Εμφάνιση απλής εγγραφής

Online advertisement through banner and measuring the effectiveness.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚοντογιαννάτου, Μαριλίναel
dc.creatorΛαβτάκοβα, Ελισάβετel
dc.creatorKontogiannatou, Marilinaen
dc.creatorLavtakova, Elisaveten
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:24Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:24Z
dc.date.issued2015-09-09T13:40:01Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6811
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης μέσω banners, σε μια προσπάθεια να διαπιστώσει κατά πόσο η τεχνική αυτή βοηθάει στην προώθηση των προϊόντων του κάθε ενδιαφερόμενου. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια ανασκόπηση στην διαδικτυακή διαφήμιση και βλέπουμε γιατί είναι πλέον τόσο σημαντικό για τις επιχειρήσεις να επενδύουν για την διαφήμιση τους στο διαδίκτυο. Γίνεται επίσης μια αναφορά στις βασικές μορφές διαφήμισης στο διαδίκτυο άλλα και στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, που έχει η διαδικτυακή διαφήμιση. Επίσης στο κεφάλαιο αυτό παρουσιάζονται τα στάδια οργάνωσης ενός διαφημιστικού προγράμματος στο διαδίκτυο γίνεται αναφορά στους λόγους που οδηγούν τα άτομα και τις επιχειρήσεις να διαλέξουν τη διαδικτυακή διαφήμιση, ενώ γίνεται και μια σύγκριση μεταξύ της παραδοσιακής και της διαδικτυακής διαφήμισης, όπου παρουσιάζονται οι βασικές ομοιότητες και διαφορές τους. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στα διαφημιστικά πλαίσια και πιο συγκεκριμένα παρατίθεται ο ορισμός τους, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, τα είδη και τα μεγέθη τους, ενώ στο τέλος γίνεται αναφορά στο λόγο των κλικ των διαφημιστικών πλαισίων, έτσι ώστε να έχουμε μια πλήρη ενημέρωση αναφορικά με την χρησιμότητά τους. Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει το πρακτικό μέρος της έρευνας, όπου εξετάζεται η αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης μέσω banners, ενώ στη συνέχεια παρατίθενται τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας και παρουσιάζεται αντίστοιχα η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε στην παρούσα πτυχιακή εργασία.el
dc.description.abstractThis thesis examines the effectiveness of online advertising through banners, in an effort to determine whether this technique helps in promoting their products to anyone interested. The first chapter is an overview of the Internet advertising and presents why it is now so important for businesses to invest in advertising on the internet. It is also a reference to the basic forms of internet advertising and other advantages and disadvantages, which is the online advertising. Also, in this chapter outline the steps an organization internet advertising program in reference to the reasons that lead individuals and businesses to choose the online advertising and made a comparison between traditional and online advertising, showing the basic similarities and differences them. The second chapter is referred to the billboards and in particular presents their definition, the advantages and disadvantages, types and sizes, and at the end it is referred to the ratio of clicks banners, so as to have full information about their usefulness. The third chapter covers the practical part of the research, which examines the effectiveness of online advertising through banners, and then presents the main conclusions of the research and presents the corresponding literature used in this thesis.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης μέσω banners.el
dc.titleOnline advertisement through banner and measuring the effectiveness.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚοντογιαννάτου, Μαριλίναel
heal.creatorNameΛαβτάκοβα, Ελισάβετel
heal.creatorNameKontogiannatou, Marilinaen
heal.creatorNameLavtakova, Elisaveten
heal.publicationDate2015-09-09T13:40:01Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6811
heal.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης μέσω banners, σε μια προσπάθεια να διαπιστώσει κατά πόσο η τεχνική αυτή βοηθάει στην προώθηση των προϊόντων του κάθε ενδιαφερόμενου. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια ανασκόπηση στην διαδικτυακή διαφήμιση και βλέπουμε γιατί είναι πλέον τόσο σημαντικό για τις επιχειρήσεις να επενδύουν για την διαφήμιση τους στο διαδίκτυο. Γίνεται επίσης μια αναφορά στις βασικές μορφές διαφήμισης στο διαδίκτυο άλλα και στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, που έχει η διαδικτυακή διαφήμιση. Επίσης στο κεφάλαιο αυτό παρουσιάζονται τα στάδια οργάνωσης ενός διαφημιστικού προγράμματος στο διαδίκτυο γίνεται αναφορά στους λόγους που οδηγούν τα άτομα και τις επιχειρήσεις να διαλέξουν τη διαδικτυακή διαφήμιση, ενώ γίνεται και μια σύγκριση μεταξύ της παραδοσιακής και της διαδικτυακής διαφήμισης, όπου παρουσιάζονται οι βασικές ομοιότητες και διαφορές τους. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στα διαφημιστικά πλαίσια και πιο συγκεκριμένα παρατίθεται ο ορισμός τους, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, τα είδη και τα μεγέθη τους, ενώ στο τέλος γίνεται αναφορά στο λόγο των κλικ των διαφημιστικών πλαισίων, έτσι ώστε να έχουμε μια πλήρη ενημέρωση αναφορικά με την χρησιμότητά τους. Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει το πρακτικό μέρος της έρευνας, όπου εξετάζεται η αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης μέσω banners, ενώ στη συνέχεια παρατίθενται τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας και παρουσιάζεται αντίστοιχα η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε στην παρούσα πτυχιακή εργασία.el
heal.abstractThis thesis examines the effectiveness of online advertising through banners, in an effort to determine whether this technique helps in promoting their products to anyone interested. The first chapter is an overview of the Internet advertising and presents why it is now so important for businesses to invest in advertising on the internet. It is also a reference to the basic forms of internet advertising and other advantages and disadvantages, which is the online advertising. Also, in this chapter outline the steps an organization internet advertising program in reference to the reasons that lead individuals and businesses to choose the online advertising and made a comparison between traditional and online advertising, showing the basic similarities and differences them. The second chapter is referred to the billboards and in particular presents their definition, the advantages and disadvantages, types and sizes, and at the end it is referred to the ratio of clicks banners, so as to have full information about their usefulness. The third chapter covers the practical part of the research, which examines the effectiveness of online advertising through banners, and then presents the main conclusions of the research and presents the corresponding literature used in this thesis.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης μέσω banners.el
heal.titleOnline advertisement through banner and measuring the effectiveness.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδικτυακή διαφήμιση, μέτρηση αποτελεσματικότηταςel
heal.keywordinternet advertising, banners, effectiveness measuringen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)