Εμφάνιση απλής εγγραφής

The technological development and innovation of telecommunications in Greece.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουκότζηλας, Ιωάννηςel
dc.creatorKoukotzilas, Ioannisen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:08Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:08Z
dc.date.issued2014-10-07T13:51:20Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6799
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει την τεχνολογική εξέλιξη και τις καινοτομίες στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα. Αναμφίβολα, η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης, αξιοποίησης, οργάνωσης και διαχείρισης πολύπλοκων καταστάσεων σε όλους τους τομείς δραστηριότητας του ανθρώπου. Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών έχει αναπτυχθεί πολύ γρήγορα στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια και ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας (ΟΤΕ) δεν αποτελεί πλέον μονοπώλιο. Πολλοί εναλλακτικοί πάροχοι έχουν κάνει την εμφάνισή τους, ενώ οι καινοτομίες που έχουν εμφανιστεί διευκολύνουν τους χρήστες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στην εμφάνιση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών και στη συνέχεια το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο τηλέφωνο και στην κινητή τηλεφωνία. Ακολουθεί αναφορά στα πρώτα βήματα που έγιναν στο χώρο των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα και μια σύντομη αναδρομή στην εξέλιξη της τεχνολογίας και της αγοράς του κλάδου μέχρι πρόσφατα.Εν συνεχεία, στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται η έννοια του μάρκετινγκ και ο ρόλος που αυτό έχει στους τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς. Ακολουθεί το τρίτο κεφάλαιο με τις παραδοσιακές στρατηγικές μίγματος προβολής μάρκετινγκ. Κατόπιν, γίνεται αναφορά στο Internet Marketing, Mobile Marketing και στα εργαλεία που χρησιμοποιούν. Επιπλέον, περιγράφονται, το ιντερνέτ και τα κοινωνικά δίκτυα ως εργαλεία προώθησης του μάρκετινγκ, ενώ ακολουθούν κάποια στοιχεία ερευνών για τις σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ. Τέλος, αναφέρεται η στροφή των κινητών τηλεφώνων στα social networks. Στο τέταρτο κεφάλαιο της παρούσας πτυχιακής εργασίας περιγράφονται η έννοια και τα είδη των πληροφοριακών συστημάτων, η σημασία τους στις επιχειρήσεις και στη λήψη αποφάσεων των οργανισμών για αυξημένη παραγωγικότητα και αποδοτικότητα και εκφράζεται η ανάγκη για καινοτομία. Στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας που πραγματοποιήθηκε (βιβλιογραφική και ποιοτική), η ανάλυση της συνέντευξης και ορισμένες προτάσεις για πραγματοποίηση ερευνών στο χώρο των τηλεπικοινωνιών μελλοντικά.el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to present the technological development and innovation in telecommunications in Greece. Undoubtedly, the development of new technologies offers opportunities for the development, utilisation, organisation and management of complex situations in all fields of human activity. The telecommunications industry has developed rapidly in our country over the years and the Hellenic Telecommunications Organisation (OTE) is no longer a monopoly. Many alternative providers have made their scene and the innovations that have emerged help users of mobile and fixed telephony. In the first chapter a reference to the advent of Information and Communication Technologies is made and then the focus is given on the land line and mobile telephony. Afterwards, reference to the first steps taken in the field of telecommunications in Greece is made and a brief review of the evolution of technology and market until recently.Subsequently, in the second chapter the concept of marketing is described and the role that it has in telecommunications organisations. Here's the third chapter to traditional display marketing mix strategies. Then, referring to Internet Marketing, Mobile Marketing and the tools they use. Moreover, the Internet and social networks are described as marketing tools to promote telecommunications and some survey data for modern marketing techniques is following. Finally, the shift of mobile phones in social media is indicated. In the last chapter of this thesis the concept and the types of information systems are described, their importance in business and decision-making agencies for increased productivity and efficiency as well as the need for innovation. Also, the methodology of the survey (bibliography and qualitative) is presented, analysis of the interview and some suggestions for conducting investigations in telecommunications for future use.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤεχνολογική εξέλιξη και καινοτομία στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα.el
dc.titleThe technological development and innovation of telecommunications in Greece.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουκότζηλας, Ιωάννηςel
heal.creatorNameKoukotzilas, Ioannisen
heal.publicationDate2014-10-07T13:51:20Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6799
heal.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει την τεχνολογική εξέλιξη και τις καινοτομίες στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα. Αναμφίβολα, η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης, αξιοποίησης, οργάνωσης και διαχείρισης πολύπλοκων καταστάσεων σε όλους τους τομείς δραστηριότητας του ανθρώπου. Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών έχει αναπτυχθεί πολύ γρήγορα στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια και ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας (ΟΤΕ) δεν αποτελεί πλέον μονοπώλιο. Πολλοί εναλλακτικοί πάροχοι έχουν κάνει την εμφάνισή τους, ενώ οι καινοτομίες που έχουν εμφανιστεί διευκολύνουν τους χρήστες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στην εμφάνιση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών και στη συνέχεια το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο τηλέφωνο και στην κινητή τηλεφωνία. Ακολουθεί αναφορά στα πρώτα βήματα που έγιναν στο χώρο των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα και μια σύντομη αναδρομή στην εξέλιξη της τεχνολογίας και της αγοράς του κλάδου μέχρι πρόσφατα.Εν συνεχεία, στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται η έννοια του μάρκετινγκ και ο ρόλος που αυτό έχει στους τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς. Ακολουθεί το τρίτο κεφάλαιο με τις παραδοσιακές στρατηγικές μίγματος προβολής μάρκετινγκ. Κατόπιν, γίνεται αναφορά στο Internet Marketing, Mobile Marketing και στα εργαλεία που χρησιμοποιούν. Επιπλέον, περιγράφονται, το ιντερνέτ και τα κοινωνικά δίκτυα ως εργαλεία προώθησης του μάρκετινγκ, ενώ ακολουθούν κάποια στοιχεία ερευνών για τις σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ. Τέλος, αναφέρεται η στροφή των κινητών τηλεφώνων στα social networks. Στο τέταρτο κεφάλαιο της παρούσας πτυχιακής εργασίας περιγράφονται η έννοια και τα είδη των πληροφοριακών συστημάτων, η σημασία τους στις επιχειρήσεις και στη λήψη αποφάσεων των οργανισμών για αυξημένη παραγωγικότητα και αποδοτικότητα και εκφράζεται η ανάγκη για καινοτομία. Στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας που πραγματοποιήθηκε (βιβλιογραφική και ποιοτική), η ανάλυση της συνέντευξης και ορισμένες προτάσεις για πραγματοποίηση ερευνών στο χώρο των τηλεπικοινωνιών μελλοντικά.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to present the technological development and innovation in telecommunications in Greece. Undoubtedly, the development of new technologies offers opportunities for the development, utilisation, organisation and management of complex situations in all fields of human activity. The telecommunications industry has developed rapidly in our country over the years and the Hellenic Telecommunications Organisation (OTE) is no longer a monopoly. Many alternative providers have made their scene and the innovations that have emerged help users of mobile and fixed telephony. In the first chapter a reference to the advent of Information and Communication Technologies is made and then the focus is given on the land line and mobile telephony. Afterwards, reference to the first steps taken in the field of telecommunications in Greece is made and a brief review of the evolution of technology and market until recently.Subsequently, in the second chapter the concept of marketing is described and the role that it has in telecommunications organisations. Here's the third chapter to traditional display marketing mix strategies. Then, referring to Internet Marketing, Mobile Marketing and the tools they use. Moreover, the Internet and social networks are described as marketing tools to promote telecommunications and some survey data for modern marketing techniques is following. Finally, the shift of mobile phones in social media is indicated. In the last chapter of this thesis the concept and the types of information systems are described, their importance in business and decision-making agencies for increased productivity and efficiency as well as the need for innovation. Also, the methodology of the survey (bibliography and qualitative) is presented, analysis of the interview and some suggestions for conducting investigations in telecommunications for future use.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤεχνολογική εξέλιξη και καινοτομία στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα.el
heal.titleThe technological development and innovation of telecommunications in Greece.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτηλεπικοινωνία, μάρκετινγκ, καινοτομία, διαδίκτυο, κοινωνικό δίκτυοel
heal.keywordtelecommunication, marketing, innovation, internet, social networken
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgeen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)