Η χρήση του διαδικτύου ως εργαλείου του αθλητικού μάρκετινγκ και η σημασία του για την ανάπτυξη και τη διατήρηση επιτυχημένων πελατειακών σχέσεων.
The use of internet as a tool of sports marketing and its significance for the development and maintenance of successful customer relationship.
Date
2014-10-07Author
Δασκολιάς, Ιωάννης
Ανδρουλάκης, Ιωάννης
Daskolias, Ioannis
Androulakis, Ioannis
Metadata
Show full item recordAbstract
To διαδίκτυο (Internet) είναι ένα καθολικό δίκτυο από δίκτυα που εκτείνεται σε παγκόσμια κλίμακα. Δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος ορισμός για το τι είναι το διαδίκτυο είναι απλώς ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη σύνδεση όλων αυτών των δικτύων. Κάθε ξεχωριστό δίκτυο στο διαδίκτυο δεν είναι φυσικά συνδεδεμένο σε όλα τα άλλα δίκτυα που το αποτελούν. Αντίθετα, κάθε δίκτυο συνδέεται σε ένα ή δύο άλλα δίκτυα. Στο διαδίκτυο είναι διαθέσιμος ένας πολύ μεγάλος αριθμός υπηρεσιών και ένας τεράστιος αριθμός δεδομένων. Μερικές από τις υπηρεσίες αυτές δουλεύουν σε συνδυασμό. Οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες του διαδικτύου είναι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email), οι ομάδες συζήτησης (forum), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter κτλ) καθώς και η δυνατότητα για βίντεο συνεδριάσεις (Skype).Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε πως οι αθλητικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αυτές τις δυνατότητες του διαδικτύου προκείμενου να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να διευρύνουν το δίκτυο πελατών και συνεργατών. Internet is a global network of networks that spans worldwide. There is no specific definition of what the Internet is simply a term used to describe the connection of all these networks. Each separate network on the internet is not physically connected to all the other networks that constitute it. Instead, each network is connected to one or two other networks. The Internet is available to a very large number of services and a huge amount of data. Some of these services work together. The most popular services of the Internet is electronic mail (email), newsgroups (forum), social media (facebook, twitter, etc.) and the possibility for video meetings (Skype). In this paper we will examine how sports businesses use these opportunities of the Internet to advertise their products, increase sales and expand their network of customers and partners.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info