Εμφάνιση απλής εγγραφής

Vral marketing in Greece: evaluation and prospects.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣβανά, Σταυρούλαel
dc.creatorSvana, Stavroulaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:08:58Z
dc.date.available2016-03-15T17:08:58Z
dc.date.issued2009-12-17T12:03:52Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6791
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν αρχικά να κατανοηθεί ο ορισμός του viral marketing αφού είναι ένα νέο φαινόμενο για την ελληνική αγορά και να αξιολογηθεί. Στο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής επισκόπησης ορίζονται το marketing και η παραδοσιακή διαφήμιση. Στη συνέχεια μετά από μια αναφορά στη ραγδαία αύξηση της χρήσης του Διαδικτύου, αναλύονται τα χαρακτηριστικά της online διαφήμισης, προκειμένου να γίνει κατανοητό γιατί η online διαφήμιση είναι πιο αποτελεσματική από την κλασική. Στην ίδια ενότητα ορίζονται οι γνωστότεροι τύποι online διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένης και της viral διαφήμισης. Αμέσως μετά ξεκαθαρίζεται η σχέση του viral marketing με το word of mouth marketing ενώ στην επόμενη ενότητα γίνεται αξιολόγηση του viral με μια συνοπτική παρουσίαση του πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων του. Ακολουθεί αναδρομή στην ιστορία του φαινομένου με αναφορά σε τέσσερις από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες viral περιπτώσεις παγκοσμίως, ενώ το κεφάλαιο τελειώνει με παρουσίαση και αξιολόγηση των γνωστότερων viral ενεργειών στην Ελλάδα. Στο κεφάλαιο της μεθοδολογίας γίνεται αναφορά στην πρωτογενή έρευνα που διεξήχθη με τη βοήθεια ερωτηματολογίων που συμπλήρωσαν οι καταναλωτές αλλά και συνεντεύξεων σε στελέχη εταιριών που ασχολούνται με viral. Στο ίδιο κεφάλαιο αναφέρονται και οι περιορισμοί της έρευνας. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας. Αποδεικνύεται το αν οι καταναλωτές είναι τελικά θετικοί απέναντι στις viral διαφημίσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα στην Ελλάδα και για ποιους λόγους καθώς επίσης και αν αυτοί συμβάλλουν στη διάδοση τέτοιου είδους διαφημίσεων. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο πραγματοποιείται σύγκριση των ευρημάτων της πρωτογενούς έρευνας με αυτά της δευτερογενούς και αναδεικνύεται η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην Ελλάδα, δηλαδή κατά πόσον οι εταιρίες είναι έτοιμες να κάνουν viral διαφήμιση, αν θα μπορέσει στο μέλλον να υπάρξει stand alone viral εκστρατεία και αν τελικά το viral αποτελεί το μέλλον της διαφήμισης. Τέλος, διατυπώνονται προτάσεις για το μέλλον.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο viral marketing στην Ελλάδα: αξιολόγηση και προοπτικές.el
dc.titleVral marketing in Greece: evaluation and prospects.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣβανά, Σταυρούλαel
heal.creatorNameSvana, Stavroulaen
heal.publicationDate2009-12-17T12:03:52Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6791
heal.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν αρχικά να κατανοηθεί ο ορισμός του viral marketing αφού είναι ένα νέο φαινόμενο για την ελληνική αγορά και να αξιολογηθεί. Στο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής επισκόπησης ορίζονται το marketing και η παραδοσιακή διαφήμιση. Στη συνέχεια μετά από μια αναφορά στη ραγδαία αύξηση της χρήσης του Διαδικτύου, αναλύονται τα χαρακτηριστικά της online διαφήμισης, προκειμένου να γίνει κατανοητό γιατί η online διαφήμιση είναι πιο αποτελεσματική από την κλασική. Στην ίδια ενότητα ορίζονται οι γνωστότεροι τύποι online διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένης και της viral διαφήμισης. Αμέσως μετά ξεκαθαρίζεται η σχέση του viral marketing με το word of mouth marketing ενώ στην επόμενη ενότητα γίνεται αξιολόγηση του viral με μια συνοπτική παρουσίαση του πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων του. Ακολουθεί αναδρομή στην ιστορία του φαινομένου με αναφορά σε τέσσερις από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες viral περιπτώσεις παγκοσμίως, ενώ το κεφάλαιο τελειώνει με παρουσίαση και αξιολόγηση των γνωστότερων viral ενεργειών στην Ελλάδα. Στο κεφάλαιο της μεθοδολογίας γίνεται αναφορά στην πρωτογενή έρευνα που διεξήχθη με τη βοήθεια ερωτηματολογίων που συμπλήρωσαν οι καταναλωτές αλλά και συνεντεύξεων σε στελέχη εταιριών που ασχολούνται με viral. Στο ίδιο κεφάλαιο αναφέρονται και οι περιορισμοί της έρευνας. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας. Αποδεικνύεται το αν οι καταναλωτές είναι τελικά θετικοί απέναντι στις viral διαφημίσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα στην Ελλάδα και για ποιους λόγους καθώς επίσης και αν αυτοί συμβάλλουν στη διάδοση τέτοιου είδους διαφημίσεων. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο πραγματοποιείται σύγκριση των ευρημάτων της πρωτογενούς έρευνας με αυτά της δευτερογενούς και αναδεικνύεται η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην Ελλάδα, δηλαδή κατά πόσον οι εταιρίες είναι έτοιμες να κάνουν viral διαφήμιση, αν θα μπορέσει στο μέλλον να υπάρξει stand alone viral εκστρατεία και αν τελικά το viral αποτελεί το μέλλον της διαφήμισης. Τέλος, διατυπώνονται προτάσεις για το μέλλον.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤο viral marketing στην Ελλάδα: αξιολόγηση και προοπτικές.el
heal.titleVral marketing in Greece: evaluation and prospects.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΖέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέτταel
heal.advisorNameZerva, Magdalini-Violettaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)