Εμφάνιση απλής εγγραφής

A case study of the implementation marketing promotional mix in non profit organizations of social and humane services. Case study "The Smile of the Child".

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΖαγοραίος, Δημήτριοςel
dc.creatorΠαπαστυλιανού, Παντελήςel
dc.creatorZagoraios, Dimitriosen
dc.creatorPapastylianou, Pantelisen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:21Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:21Z
dc.date.issued2015-05-26T11:11:59Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6808
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά την ανάμειξη των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών (Μ.Κ.Ο.) κοινωνικών και ανθρωπιστικών υπηρεσιών με το Μάρκετινγκ και κατ’ επέκταση τα στοιχεία αυτά που συνθέτουν το Μείγμα Προβολής του. Πραγματοποιείτε πρωτογενής έρευνα σε συγκεκριμένη περίπτωση μελέτης, τον Μ.Κ.Ο. «Το Χαμόγελο του Παιδιού», με σκοπό την διερεύνηση του βαθμού σημαντικότητας του Μείγματος Προβολής ως μέσο προσέλκυσης πόρων (δωρητών/εθελοντών) στους νέους ηλικίας 18-26 ετών στην Ελλάδα. Για την διεκπεραίωση της εργασίας πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου. Ο σχεδιασμός του ερωτηματολογίου έγινε σύμφωνα με τον ερευνητικό σκοπό και τους επιμέρους ερευνητικούς στόχους. Το δείγμα του ερωτηματολογίου ήταν τυχαίο και προκαθορίστηκε στα 100 άτομα. Το ερωτηματολόγιο προωθήθηκε μέσω διαδικτύου και του μέσου κοινωνικής δικτύωσης "Facebook".el
dc.description.abstractThis thesis explores the involvement of Non Profit Organizations social and humanitarian services with marketing and furthermore the components composing its Promotion Mix. Primary research is conducted in a specific case study "The smile of the child" in order to investigate the degree of significance of Promotion Mix as a mean to attract resources (donors / volunteers) among young people aged 18-26 years in Greece. To carry out the study quantitative research was conducted using a questionnaire. The questionnaire was designed according to the research purpose and the individual research goals. The sample questionnaire was random and was predetermined to 100 people. The questionnaire was forwarded through Internet and the social network "Facebook".en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιερεύνηση της εφαρμογής του μείγματος προβολής, του μάρκετινγκ, στους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς (Μ.Κ.Ο.) κοινωνικών και ανθρωπιστικών υπηρεσιών. Περίπτωση μελέτης "Το Χαμόγελο του Παιδιού".el
dc.titleA case study of the implementation marketing promotional mix in non profit organizations of social and humane services. Case study "The Smile of the Child".en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΖαγοραίος, Δημήτριοςel
heal.creatorNameΠαπαστυλιανού, Παντελήςel
heal.creatorNameZagoraios, Dimitriosen
heal.creatorNamePapastylianou, Pantelisen
heal.publicationDate2015-05-26T11:11:59Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6808
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά την ανάμειξη των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών (Μ.Κ.Ο.) κοινωνικών και ανθρωπιστικών υπηρεσιών με το Μάρκετινγκ και κατ’ επέκταση τα στοιχεία αυτά που συνθέτουν το Μείγμα Προβολής του. Πραγματοποιείτε πρωτογενής έρευνα σε συγκεκριμένη περίπτωση μελέτης, τον Μ.Κ.Ο. «Το Χαμόγελο του Παιδιού», με σκοπό την διερεύνηση του βαθμού σημαντικότητας του Μείγματος Προβολής ως μέσο προσέλκυσης πόρων (δωρητών/εθελοντών) στους νέους ηλικίας 18-26 ετών στην Ελλάδα. Για την διεκπεραίωση της εργασίας πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου. Ο σχεδιασμός του ερωτηματολογίου έγινε σύμφωνα με τον ερευνητικό σκοπό και τους επιμέρους ερευνητικούς στόχους. Το δείγμα του ερωτηματολογίου ήταν τυχαίο και προκαθορίστηκε στα 100 άτομα. Το ερωτηματολόγιο προωθήθηκε μέσω διαδικτύου και του μέσου κοινωνικής δικτύωσης "Facebook".el
heal.abstractThis thesis explores the involvement of Non Profit Organizations social and humanitarian services with marketing and furthermore the components composing its Promotion Mix. Primary research is conducted in a specific case study "The smile of the child" in order to investigate the degree of significance of Promotion Mix as a mean to attract resources (donors / volunteers) among young people aged 18-26 years in Greece. To carry out the study quantitative research was conducted using a questionnaire. The questionnaire was designed according to the research purpose and the individual research goals. The sample questionnaire was random and was predetermined to 100 people. The questionnaire was forwarded through Internet and the social network "Facebook".en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΔιερεύνηση της εφαρμογής του μείγματος προβολής, του μάρκετινγκ, στους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς (Μ.Κ.Ο.) κοινωνικών και ανθρωπιστικών υπηρεσιών. Περίπτωση μελέτης "Το Χαμόγελο του Παιδιού".el
heal.titleA case study of the implementation marketing promotional mix in non profit organizations of social and humane services. Case study "The Smile of the Child".en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, Μη Κερδοσκοπικοί Οργανισμοί, το Χαμόγελο του Παιδιούel
heal.keywordmarketing, Non Profit Organizations, the Smile of the Childen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)