελεσματικές οι κινήσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από τις επιχειρήσεις είναι απαραίτητο να πηγάζουν από την κουλτούρα, την εταιρική πολιτική και τη στρατηγική τους., καθώς μέσα από αυτές προβάλλονται οι στρατηγικοί τους στόχοι. Το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί ένα εισαγωγικό μέρος της συγκεκριμένης εργασίας στο οποίο γίνεται μια εκτενής αναφορά για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη σε παγκόσμιο επίπεδο. Επιπρόσθετα, παρουσιάζονται οι ορισμοί και οι έννοιες της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς επίσης και η σχέση της με τα άλλα τμήματα των επιχειρήσεων. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η σχέση των επιχειρήσεων με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Επίσης στο συγκεκριμένο κεφάλαιο πραγματοποιείται η παρουσίαση και η ανάλυση πέντε περιπτώσεων κοινωνικά υπεύθυνων επιχειρήσεων που αποτελούν πρότυπο για πολλές επιχειρήσεις και δημιουργούν τις προϋποθέσεις για μια υπεύθυνη επιχειρηματικότητα. Στο επόμενο και τρίτο κεφάλαιο αρχικά γίνεται αναφορά στη μεθοδολογία της έρευνας και κατόπιν γίνεται παρουσίαση του σκοπού και των στόχων αυτής. Επιπλέον, τίθενται τα ερευνητικά ερωτήματα και παρέχονται οι απαραίτητες πληροφορίες για τον σχεδιασμό της συγκεκριμένης έρευνας, σε συνδυασμό με την διευκρίνιση της μεθόδου ανάλυσης και του τύπου έρευνας που ακολουθήθηκε. Στο τέταρτο κεφάλαιο αυτής της εργασίας παρουσιάζονται και αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας τα οποία προέκυψαν από την στατιστική ανάλυση των ερωτηματολογίων. Τέλος, το πέμπτο κεφάλαιο αποτελείται από τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την ολοκληρωμένη διαδικασία της έρευνας και παρέχονται σχετικές προτάσεις με τις οποίες επιτυγχάνεται μια σωστή και αποτελεσματική δραστηριότητα από τις επιχειρήσεις για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΕταιρική κοινωνική ευθύνη. Η περίπτωση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στη Κρήτη.el
heal.titleCorporate social responsibility. The case of Cretan companies.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΠαππάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePappas, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)