Εμφάνιση απλής εγγραφής

Logistics in the super-markets sector in the country of Argolida.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒασιλάκος, Χαρίλαοςel
dc.creatorVasilakos, Charilaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:09Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:09Z
dc.date.issued2014-10-07T13:34:06Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6800
dc.description.abstractΦαίνεται ότι έχουμε εισέλθει σε μια εποχή όπου οι κανόνες ανταγωνισμού είναι πολύ διαφορετικοί από εκείνους που επικρατούσαν στο παρελθόν. Ένα νέο ερμηνευτικό πρότυπο ανταγωνισμού αναδύεται, όπου τα logistics και το δίκτυο της εφοδιαστικής αλυσίδας θα αποτελούν, όλο και περισσότερο, πηγή πλεονεκτήματος, μέσω της ενίσχυσης της αξίας για τον πελάτη. Αν επιτευχθεί ένα τέτοιο πλεονέκτημα, τότε αυτό έχει κρίσιμη σημασία για την επιχείρηση, ώστε αυτή να επανεξετάσει τον τρόπο με τον οποίο παρέχει αξία στους πελάτες της και να κρίνει κατά πόσον έχει έλθει η ώρα να αναμορφώσει την αλυσίδα της, ώστε να μπορέσει να εκμεταλλευθεί τις δυνατότητες των υπόλοιπων εταίρων στην εφοδιαστική αλυσίδα. Σκοπός, λοιπόν, των Logistics είναι ο σχεδιασμός και συντονισμός όλων εκείνων των δραστηριοτήτων που είναι αναγκαίες για να επιτευχθούν τα επιθυμητά επίπεδα εξυπηρέτησης και ποιότητας με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.el
dc.description.abstractIt is obvious that we are living in an era where rules in competition are much more different than those in the past. A new interpretative prototype of competition rises, where logistics and the supply chain network more and more form an advantage through a value increase for the customer. If such an advantage can be achieved, then it is crucial for the business, in order for it to reevaluate the way it values customers and reason on whether it is time to make changes to the supply chain, so that the potential of more companies can be exploited. Therefore, the goal of Logistics is to design and coordinate all those operations that need to be done in order for the desired levels of service can be achieved, with the lowest possible cost.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleLogistics στο χώρο των super market στο νομό Αργολίδας.el
dc.titleLogistics in the super-markets sector in the country of Argolida.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒασιλάκος, Χαρίλαοςel
heal.creatorNameVasilakos, Charilaosen
heal.publicationDate2014-10-07T13:34:06Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6800
heal.abstractΦαίνεται ότι έχουμε εισέλθει σε μια εποχή όπου οι κανόνες ανταγωνισμού είναι πολύ διαφορετικοί από εκείνους που επικρατούσαν στο παρελθόν. Ένα νέο ερμηνευτικό πρότυπο ανταγωνισμού αναδύεται, όπου τα logistics και το δίκτυο της εφοδιαστικής αλυσίδας θα αποτελούν, όλο και περισσότερο, πηγή πλεονεκτήματος, μέσω της ενίσχυσης της αξίας για τον πελάτη. Αν επιτευχθεί ένα τέτοιο πλεονέκτημα, τότε αυτό έχει κρίσιμη σημασία για την επιχείρηση, ώστε αυτή να επανεξετάσει τον τρόπο με τον οποίο παρέχει αξία στους πελάτες της και να κρίνει κατά πόσον έχει έλθει η ώρα να αναμορφώσει την αλυσίδα της, ώστε να μπορέσει να εκμεταλλευθεί τις δυνατότητες των υπόλοιπων εταίρων στην εφοδιαστική αλυσίδα. Σκοπός, λοιπόν, των Logistics είναι ο σχεδιασμός και συντονισμός όλων εκείνων των δραστηριοτήτων που είναι αναγκαίες για να επιτευχθούν τα επιθυμητά επίπεδα εξυπηρέτησης και ποιότητας με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.el
heal.abstractIt is obvious that we are living in an era where rules in competition are much more different than those in the past. A new interpretative prototype of competition rises, where logistics and the supply chain network more and more form an advantage through a value increase for the customer. If such an advantage can be achieved, then it is crucial for the business, in order for it to reevaluate the way it values customers and reason on whether it is time to make changes to the supply chain, so that the potential of more companies can be exploited. Therefore, the goal of Logistics is to design and coordinate all those operations that need to be done in order for the desired levels of service can be achieved, with the lowest possible cost.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleLogistics στο χώρο των super market στο νομό Αργολίδας.el
heal.titleLogistics in the super-markets sector in the country of Argolida.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordlogistics, εφοδιαστική αλυσίδα, σούπερ μάρκετ, καταναλωτικό προϊόν, τεχνολογία, αποθήκη, στρατηγική διαχείρισης logisticsel
heal.keywordlogistics, supply chain, super market, consuming product, technology, warehouse, management strategies in logisticsen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgeen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)