Εμφάνιση απλής εγγραφής

Leisure time and motivation in the use of advertising and promotion in fitness and leisure centers.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαναστασίου, Πολυξένηel
dc.creatorPapanastasiou, Poliksenien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:08:59Z
dc.date.available2016-03-15T17:08:59Z
dc.date.issued2011-06-02T14:20:11Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6792
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τους λόγους και τους παράγοντες που παρακινούν άντρες και γυναίκες να συμμετέχουν σε δραστηριότητες άσκησης και αναψυχής κατά τον ελεύθερο χρόνο τους. Τα συμπεράσματα της έρευνας θα χρησιμοποιηθούν για τη διαφήμιση και προβολή των κέντρων άσκησης και αναψυχής. Στηριζόμενοι στο ότι, η γνωριμία των ανθρώπων με τον κόσμο του αθλητισμού και των φυσικών δραστηριοτήτων, παραμένει επιτακτική ανάγκη, όπως και ότι ο ελεύθερος χρόνος είναι βασικό «όργανο» στη ζωή όλων και η σωστή διαχείρισή του δίνει τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε πολλαπλές δραστηριότητες, οι οποίες βοηθούν στην πολύπλευρη πνευματική, κοινωνική και σωματική ανάπτυξη.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟ ελεύθερος χρόνος και τα κίνητρα, ως όπλο της διαφήμισης και προβολής στα κέντρα άσκησης και αναψυχής.el
dc.titleLeisure time and motivation in the use of advertising and promotion in fitness and leisure centers.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαναστασίου, Πολυξένηel
heal.creatorNamePapanastasiou, Poliksenien
heal.publicationDate2011-06-02T14:20:11Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6792
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τους λόγους και τους παράγοντες που παρακινούν άντρες και γυναίκες να συμμετέχουν σε δραστηριότητες άσκησης και αναψυχής κατά τον ελεύθερο χρόνο τους. Τα συμπεράσματα της έρευνας θα χρησιμοποιηθούν για τη διαφήμιση και προβολή των κέντρων άσκησης και αναψυχής. Στηριζόμενοι στο ότι, η γνωριμία των ανθρώπων με τον κόσμο του αθλητισμού και των φυσικών δραστηριοτήτων, παραμένει επιτακτική ανάγκη, όπως και ότι ο ελεύθερος χρόνος είναι βασικό «όργανο» στη ζωή όλων και η σωστή διαχείρισή του δίνει τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε πολλαπλές δραστηριότητες, οι οποίες βοηθούν στην πολύπλευρη πνευματική, κοινωνική και σωματική ανάπτυξη.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΟ ελεύθερος χρόνος και τα κίνητρα, ως όπλο της διαφήμισης και προβολής στα κέντρα άσκησης και αναψυχής.el
heal.titleLeisure time and motivation in the use of advertising and promotion in fitness and leisure centers.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordφυσική αγωγή, άθληση, ελεύθερος χρόνος, δαφήμιση, μάρκετινγκel
heal.keywordphysical education, athletics, leisure, advertising, marketingen
heal.advisorNameΚατσαγκώλης, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameKatsagkolis, Athanasiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)