Εμφάνιση απλής εγγραφής

Meaning, importance and application of internal marketing in one hotel enterprise. Case study at the business hotels of region Lasithiou.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαθανασίου, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorPapathanasiou, Konstantinosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:27Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:27Z
dc.date.issued2015-09-09T12:28:35Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6814
dc.description.abstractΤο εσωτερικό μάρκετινγκ αναφέρεται στο εσωτερικό περιβάλλον οποιασδήποτε επιχείρησης που αποτελείται από το ανθρώπινο δυναμικό,οι managers κατανοώντας τη σπουδαιότητα του εσωτερικού μάρκετινγκ ερευνούν,σχεδιάζουν και δημιουργούν την κατάλληλη εσωτερική στρατηγική ώστε να ικανοποιούν τις ανάγκες και επιθυμίες των υπαλλήλων και αυτοί με τη σειρά τους νιώθοντας ικανοποιημένοι από τις συναισθηματικές και υλικές παροχές της διοίκησης να ανταποδίδουν τα θετικά συναισθήματα που νιώθουν ικανοποιώντας με τη σειρά τους, τους πελάτες της επιχείρησης.Η πρωτογενή έρευνα διεξήχθη σε 3 μεγάλα και 2 μικρομεσαία ξενοδοχεία του Νομού Λασιθίου όπου μοιράστηκαν ερωτηματολόγια στους ξενοδοχοϋπαλλήλους και στους managers με σκοπό να καταγραφούν οι αντιλήψεις τους,να συγκριθούν και να εξαχθούν συμπεράσματα ως προς την ικανοποίηση που νιώθουν οι πρώτοι και που παρέχουν οι τελευταίοι.Από τα σημαντικότερα συμπεράσματα ήταν ότι υπάρχει μεγάλο ποσοστό ανικανοποίητων ξενοδοχοϋπαλλήλων, έλλειψη επικοινώνίας,δεν διεξάγονται σεμινάρια συνεχούς εκπαίδευσης με σκοπό τη διεύρυνση των γνώσεων και την βελτιστοποίηση των ικανοτήτων του προσωπικού και τέλος οι εμπλεκόμενες πλευρές από κοινού αντιλαμβάνονται πως το ανθρώπινο δυναμικό είναι ο κρισιμότερος παράγοντας για την ικανοποίηση των πελατών.el
dc.description.abstractThe internal marketing refers to the internal environment of any business consisting of human resources, the managers understanding the importance of the internal marketing, they research, design and create the appropriate internal strategy to meet the needs and desires of their employees and the employees themselves feeling satisfied with the emotional and physical benefits of the administration they reciprocate the euphoria they feel to the customers of the business. The primary research was conducted in three large and two medium-sized hotels in Lasithi where questionnaires were distributed to hotel employees and managers in order to record their perceptions, to compare and draw conclusions concerning the satisfaction that is felt by the employees and provided by the managers. The most crucial conclusion is that a big enough part of hotel employees are not satisfied, there is lack of communication, continuing education seminars are not conducted in order to broaden the knowledge and optimize the skills of the staff. Finally the parties involved realize that human resources is the most critical factor in customer satisfaction.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΈννοια, σημασία και εφαρμογή του εσωτερικού μάρκετινγκ μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης των ξενοδοχειακών μονάδων του Νομού Λασιθίου.el
dc.titleMeaning, importance and application of internal marketing in one hotel enterprise. Case study at the business hotels of region Lasithiou.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαθανασίου, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNamePapathanasiou, Konstantinosen
heal.publicationDate2015-09-09T12:28:35Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6814
heal.abstractΤο εσωτερικό μάρκετινγκ αναφέρεται στο εσωτερικό περιβάλλον οποιασδήποτε επιχείρησης που αποτελείται από το ανθρώπινο δυναμικό,οι managers κατανοώντας τη σπουδαιότητα του εσωτερικού μάρκετινγκ ερευνούν,σχεδιάζουν και δημιουργούν την κατάλληλη εσωτερική στρατηγική ώστε να ικανοποιούν τις ανάγκες και επιθυμίες των υπαλλήλων και αυτοί με τη σειρά τους νιώθοντας ικανοποιημένοι από τις συναισθηματικές και υλικές παροχές της διοίκησης να ανταποδίδουν τα θετικά συναισθήματα που νιώθουν ικανοποιώντας με τη σειρά τους, τους πελάτες της επιχείρησης.Η πρωτογενή έρευνα διεξήχθη σε 3 μεγάλα και 2 μικρομεσαία ξενοδοχεία του Νομού Λασιθίου όπου μοιράστηκαν ερωτηματολόγια στους ξενοδοχοϋπαλλήλους και στους managers με σκοπό να καταγραφούν οι αντιλήψεις τους,να συγκριθούν και να εξαχθούν συμπεράσματα ως προς την ικανοποίηση που νιώθουν οι πρώτοι και που παρέχουν οι τελευταίοι.Από τα σημαντικότερα συμπεράσματα ήταν ότι υπάρχει μεγάλο ποσοστό ανικανοποίητων ξενοδοχοϋπαλλήλων, έλλειψη επικοινώνίας,δεν διεξάγονται σεμινάρια συνεχούς εκπαίδευσης με σκοπό τη διεύρυνση των γνώσεων και την βελτιστοποίηση των ικανοτήτων του προσωπικού και τέλος οι εμπλεκόμενες πλευρές από κοινού αντιλαμβάνονται πως το ανθρώπινο δυναμικό είναι ο κρισιμότερος παράγοντας για την ικανοποίηση των πελατών.el
heal.abstractThe internal marketing refers to the internal environment of any business consisting of human resources, the managers understanding the importance of the internal marketing, they research, design and create the appropriate internal strategy to meet the needs and desires of their employees and the employees themselves feeling satisfied with the emotional and physical benefits of the administration they reciprocate the euphoria they feel to the customers of the business. The primary research was conducted in three large and two medium-sized hotels in Lasithi where questionnaires were distributed to hotel employees and managers in order to record their perceptions, to compare and draw conclusions concerning the satisfaction that is felt by the employees and provided by the managers. The most crucial conclusion is that a big enough part of hotel employees are not satisfied, there is lack of communication, continuing education seminars are not conducted in order to broaden the knowledge and optimize the skills of the staff. Finally the parties involved realize that human resources is the most critical factor in customer satisfaction.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΈννοια, σημασία και εφαρμογή του εσωτερικού μάρκετινγκ μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης των ξενοδοχειακών μονάδων του Νομού Λασιθίου.el
heal.titleMeaning, importance and application of internal marketing in one hotel enterprise. Case study at the business hotels of region Lasithiou.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordικανοποίηση εργαζομένων, μάνατζμεντ, ξενοδοχειακή επιχείρηση, νομός Λασιθίουel
heal.keywordemployee satisfaction, management, hotel enterprise, prefecture of Lasithien
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)