Στάση των νέων 18-24 ετών απέναντι στα διαφημιστικά μέσα και τις διαφημίσεις. Τηλεόραση ή Internet?
Attitude of young people aged 18-24 towards advertising media and advertising. TV or Internet?
View/ Open
Date
2012-06-20Author
Τσιλιβίγκου, Ευαγγελία
Tsilivigkou, Evangelia
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα έρευνα έχει σκοπό να διερευνήσει το κατά πόσο οι διαφημίσεις, επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των νέων ατόμων, ηλικίας 18-24 ετών, αλλά και από ποιες διαφημίσεις (τηλεόραση ή διαδίκτυο) επηρεάζονται οι νέοι περισσότερο. Η μεθοδολογία της εργασίας θα στηριχθεί στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα, θα συλλεχθούν μέσα από βιβλία άρθρα σε περιοδικά, αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους και θα χρησιμοποιηθούν για τη συγγραφή του θεωρητικού μέρους της μελέτης, το οποίο αναφέρεται στη διαφήμιση, στη συμπεριφορά των αγοραστών, αλλά και στην αγοραστική συμπεριφορά των νέων καταναλωτών. Τα πρωτογενή δεδομένα, θα συλλεχθούν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας, χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Στο τέλος της εργασίας συνοψίζονται τα τελικά συμπεράσματα. This research aims to investigate whether the ads influence consumer behavior of young people, aged 18-24, and from what ads (television or Internet) affected young people more. The methodology of work will be based on collection of primary and secondary data. The secondary data will be collected through books journal articles, but also through the official website and it will be used to write the theoretical part of the study, which deals with advertising, the behavior of buyers, and purchasing behavior of young consumers. The primary data will be collected through conducting quantitative research, using as a key tool questionnaire. At the end of the paper summarizes the final conclusions
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info