Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of music and colour in web pages and their impact to visitors

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαρβέλη, Νικολίτσαel
dc.creatorΤσακιράκη, Φωτεινήel
dc.creatorKarveli, Nikolitsaen
dc.creatorTsakiraki, Foteinien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:15Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:15Z
dc.date.issued2015-09-07T14:36:39Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6805
dc.description.abstractΑπό το 1993 που δημιουργήθηκε και δόθηκε στη δημοσιότητα η πρώτη ιστοσελίδα η εικόνα του παγκόσμιου ιστού έχει αλλάξει και η χρήση του έχει εξαπλωθεί πολύ. Ενώ στην αρχή η ιδέα δημιουργίας του ήταν να χρησιμεύει στην ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των χρηστών, σήμερα χρησιμοποιείται και για άλλους σκοπούς όπως η διαφήμιση, οι αγοραπωλησίες, η ενημέρωση, η κοινωνική δικτύωση κ.ά. Καθώς ένα μεγάλο μέρος των καθημερινών συναλλαγών γίνεται πλέον από το διαδίκτυο μελετάται συνεχώς η συμπεριφορά των χρηστών έτσι ώστε να βελτιώνονται συνεχώς οι ιστοσελίδες ως προς την εμφάνιση, την χρηστικότητα, την διαδραστκότητα, με όφελος τόσο για τον κάτοχο, ο οποίος επικοινωνεί καλύτερα τα χαρακτηριστικά του και πείθει περισσότερους χρήστες, όσο και για τους χρήστες που είναι σε θέση να βρίσκουν πιο εύκολα τις πληροφορίες, τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που αναζητούν και να επιλέξουν ποιο τους αντιπροσωπεύει καλύτερα. Οι παράγοντες λοιπόν που επηρεάζουν την αντίληψη που αποκτούν οι επισκέπτες για μια ιστοσελίδα συνοψίζονται σε τέσσερις κατηγορίες: τους λειτουργικούς (π.χ. ευκολία χρήσης, προσβασιμότητα, διαδραστκότητακ.λπ.), τους ψυχολογικούς (π.χ. εμπιστοσύνη, ασφάλεια που αποπνέει η ιστοσελίδα στους χρήστες, υποστήριξη πελατών κ.λπ), τους παράγοντες που σχετίζονται με το περιεχόμενο (π.χ. ποιότητα παρεχόμενων πληροφοριών) και τέλος τους παράγοντες που σχετίζονται με την εμφάνιση (π.χ. σχεδιασμός, χρώματα, μουσική κ.λπ). Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν δύο από τους παραπάνω παράγοντες οι οποίοι σχετίζονται με την εμφάνιση, δηλαδή το χρώμα και η μουσική. Αυτά είναι δύο στοιχεία του οπτικού σχεδιασμού των ιστοσελίδων τα οποία γενικά εκμαιεύουν συναισθήματα και επηρεάζουν την ψυχολογική κατάσταση των επισκεπτών. Πρέπει επομένως να γίνει σωστή επιλογή τους, έτσι ώστε ο κάτοχος της ιστοσελίδας να εκπέμπει τα κατάλληλα μηνύματα προς τους επισκέπτες, αλλά και να εναρμονίζεται με τις προτιμήσεις και τις προσδοκίες τους για να έχει την καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί τους. Σε αντίθετη περίπτωση είναι δυνατόν να προκληθούν παρεξηγήσεις και παρερμηνείες που μπορεί να αποβούν εξαιρετικά επιζήμιες τόσο για την ίδια την ιστοσελίδα σε πρώτη φάση, όσο και για τον κάτοχό της (εταιρεία, ίδρυμα, ιδιώτης κ.λπ) στη συνέχεια.el
dc.description.abstractNowadays, people make wide use of the internet for several reasons: for finding information, for advertising, for selling and buying goods, for social networking etc. So, the preferences of users are continuously investigated in order to improve the characteristics of webpages (e.g. the appearance, the graphics, the interactivity, the background music where used etc.). This is beneficiary for the webpage owners because they better communicatetheir ideas/products/services and make more users to buy, but also for users, as it is easier for them to find what they want. It is found that the factors that have an impact to the perceptions of users for the webpages can be divided in four categories: the functional factors (e.g. ease of use, accessibility, interactivity etc.), the psychological factors (e.g. trust, safety, customer support etc.), the context relative factors (e.g. quality of information) and the appearance relative factors (e.g. the colour, the design, the background music etc.). The current study examines how two of the pervious factors (the colour and the background music of the website) affect the users’ perceptions for the website. In general, colour and musicelicit emotions, so the website owner must make acareful choice of them in order to promote his/her ideas/products/services and avoid negative reactions that might hurt his/her image.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ χρήση μουσικής και χρώματος σε ιστοσελίδες και η επίδρασή τους στον επισκέπτη.el
dc.titleThe use of music and colour in web pages and their impact to visitorsen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαρβέλη, Νικολίτσαel
heal.creatorNameΤσακιράκη, Φωτεινήel
heal.creatorNameKarveli, Nikolitsaen
heal.creatorNameTsakiraki, Foteinien
heal.publicationDate2015-09-07T14:36:39Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6805
heal.abstractΑπό το 1993 που δημιουργήθηκε και δόθηκε στη δημοσιότητα η πρώτη ιστοσελίδα η εικόνα του παγκόσμιου ιστού έχει αλλάξει και η χρήση του έχει εξαπλωθεί πολύ. Ενώ στην αρχή η ιδέα δημιουργίας του ήταν να χρησιμεύει στην ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των χρηστών, σήμερα χρησιμοποιείται και για άλλους σκοπούς όπως η διαφήμιση, οι αγοραπωλησίες, η ενημέρωση, η κοινωνική δικτύωση κ.ά. Καθώς ένα μεγάλο μέρος των καθημερινών συναλλαγών γίνεται πλέον από το διαδίκτυο μελετάται συνεχώς η συμπεριφορά των χρηστών έτσι ώστε να βελτιώνονται συνεχώς οι ιστοσελίδες ως προς την εμφάνιση, την χρηστικότητα, την διαδραστκότητα, με όφελος τόσο για τον κάτοχο, ο οποίος επικοινωνεί καλύτερα τα χαρακτηριστικά του και πείθει περισσότερους χρήστες, όσο και για τους χρήστες που είναι σε θέση να βρίσκουν πιο εύκολα τις πληροφορίες, τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που αναζητούν και να επιλέξουν ποιο τους αντιπροσωπεύει καλύτερα. Οι παράγοντες λοιπόν που επηρεάζουν την αντίληψη που αποκτούν οι επισκέπτες για μια ιστοσελίδα συνοψίζονται σε τέσσερις κατηγορίες: τους λειτουργικούς (π.χ. ευκολία χρήσης, προσβασιμότητα, διαδραστκότητακ.λπ.), τους ψυχολογικούς (π.χ. εμπιστοσύνη, ασφάλεια που αποπνέει η ιστοσελίδα στους χρήστες, υποστήριξη πελατών κ.λπ), τους παράγοντες που σχετίζονται με το περιεχόμενο (π.χ. ποιότητα παρεχόμενων πληροφοριών) και τέλος τους παράγοντες που σχετίζονται με την εμφάνιση (π.χ. σχεδιασμός, χρώματα, μουσική κ.λπ). Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν δύο από τους παραπάνω παράγοντες οι οποίοι σχετίζονται με την εμφάνιση, δηλαδή το χρώμα και η μουσική. Αυτά είναι δύο στοιχεία του οπτικού σχεδιασμού των ιστοσελίδων τα οποία γενικά εκμαιεύουν συναισθήματα και επηρεάζουν την ψυχολογική κατάσταση των επισκεπτών. Πρέπει επομένως να γίνει σωστή επιλογή τους, έτσι ώστε ο κάτοχος της ιστοσελίδας να εκπέμπει τα κατάλληλα μηνύματα προς τους επισκέπτες, αλλά και να εναρμονίζεται με τις προτιμήσεις και τις προσδοκίες τους για να έχει την καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί τους. Σε αντίθετη περίπτωση είναι δυνατόν να προκληθούν παρεξηγήσεις και παρερμηνείες που μπορεί να αποβούν εξαιρετικά επιζήμιες τόσο για την ίδια την ιστοσελίδα σε πρώτη φάση, όσο και για τον κάτοχό της (εταιρεία, ίδρυμα, ιδιώτης κ.λπ) στη συνέχεια.el
heal.abstractNowadays, people make wide use of the internet for several reasons: for finding information, for advertising, for selling and buying goods, for social networking etc. So, the preferences of users are continuously investigated in order to improve the characteristics of webpages (e.g. the appearance, the graphics, the interactivity, the background music where used etc.). This is beneficiary for the webpage owners because they better communicatetheir ideas/products/services and make more users to buy, but also for users, as it is easier for them to find what they want. It is found that the factors that have an impact to the perceptions of users for the webpages can be divided in four categories: the functional factors (e.g. ease of use, accessibility, interactivity etc.), the psychological factors (e.g. trust, safety, customer support etc.), the context relative factors (e.g. quality of information) and the appearance relative factors (e.g. the colour, the design, the background music etc.). The current study examines how two of the pervious factors (the colour and the background music of the website) affect the users’ perceptions for the website. In general, colour and musicelicit emotions, so the website owner must make acareful choice of them in order to promote his/her ideas/products/services and avoid negative reactions that might hurt his/her image.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ χρήση μουσικής και χρώματος σε ιστοσελίδες και η επίδρασή τους στον επισκέπτη.el
heal.titleThe use of music and colour in web pages and their impact to visitorsen
heal.typebachelorThesis
heal.keywordιστότοπος, σχεδιασμός ιστότοπου, χρώμα, μουσική, ικανοποίηση χρήστηel
heal.keywordweb site, web site design, colour, music, user satisfactionen
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)