Εμφάνιση απλής εγγραφής

The influence of advertising in psychology of young consumers aged 18-24.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚατσίκη, Σοφίαel
dc.creatorKatsiki, Sophiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:33Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:33Z
dc.date.issued2012-03-14T18:13:50Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6819
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά το ρόλο που παίζουν τα μέσα ενημέρωσης και τα είδη της διαφήμισης στην ψυχολογία των νέων καταναλωτών από 18-24 χρονών. Συγκεκριμένα, διαπραγματεύεται την επιρροή που ασκούν τα μέσα ενημέρωσης και οι διαφημίσεις στους νέους καταναλωτές. Ο σημαντικός ρόλος που παίζουν τα μέσα ενημέρωσης και όλων των ειδών οι διαφημίσεις στους ίδιους τους καταναλωτές αλλά και στην αγοραστική τους συμπεριφορά είναι κοινά αποδεκτός από τη φιλοσοφία του μάρκετινγκ και τους μάρκετερς. Ωστόσο, μία ομάδα ειδικής διαχείρισης από τους μάρκετερς και τα τμήματα μάρκετινγκ των επιχειρήσεων είναι αυτοί των νέων ανθρώπων. Οι νέοι καταναλωτές χαρακτηρίζονται ως άτομα που επηρεάζονται εύκολα από τα ερεθίσματα που δέχονται καθημερινά από τα μέσα ενημέρωσης που βρίσκονται εκτεθειμένοι σε αυτά. Πραγματοποιούν αγορές κυρίως για ρούχα και gadgets, ενώ ξοδεύουν και για τη διασκέδαση τους. Γενικά, είναι μία ομάδα καταναλωτών που οι μάρκετερς πρέπει να δίνουν μεγαλύτερη σημασία στις ανάγκες τους για να μπορέσουν να τους προσεγγίσουν, σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες καταναλωτών. Ο σκοπός της έρευνας που πραγματοποιήθηκε είναι να ερευνηθεί το αν και σε ποιο βαθμό επηρεάζουν τα μέσα ενημέρωσης και όλων των ειδών οι διαφημίσεις την ψυχολογία και τα συναισθήματα των καταναλωτών ηλικίας από 18 έως 24 ετών. Για να γίνει η εξέταση των όσων προαναφέρθηκαν πραγματοποιήθηκε πρωτογενής και δευτερογενής έρευνα. Όσον αφορά τη δευτερογενή έρευνα οι πληροφορίες αντλήθηκαν από ελληνική και διεθνής βιβλιογραφία, άρθρα και πηγές από το διαδίκτυο. Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων από νέους από 18-24 χρονών από όλη την Ελλάδα. Το ερωτηματολόγιο επιλέχθηκε ως ο καταλληλότερος τρόπος διεξαγωγής της έρευνας. Σύμφωνα με τα ερευνητικά ευρήματα και τα συμπεράσματα αυτών, το μέσο που παρακολουθούν περισσότερο μέσα στη μέρα οι νέοι είναι το Διαδίκτυο παρόλα αυτά η τηλεοπτική είναι αυτή η διαφήμιση που τους επηρεάζει περισσότερο για τις αγορές τους. Παρόλα αυτά, καμία διαφήμιση δεν τους επηρεάζει, ώστε να αγοράσουν ένα προϊόν που δεν τους είναι απαραίτητο ή είναι ακριβό.el
dc.description.abstractThe present research concerns the role of media and the type of advertising in psychology of youth consumers from 18-24 years. Concretely, the research negotiate the influence that the media and advertising exercise on youth consumers. The important role that the media and all types of advertising are on consumers, but also in their purchasing behaviour are public affairs acceptable of the philosophy of marketing and marketers. However, young people are a team of special management by marketers and firm’s marketing departments. The young consumers are characterized as a person who influenced easily from the irritation that they accept daily from the media that are exposed in them. They mainly realize purchases for clothes and gadgets, while they also spend for their amusement. In general, youth people are a team of consumers that marketers should give more importance in their needs, so they can approach them, in relation with remaining teams of consumers. The purpose of research that was realized is to be searched if and with what degree they influence the media and all types of advertising the psychology and feelings of consumers from 18 until 24 years. In order to become the consideration with what they were mentioned before was realized primary and secondary research. Regarding the secondary research, the information was drawn from Greek and international bibliography, articles and sources from the internet. The primary research was realized with the completion of questionnaires from young people from 18-24 years from Greece. The questionnaires was selected as the most appropriate way to conduct the research. According to research findings and conclusions of these, the agent which the young people watch most during the day is internet, however television is the advertising which affects them more for their purchases. However, any advertising doesn’t influence them, to buy a product which isn’t necessary or it is expensive.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ επίδραση της διαφήμισης στην ψυχολογία των νέων καταναλωτών ηλικίας 18-24.el
dc.titleThe influence of advertising in psychology of young consumers aged 18-24.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚατσίκη, Σοφίαel
heal.creatorNameKatsiki, Sophiaen
heal.publicationDate2012-03-14T18:13:50Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6819
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά το ρόλο που παίζουν τα μέσα ενημέρωσης και τα είδη της διαφήμισης στην ψυχολογία των νέων καταναλωτών από 18-24 χρονών. Συγκεκριμένα, διαπραγματεύεται την επιρροή που ασκούν τα μέσα ενημέρωσης και οι διαφημίσεις στους νέους καταναλωτές. Ο σημαντικός ρόλος που παίζουν τα μέσα ενημέρωσης και όλων των ειδών οι διαφημίσεις στους ίδιους τους καταναλωτές αλλά και στην αγοραστική τους συμπεριφορά είναι κοινά αποδεκτός από τη φιλοσοφία του μάρκετινγκ και τους μάρκετερς. Ωστόσο, μία ομάδα ειδικής διαχείρισης από τους μάρκετερς και τα τμήματα μάρκετινγκ των επιχειρήσεων είναι αυτοί των νέων ανθρώπων. Οι νέοι καταναλωτές χαρακτηρίζονται ως άτομα που επηρεάζονται εύκολα από τα ερεθίσματα που δέχονται καθημερινά από τα μέσα ενημέρωσης που βρίσκονται εκτεθειμένοι σε αυτά. Πραγματοποιούν αγορές κυρίως για ρούχα και gadgets, ενώ ξοδεύουν και για τη διασκέδαση τους. Γενικά, είναι μία ομάδα καταναλωτών που οι μάρκετερς πρέπει να δίνουν μεγαλύτερη σημασία στις ανάγκες τους για να μπορέσουν να τους προσεγγίσουν, σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες καταναλωτών. Ο σκοπός της έρευνας που πραγματοποιήθηκε είναι να ερευνηθεί το αν και σε ποιο βαθμό επηρεάζουν τα μέσα ενημέρωσης και όλων των ειδών οι διαφημίσεις την ψυχολογία και τα συναισθήματα των καταναλωτών ηλικίας από 18 έως 24 ετών. Για να γίνει η εξέταση των όσων προαναφέρθηκαν πραγματοποιήθηκε πρωτογενής και δευτερογενής έρευνα. Όσον αφορά τη δευτερογενή έρευνα οι πληροφορίες αντλήθηκαν από ελληνική και διεθνής βιβλιογραφία, άρθρα και πηγές από το διαδίκτυο. Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων από νέους από 18-24 χρονών από όλη την Ελλάδα. Το ερωτηματολόγιο επιλέχθηκε ως ο καταλληλότερος τρόπος διεξαγωγής της έρευνας. Σύμφωνα με τα ερευνητικά ευρήματα και τα συμπεράσματα αυτών, το μέσο που παρακολουθούν περισσότερο μέσα στη μέρα οι νέοι είναι το Διαδίκτυο παρόλα αυτά η τηλεοπτική είναι αυτή η διαφήμιση που τους επηρεάζει περισσότερο για τις αγορές τους. Παρόλα αυτά, καμία διαφήμιση δεν τους επηρεάζει, ώστε να αγοράσουν ένα προϊόν που δεν τους είναι απαραίτητο ή είναι ακριβό.el
heal.abstractThe present research concerns the role of media and the type of advertising in psychology of youth consumers from 18-24 years. Concretely, the research negotiate the influence that the media and advertising exercise on youth consumers. The important role that the media and all types of advertising are on consumers, but also in their purchasing behaviour are public affairs acceptable of the philosophy of marketing and marketers. However, young people are a team of special management by marketers and firm’s marketing departments. The young consumers are characterized as a person who influenced easily from the irritation that they accept daily from the media that are exposed in them. They mainly realize purchases for clothes and gadgets, while they also spend for their amusement. In general, youth people are a team of consumers that marketers should give more importance in their needs, so they can approach them, in relation with remaining teams of consumers. The purpose of research that was realized is to be searched if and with what degree they influence the media and all types of advertising the psychology and feelings of consumers from 18 until 24 years. In order to become the consideration with what they were mentioned before was realized primary and secondary research. Regarding the secondary research, the information was drawn from Greek and international bibliography, articles and sources from the internet. The primary research was realized with the completion of questionnaires from young people from 18-24 years from Greece. The questionnaires was selected as the most appropriate way to conduct the research. According to research findings and conclusions of these, the agent which the young people watch most during the day is internet, however television is the advertising which affects them more for their purchases. However, any advertising doesn’t influence them, to buy a product which isn’t necessary or it is expensive.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ επίδραση της διαφήμισης στην ψυχολογία των νέων καταναλωτών ηλικίας 18-24.el
heal.titleThe influence of advertising in psychology of young consumers aged 18-24.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, συμπεριφορά καταναλωτή, νέοι καταναλωτέςel
heal.keywordmarketing, consumer behavior, young consumersen
heal.advisorNameΠιταροκοίλη, Στέλλαel
heal.advisorNamePitarokoili, Stellaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)