Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study of the technique of affiliate marketing, the present and the future of marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΟικονομοπούλου, Χριστίναel
dc.creatorΦαμπιόλα, Νικόλαel
dc.creatorOikonomopoulou, Christinaen
dc.creatorFampiola, Nikolaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:53Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:53Z
dc.date.issued2012-10-22T09:16:13Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6828
dc.description.abstractΕίναι γεγονός πως, τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (internet). Η εμπορική χρήση του internet έχει συνεχώς αυξανόμενη πορεία, σε χώρες όπου η υποδομή της πληροφορικής, τηλεπικοινωνιών και άλλων ηλεκτρονικών μέσων έχουν αναπτυχθεί επίσης και το κοινό έχει εξοικειωθεί με τη χρήση τους. Η ιδέα της επιχειρηματικής και εμπορικής αξιοποίησης των δικτύων, αναπτύχθηκε προοδευτικά με την υλοποίηση στρατηγικών μάρκετινγκ, πωλήσεων και προβολής μέσω των μεγάλων εμπορικών online συστημάτων, τα οποία έχουν συγκεντρώσει πολυπληθές κοινό. Η ραγδαία αυτή ανάπτυξη του διαδικτύου, η συσπείρωση των online χρηστών γύρω από αυτό καθώς και η καθολική εξάπλωση του βασικού του εργαλείου του world wide web (www), σε συνδυασμό με την ευρεία δυνατότητα πρόσβασης στο δίκτυο, αποτελούν τους κύριους λόγους που έκαναν την ιδέα του διαδικτυακού μάρκετινγκ να προσελκύσει ένα μεγάλο εύρος επιχειρηματικών ενδιαφερόντων. Το διαδίκτυο εξελίσσεται σε ένα νέο μέσο, αποτελεί έναν καινούργιο χώρο δραστηριότητας με χιλιάδες «κατοίκους». Ως εκ τούτου οι οικονομικοί οργανισμοί, οι εταιρείες και οι ιδιώτες αναπτύσσουν και υιοθετούν νέες στρατηγικές μάρκετινγκ ώστε να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά το διαδίκτυο. Ένα τεράστιο κομμάτι του διαδικτυακού μάρκετινγκ αποτελεί το affiliate μάρκετινγκ. Στη σύγχρονη εποχή, με τη βοήθεια του διαδικτύου και ειδικότερα των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, ο κάθε χρήστης έρχεται σε επαφή με εκατοντάδες άτομα ημερησίως. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, ο κάθε χρήστης να μπορεί να προτείνει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σε χιλιάδες άτομα μηνιαίως. Το χαρακτηριστικό αυτό είναι που κάνει το affiliate μάρκετινγκ ακόμη πιο αποδοτικό.el
dc.description.abstractIt is a fact that in recent years, rapid developments in telecommunications and information technology led to the development of networks and especially the prevalence of the Internet. Commercial use of the internet has been growing continuously in countries where the infrastructure of information technology, telecommunications and other electronic media have also developed and the public have become familiar with their use. The idea of the business and commercial exploitation of the networks developed progressively, implementing strategic marketing, sales and promotion through the major commercial online systems, which have accumulated large audience. The rapid development of Internet, online users clustering around it and the universal spread of the basic tool of the world wide web (www), combined with widespread access to the network, are the main reasons that made the idea of Internet marketing to attract a wide range of business interests. The Internet is becoming a new tool it is a new area of activity with thousands of "residents". Therefore the financial institutions, companies and individuals develop and adopt new marketing strategies to effectively use the Internet. A huge chunk of online marketing is the affiliate marketing. In modern times, with the help of the internet and especially social networking sites, each user comes in contact with hundreds of people daily. As a result, each user may propose a product or service to thousands of people monthly. This feature is what makes affiliate marketing more efficient.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη της τεχνικής affiliate marketing, το παρόν και το μέλλον του marketing.el
dc.titleStudy of the technique of affiliate marketing, the present and the future of marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΟικονομοπούλου, Χριστίναel
heal.creatorNameΦαμπιόλα, Νικόλαel
heal.creatorNameOikonomopoulou, Christinaen
heal.creatorNameFampiola, Nikolaen
heal.publicationDate2012-10-22T09:16:13Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6828
heal.abstractΕίναι γεγονός πως, τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (internet). Η εμπορική χρήση του internet έχει συνεχώς αυξανόμενη πορεία, σε χώρες όπου η υποδομή της πληροφορικής, τηλεπικοινωνιών και άλλων ηλεκτρονικών μέσων έχουν αναπτυχθεί επίσης και το κοινό έχει εξοικειωθεί με τη χρήση τους. Η ιδέα της επιχειρηματικής και εμπορικής αξιοποίησης των δικτύων, αναπτύχθηκε προοδευτικά με την υλοποίηση στρατηγικών μάρκετινγκ, πωλήσεων και προβολής μέσω των μεγάλων εμπορικών online συστημάτων, τα οποία έχουν συγκεντρώσει πολυπληθές κοινό. Η ραγδαία αυτή ανάπτυξη του διαδικτύου, η συσπείρωση των online χρηστών γύρω από αυτό καθώς και η καθολική εξάπλωση του βασικού του εργαλείου του world wide web (www), σε συνδυασμό με την ευρεία δυνατότητα πρόσβασης στο δίκτυο, αποτελούν τους κύριους λόγους που έκαναν την ιδέα του διαδικτυακού μάρκετινγκ να προσελκύσει ένα μεγάλο εύρος επιχειρηματικών ενδιαφερόντων. Το διαδίκτυο εξελίσσεται σε ένα νέο μέσο, αποτελεί έναν καινούργιο χώρο δραστηριότητας με χιλιάδες «κατοίκους». Ως εκ τούτου οι οικονομικοί οργανισμοί, οι εταιρείες και οι ιδιώτες αναπτύσσουν και υιοθετούν νέες στρατηγικές μάρκετινγκ ώστε να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά το διαδίκτυο. Ένα τεράστιο κομμάτι του διαδικτυακού μάρκετινγκ αποτελεί το affiliate μάρκετινγκ. Στη σύγχρονη εποχή, με τη βοήθεια του διαδικτύου και ειδικότερα των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, ο κάθε χρήστης έρχεται σε επαφή με εκατοντάδες άτομα ημερησίως. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, ο κάθε χρήστης να μπορεί να προτείνει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σε χιλιάδες άτομα μηνιαίως. Το χαρακτηριστικό αυτό είναι που κάνει το affiliate μάρκετινγκ ακόμη πιο αποδοτικό.el
heal.abstractIt is a fact that in recent years, rapid developments in telecommunications and information technology led to the development of networks and especially the prevalence of the Internet. Commercial use of the internet has been growing continuously in countries where the infrastructure of information technology, telecommunications and other electronic media have also developed and the public have become familiar with their use. The idea of the business and commercial exploitation of the networks developed progressively, implementing strategic marketing, sales and promotion through the major commercial online systems, which have accumulated large audience. The rapid development of Internet, online users clustering around it and the universal spread of the basic tool of the world wide web (www), combined with widespread access to the network, are the main reasons that made the idea of Internet marketing to attract a wide range of business interests. The Internet is becoming a new tool it is a new area of activity with thousands of "residents". Therefore the financial institutions, companies and individuals develop and adopt new marketing strategies to effectively use the Internet. A huge chunk of online marketing is the affiliate marketing. In modern times, with the help of the internet and especially social networking sites, each user comes in contact with hundreds of people daily. As a result, each user may propose a product or service to thousands of people monthly. This feature is what makes affiliate marketing more efficient.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη της τεχνικής affiliate marketing, το παρόν και το μέλλον του marketing.el
heal.titleStudy of the technique of affiliate marketing, the present and the future of marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ θυγατρικών, διαδικτυακό μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό μάρκετινγκel
heal.keywordaffiliate marketing, online marketing, electronic marketingen
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)