Εμφάνιση απλής εγγραφής

The sponsorship in the field of sports marketing and sport consumer behavior. Case study: Vodafone, official sponsor of Olympiacos .

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσιώμη, Άνναel
dc.creatorTsiomi, Annaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:08:49Z
dc.date.available2016-03-15T17:08:49Z
dc.date.issued2009-09-08T09:49:58Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6787
dc.description.abstractΜε την παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθεί το επίπεδο της αθλητικής χορηγίας και ο τρόπος λειτουργίας της μέσα στο χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ. Στο πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνονται περιγραφές των εννοιών και των διαδικασιών του αθλητικού μάρκετινγκ και της αθλητικής χορηγίας, σύμφωνα με τις βιβλιογραφικές αναφορές. Έπειτα, αναλύεται η συμπεριφορά των φιλάθλων προς την αθλητική χορηγία, σύμφωνα με την αφοσίωση και την ταύτιση τους στην ομάδα. Στην συνέχεια αναλύεται η πραγματική περίπτωση της Vodafone, ως επίσημος χορηγός της ΠΑΕ Ολυμπιακός, την απόφαση της συνεργασίας της αυτής και τους τρόπους που χρησιμοποιεί για την προσέγγιση των φιλάθλων της ομάδας, έτσι ώστε να συγκεκριμενοποιηθεί το θέμα και να γίνει πιο κατανοητό. Στο δεύτερο μέρος αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξάχθηκε στους φιλάθλους του Ολυμπιακού, με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το δείγμα αποτελείται από 100 ερωτώμενους, διαφορετικών ηλικιακών ομάδων και κοινωνικο-οικονομικών χαρακτηριστικών. Για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε στατιστική ανάλυση μεταβλητών με Spss. Τέλος, παρουσιάζονται τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας και προτείνονται λύσεις που έχουν ως στόχο τη βελτίωση της εικόνας της αθλητικής χορηγίας και της εταιρείας-χορηγού. Οι οποίες λύσεις είναι άμεσα συνδεδεμένες με τις απαντήσεις που δόθηκαν κατά τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ χορηγία στο χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ και η συμπεριφορά του αθλητικού καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης: Vodafone, επίσημος χορηγός Ολυμπιακού.el
dc.titleThe sponsorship in the field of sports marketing and sport consumer behavior. Case study: Vodafone, official sponsor of Olympiacos .en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσιώμη, Άνναel
heal.creatorNameTsiomi, Annaen
heal.publicationDate2009-09-08T09:49:58Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6787
heal.abstractΜε την παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθεί το επίπεδο της αθλητικής χορηγίας και ο τρόπος λειτουργίας της μέσα στο χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ. Στο πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνονται περιγραφές των εννοιών και των διαδικασιών του αθλητικού μάρκετινγκ και της αθλητικής χορηγίας, σύμφωνα με τις βιβλιογραφικές αναφορές. Έπειτα, αναλύεται η συμπεριφορά των φιλάθλων προς την αθλητική χορηγία, σύμφωνα με την αφοσίωση και την ταύτιση τους στην ομάδα. Στην συνέχεια αναλύεται η πραγματική περίπτωση της Vodafone, ως επίσημος χορηγός της ΠΑΕ Ολυμπιακός, την απόφαση της συνεργασίας της αυτής και τους τρόπους που χρησιμοποιεί για την προσέγγιση των φιλάθλων της ομάδας, έτσι ώστε να συγκεκριμενοποιηθεί το θέμα και να γίνει πιο κατανοητό. Στο δεύτερο μέρος αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξάχθηκε στους φιλάθλους του Ολυμπιακού, με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το δείγμα αποτελείται από 100 ερωτώμενους, διαφορετικών ηλικιακών ομάδων και κοινωνικο-οικονομικών χαρακτηριστικών. Για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε στατιστική ανάλυση μεταβλητών με Spss. Τέλος, παρουσιάζονται τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας και προτείνονται λύσεις που έχουν ως στόχο τη βελτίωση της εικόνας της αθλητικής χορηγίας και της εταιρείας-χορηγού. Οι οποίες λύσεις είναι άμεσα συνδεδεμένες με τις απαντήσεις που δόθηκαν κατά τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ χορηγία στο χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ και η συμπεριφορά του αθλητικού καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης: Vodafone, επίσημος χορηγός Ολυμπιακού.el
heal.titleThe sponsorship in the field of sports marketing and sport consumer behavior. Case study: Vodafone, official sponsor of Olympiacos .en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordχορηγός, αθλητικό μάρκετινγκ, Vodafone, συμπεριφορά καταναλωτήel
heal.keyworddonor, sports marketing, Vodafone, consumer behavioren
heal.advisorNameΑντωνάκη, Μαρίαel
heal.advisorNameAntonaki, Mariaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)