Εμφάνιση απλής εγγραφής

The impact off e-marketing and new technologies' on the consumer's buying behavior, during t the economic crisis period.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουφάκη, Ιωάνναel
dc.creatorΜυλωνάς, Παύλοςel
dc.creatorKoufaki, Ioannaen
dc.creatorMylonas, Pavlosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:10Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:10Z
dc.date.issued2014-06-03T14:55:06Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6801
dc.description.abstractΟι αγορές μέσω του διαδικτύου, ως τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου, εξελίσσονται πολύ δυναμικά σε παγκόσμιο επίπεδο, αποφέροντας πολλά κέρδη στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο τομέα. Η έρευνα αυτή προσπάθησε να περιγράψει τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών, τη διαδικασία των διαδικτυακών αγορών, και να καταγράψει τις αντιλήψεις και τις απόψεις τους την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, που διεξήχθη σε 203 άτομα η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τη συμπεριφορά και την ψυχολογία και των ηλεκτρονικών καταναλωτών, με αποτέλεσμα να διαθέτουν μικρότερα ποσά για την ψυχαγωγία τους. Φαίνεται όμως να αναγνωρίζονται τα πλεονεκτήματα, καθώς και οι αδυναμίες του διαδικτύου ως κανάλι πωλήσεων. Υπάρχει προβληματισμός σχετικά με θέματα όπως η αξιοπιστία των ηλεκτρονικών καταστημάτων, η αβεβαιότητα των ηλεκτρονικών αγορών και το ρίσκο που ενέχεται στη διαδικασία, όμως αυτό δεν φαίνεται να τους αποτρέπει από την πραγματοποίηση αγορών μέσω του διαδικτύου. Η έρευνα αυτή θέτει τις βάσεις για περαιτέρω διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων, αλλά ταυτόχρονα δίνει μία εικόνα για την τάση που έχει ήδη διαμορφωθεί σε αυτόν τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι επιχειρήσεις, διαδικτυακές και μη, πρέπει να λάβουν υπόψη τους τα συμπεράσματα αυτά όχι μόνο για να προσελκύσουν νέους καταναλωτές αλλά και για να καλύψουν τις υπάρχουσες ανάγκες τους.el
dc.description.abstractShopping online, a part of e-commerce, is dynamically progressing in world level, bringing lots of profits in businesses that are developing in this specific domain. This research tried to describe the Greek consumers’ behavior, the procedure of internet shopping, as also to note down the consumers’ perceptions and opinions during this economical crisis. According to the results of this research that conducted in 203 persons, the economical crisis has affected the behavior and the psychology of e-consumer and as a result they dispose lower amounts of money for their entertainment. However, it seems to be recognized by them, the benefits as also the weaknesses of internet as a sale channel. There is a questioning concerning issues as the reliability of e-shops, the uncertainty of e-buy as also the risk that involved in the procedure, although that it does not seem to prevent them of buying through internet. This research puts the foundation for further research on Greek consuming behavior, but on the same time gives a picture of the trend that already has been formed on this domain of e-commerce. Businesses, e- or not, have to take into consideration all these conclusions not only in order to attract new consumers as also to cover their current needs.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης.el
dc.titleThe impact off e-marketing and new technologies' on the consumer's buying behavior, during t the economic crisis period.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουφάκη, Ιωάνναel
heal.creatorNameΜυλωνάς, Παύλοςel
heal.creatorNameKoufaki, Ioannaen
heal.creatorNameMylonas, Pavlosen
heal.publicationDate2014-06-03T14:55:06Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6801
heal.abstractΟι αγορές μέσω του διαδικτύου, ως τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου, εξελίσσονται πολύ δυναμικά σε παγκόσμιο επίπεδο, αποφέροντας πολλά κέρδη στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο τομέα. Η έρευνα αυτή προσπάθησε να περιγράψει τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών, τη διαδικασία των διαδικτυακών αγορών, και να καταγράψει τις αντιλήψεις και τις απόψεις τους την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, που διεξήχθη σε 203 άτομα η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τη συμπεριφορά και την ψυχολογία και των ηλεκτρονικών καταναλωτών, με αποτέλεσμα να διαθέτουν μικρότερα ποσά για την ψυχαγωγία τους. Φαίνεται όμως να αναγνωρίζονται τα πλεονεκτήματα, καθώς και οι αδυναμίες του διαδικτύου ως κανάλι πωλήσεων. Υπάρχει προβληματισμός σχετικά με θέματα όπως η αξιοπιστία των ηλεκτρονικών καταστημάτων, η αβεβαιότητα των ηλεκτρονικών αγορών και το ρίσκο που ενέχεται στη διαδικασία, όμως αυτό δεν φαίνεται να τους αποτρέπει από την πραγματοποίηση αγορών μέσω του διαδικτύου. Η έρευνα αυτή θέτει τις βάσεις για περαιτέρω διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων, αλλά ταυτόχρονα δίνει μία εικόνα για την τάση που έχει ήδη διαμορφωθεί σε αυτόν τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι επιχειρήσεις, διαδικτυακές και μη, πρέπει να λάβουν υπόψη τους τα συμπεράσματα αυτά όχι μόνο για να προσελκύσουν νέους καταναλωτές αλλά και για να καλύψουν τις υπάρχουσες ανάγκες τους.el
heal.abstractShopping online, a part of e-commerce, is dynamically progressing in world level, bringing lots of profits in businesses that are developing in this specific domain. This research tried to describe the Greek consumers’ behavior, the procedure of internet shopping, as also to note down the consumers’ perceptions and opinions during this economical crisis. According to the results of this research that conducted in 203 persons, the economical crisis has affected the behavior and the psychology of e-consumer and as a result they dispose lower amounts of money for their entertainment. However, it seems to be recognized by them, the benefits as also the weaknesses of internet as a sale channel. There is a questioning concerning issues as the reliability of e-shops, the uncertainty of e-buy as also the risk that involved in the procedure, although that it does not seem to prevent them of buying through internet. This research puts the foundation for further research on Greek consuming behavior, but on the same time gives a picture of the trend that already has been formed on this domain of e-commerce. Businesses, e- or not, have to take into consideration all these conclusions not only in order to attract new consumers as also to cover their current needs.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης.el
heal.titleThe impact off e-marketing and new technologies' on the consumer's buying behavior, during t the economic crisis period.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηλεκτρονικό μάρκετινγκ, οικονομική κρίση, συμπεριφορά καταναλωτήel
heal.keywordelectronic marketing, financial crisi, consumer behavioren
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γιώργοςel
heal.advisorNameMastorakis, Giorgosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)