Εμφάνιση απλής εγγραφής

Viral and interactive marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπραχιμλάρι, Μαρτσέλοel
dc.creatorΠανταζής, Γεώργιοςel
dc.creatorMprachimlari, Martseloen
dc.creatorPantazis, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:05Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:05Z
dc.date.issued2009-12-17T13:15:35Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6797
dc.description.abstractΑπό την βιολογία γνωρίζουμε ότι οι ιοί εμπεριέχουν ένα στοιχειώδες γενετικό υλικό. Μπορούν να μεταδοθούν ανάλογα με το είδος του ιού με τον αέρα, την επαφή, το νερό, και πολλές άλλες μεθόδους ή ακόμα και με συνδυασμούς μεθόδων. Μόλις οι ιοί βρουν κάποιο κατάλληλο κύτταρο και εισχωρήσουν μέσα στο πυρήνα του, το μολύνουν. Το γενετικό τους υλικό αρχίζει τότε να αναπαράγεται χρησιμοποιώντας τους πόρους του κυττάρου που έχουν μολύνει. Στη συνέχεια αφού παραχθούν αρκετοί νέοι ιοί και εξαντληθούν οι πόροι του κυττάρου, το κύτταρο καταστρέφεται και ο κύκλος ξαναρχίζει. Αν τώρα για παράδειγμα από ένα κύτταρο παράγονται 10 ιοί, αυτό σημαίνει ότι αν καθένας από τους 10 νέους ιούς μολύνει 1 κύτταρο, θα παραχθούν στον επόμενο κύκλο 100 ιοί και στον μεθεπόμενο 1000 ιοί. Όλη αυτή η κατάσταση άρχισε με έναν μόνο ιό! Ο ιός δεν έκανε κάτι από την σύσταση του, ο κινητήριος μοχλός είναι οι πόροι των κυττάρων που μολύνθηκαν. Εάν ο ιός ισούταν με μία ιστοσελίδα( Ιός = website), τι θα γινόταν; Στην παρούσα πτυχιακή γίνεται: • Παρουσίαση των όρων Viral Marketing, Word of Mouse, αναλύοντας τα χαρακτηριστικά τους, καλύπτοντας μέσα από διάφορα άρθρα όλες της πτυχές του marketing. • Προσδιορίζεται και αναπτύσσεται η πορεία του viral marketing. • Αναλύεται η μέθοδος προωθήσεις του Viral marketing. • Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του Viral marketing. • Αναλυτική παρουσίαση του μίγματος Viral marketing. • Προβάλλονται και αναλύονται διάφορες viral διαφημίσεις που προτιμήθηκαν από τον κοινό. • Ανάλυση στρατηγικής Viral marketing. Παρουσιάζεται βήμα-βήμα ο σχεδιασμός και η εφαρμογή ενός 3d viral video.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΙογενές και διαδραστικό μάρκετινγκ.el
dc.titleViral and interactive marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπραχιμλάρι, Μαρτσέλοel
heal.creatorNameΠανταζής, Γεώργιοςel
heal.creatorNameMprachimlari, Martseloen
heal.creatorNamePantazis, Georgiosen
heal.publicationDate2009-12-17T13:15:35Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6797
heal.abstractΑπό την βιολογία γνωρίζουμε ότι οι ιοί εμπεριέχουν ένα στοιχειώδες γενετικό υλικό. Μπορούν να μεταδοθούν ανάλογα με το είδος του ιού με τον αέρα, την επαφή, το νερό, και πολλές άλλες μεθόδους ή ακόμα και με συνδυασμούς μεθόδων. Μόλις οι ιοί βρουν κάποιο κατάλληλο κύτταρο και εισχωρήσουν μέσα στο πυρήνα του, το μολύνουν. Το γενετικό τους υλικό αρχίζει τότε να αναπαράγεται χρησιμοποιώντας τους πόρους του κυττάρου που έχουν μολύνει. Στη συνέχεια αφού παραχθούν αρκετοί νέοι ιοί και εξαντληθούν οι πόροι του κυττάρου, το κύτταρο καταστρέφεται και ο κύκλος ξαναρχίζει. Αν τώρα για παράδειγμα από ένα κύτταρο παράγονται 10 ιοί, αυτό σημαίνει ότι αν καθένας από τους 10 νέους ιούς μολύνει 1 κύτταρο, θα παραχθούν στον επόμενο κύκλο 100 ιοί και στον μεθεπόμενο 1000 ιοί. Όλη αυτή η κατάσταση άρχισε με έναν μόνο ιό! Ο ιός δεν έκανε κάτι από την σύσταση του, ο κινητήριος μοχλός είναι οι πόροι των κυττάρων που μολύνθηκαν. Εάν ο ιός ισούταν με μία ιστοσελίδα( Ιός = website), τι θα γινόταν; Στην παρούσα πτυχιακή γίνεται: • Παρουσίαση των όρων Viral Marketing, Word of Mouse, αναλύοντας τα χαρακτηριστικά τους, καλύπτοντας μέσα από διάφορα άρθρα όλες της πτυχές του marketing. • Προσδιορίζεται και αναπτύσσεται η πορεία του viral marketing. • Αναλύεται η μέθοδος προωθήσεις του Viral marketing. • Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του Viral marketing. • Αναλυτική παρουσίαση του μίγματος Viral marketing. • Προβάλλονται και αναλύονται διάφορες viral διαφημίσεις που προτιμήθηκαν από τον κοινό. • Ανάλυση στρατηγικής Viral marketing. Παρουσιάζεται βήμα-βήμα ο σχεδιασμός και η εφαρμογή ενός 3d viral video.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΙογενές και διαδραστικό μάρκετινγκ.el
heal.titleViral and interactive marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordιογενές μάρκετινγκ, αλληλεπιδραστικό μάρκετινγκel
heal.keywordviral marketing, interactive marketingen
heal.advisorNameΚοπανάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKopanakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)