Εμφάνιση απλής εγγραφής

The optical objects of a web page and their importance to improving the user experience.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαυλάκη, Χριστίναel
dc.creatorPaulaki, Christinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:38Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:38Z
dc.date.issued2012-03-27T09:38:00Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6821
dc.description.abstractΟ οπτικός σχεδιασμός (visual design) είναι γνωστός στην τυπογραφία από το 18ο αιώνα. Με το πέρασμα των χρόνων, εξελίχθηκε και σήμερα έφτασε στον οπτικό σχεδιασμό ιστότοπων. Σκοπός του είναι η προσέλκυση του χρήστη μέσω των πέντε βασικών αισθήσεων, δηλαδή της όσφρησης, της γεύσης, της αφής, της ακοής και της όρασης. Δημιουργώντας μια οπτική ιεραρχία και αντίθεση διευκολύνει τον χρήστη να καταλάβει με μία ματιά τι είναι σημαντικό και τι όχι τόσο σημαντικό. Τα επίπεδα που χωρίζεται το visual design (Οπτικός Σχεδιασμός) είναι τα χρώματα, η τυπογραφία, η ευχρηστία, η διαδραστικότητα και η διάταξη. Υπάρχουν αντιθέσεις και συγκρίσεις ανάμεσα στα επίπεδα. Εξετάζοντας τον οπτικό σχεδιασμό, κρίνεται ανάλογα με το τί είναι καλαίσθητο στο μάτι και τι όχι, με το που πέφτει το μάτι του και με το τι τραβάει την προσοχή. Επίσης, το visual design έχει και προβλήματα εσωτερικής συνοχής (δηλαδή τα διαφορετικά μέρη του προϊόντος αντανακλούν διαφορετικές σχεδιαστικές προσεγγίσεις) και εξωτερικής συνοχής (στο τελικό προϊόν δεν αντικατοπτρίζεται η ίδια σχεδιαστική προσέγγιση). Τα πιο σημαντικά θέματα που δεν γνωρίζουν και είναι δύσκολο να προβλέψουν σχετικά με τον οπτικό σχεδιασμό είναι η έλλειψη ενοτήτων, τα γραφικά, η χρήση της αντίθεσης και η χρήση της γραμματοσειράς. Μέσα από αυτή την εργασία στόχος είναι να μελετηθεί ο τρόπος που αντιλαμβάνεται ένας απλός χρήστης τα οπτικά σχεδιαστικά λάθη ενός site. Για αυτό θα πραγματοποιηθεί μια έρευνα μέσα από συγκεκριμένα τεστ χρηστικότητας (FivesecondTest και Usabilla) με την μέθοδο των κλικ τεστ. Ο λόγος που θα χρησιμοποιηθούν on-line υπηρεσίες και όχι κάτι πιο εξειδικευμένο και πιο ακριβές, όπως το eye-tracking είναι κυρίως το κόστος, και ότι για αυτό τον λόγο τα εργαλεία αυτά είναι αρκετά πιο διαδεδομένα. Το πλαίσιο αυτής της εργασίας περιλαμβάνει τη μελέτη των επιπέδων του visual design, τους στόχους που ήθελε να επιτύχει και τα τελικά συμπεράσματα. Στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα πραγματοποιηθεί η μελέτη και ο σχεδιασμός τριών sites (blogs) και θα παρατεθούν τα συμπεράσματα που θα βγουν από τα test χρηστικότητας.el
dc.description.abstractThe visual design is known in the printing industry since the 18th century. Over the years, evolved and today arrived in the visual design of websites. Its purpose is to attract the user through the basic five senses, namely smell, taste, touch, hearing and vision. Creating a visual hierarchy and contrast help the user understand at a glance what's important and what is not so important. The levels divided the visual design are the colors, typography, usability, interactivity and layout. There are contrasts and comparisons between the levels. Looking at the visual design is similar to what is tasteful to the eye and what not, that falls to his eye and what attracts attention. Also, the visual design has problems of internal consistency (i.e. different parts of the product reflect different design approaches) and external consistency (in the final product does not reflect the same design approach). The most important issues that do not know it is difficult to predict on the optical design is the lack of modules, graphics, the use of contrast and the use of the font. Through this work the objective is to study the perception of an ordinary user to visually design mistakes one site. That will be an inquiry through practical usability test (FivesecondTest and Usabilla) by the method of test clicks. The reason will be used online services and not something more specialized and more expensive, such as eyetracking is primarily the cost, and that is why these tools are much more prevalent. The context of this work involves the study of levels of visual design, the goals he wanted to achieve and final conclusions. In the practical part of the work will be undertaken to study and design of three sites (blogs) and will cite the conclusions drawn from the usability test.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤα οπτικά στοιχεία μιας ιστοσελίδας και η σημασία τους στην βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη/επισκέπτη (User Experience).el
dc.titleThe optical objects of a web page and their importance to improving the user experience.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαυλάκη, Χριστίναel
heal.creatorNamePaulaki, Christinaen
heal.publicationDate2012-03-27T09:38:00Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6821
heal.abstractΟ οπτικός σχεδιασμός (visual design) είναι γνωστός στην τυπογραφία από το 18ο αιώνα. Με το πέρασμα των χρόνων, εξελίχθηκε και σήμερα έφτασε στον οπτικό σχεδιασμό ιστότοπων. Σκοπός του είναι η προσέλκυση του χρήστη μέσω των πέντε βασικών αισθήσεων, δηλαδή της όσφρησης, της γεύσης, της αφής, της ακοής και της όρασης. Δημιουργώντας μια οπτική ιεραρχία και αντίθεση διευκολύνει τον χρήστη να καταλάβει με μία ματιά τι είναι σημαντικό και τι όχι τόσο σημαντικό. Τα επίπεδα που χωρίζεται το visual design (Οπτικός Σχεδιασμός) είναι τα χρώματα, η τυπογραφία, η ευχρηστία, η διαδραστικότητα και η διάταξη. Υπάρχουν αντιθέσεις και συγκρίσεις ανάμεσα στα επίπεδα. Εξετάζοντας τον οπτικό σχεδιασμό, κρίνεται ανάλογα με το τί είναι καλαίσθητο στο μάτι και τι όχι, με το που πέφτει το μάτι του και με το τι τραβάει την προσοχή. Επίσης, το visual design έχει και προβλήματα εσωτερικής συνοχής (δηλαδή τα διαφορετικά μέρη του προϊόντος αντανακλούν διαφορετικές σχεδιαστικές προσεγγίσεις) και εξωτερικής συνοχής (στο τελικό προϊόν δεν αντικατοπτρίζεται η ίδια σχεδιαστική προσέγγιση). Τα πιο σημαντικά θέματα που δεν γνωρίζουν και είναι δύσκολο να προβλέψουν σχετικά με τον οπτικό σχεδιασμό είναι η έλλειψη ενοτήτων, τα γραφικά, η χρήση της αντίθεσης και η χρήση της γραμματοσειράς. Μέσα από αυτή την εργασία στόχος είναι να μελετηθεί ο τρόπος που αντιλαμβάνεται ένας απλός χρήστης τα οπτικά σχεδιαστικά λάθη ενός site. Για αυτό θα πραγματοποιηθεί μια έρευνα μέσα από συγκεκριμένα τεστ χρηστικότητας (FivesecondTest και Usabilla) με την μέθοδο των κλικ τεστ. Ο λόγος που θα χρησιμοποιηθούν on-line υπηρεσίες και όχι κάτι πιο εξειδικευμένο και πιο ακριβές, όπως το eye-tracking είναι κυρίως το κόστος, και ότι για αυτό τον λόγο τα εργαλεία αυτά είναι αρκετά πιο διαδεδομένα. Το πλαίσιο αυτής της εργασίας περιλαμβάνει τη μελέτη των επιπέδων του visual design, τους στόχους που ήθελε να επιτύχει και τα τελικά συμπεράσματα. Στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα πραγματοποιηθεί η μελέτη και ο σχεδιασμός τριών sites (blogs) και θα παρατεθούν τα συμπεράσματα που θα βγουν από τα test χρηστικότητας.el
heal.abstractThe visual design is known in the printing industry since the 18th century. Over the years, evolved and today arrived in the visual design of websites. Its purpose is to attract the user through the basic five senses, namely smell, taste, touch, hearing and vision. Creating a visual hierarchy and contrast help the user understand at a glance what's important and what is not so important. The levels divided the visual design are the colors, typography, usability, interactivity and layout. There are contrasts and comparisons between the levels. Looking at the visual design is similar to what is tasteful to the eye and what not, that falls to his eye and what attracts attention. Also, the visual design has problems of internal consistency (i.e. different parts of the product reflect different design approaches) and external consistency (in the final product does not reflect the same design approach). The most important issues that do not know it is difficult to predict on the optical design is the lack of modules, graphics, the use of contrast and the use of the font. Through this work the objective is to study the perception of an ordinary user to visually design mistakes one site. That will be an inquiry through practical usability test (FivesecondTest and Usabilla) by the method of test clicks. The reason will be used online services and not something more specialized and more expensive, such as eyetracking is primarily the cost, and that is why these tools are much more prevalent. The context of this work involves the study of levels of visual design, the goals he wanted to achieve and final conclusions. In the practical part of the work will be undertaken to study and design of three sites (blogs) and will cite the conclusions drawn from the usability test.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤα οπτικά στοιχεία μιας ιστοσελίδας και η σημασία τους στην βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη/επισκέπτη (User Experience).el
heal.titleThe optical objects of a web page and their importance to improving the user experience.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordοπτικός σχεδιασμός, δικτυακός τόποςel
heal.keywordvisual design, web siteen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)