Η ικανοποίηση πελατών σε χώρους αναψυχής. Μελέτη περίπτωση: η ικανοποίηση συνδρομητών γυμναστηρίου.
Customer satisfaction in recreational areas. Case study for the satisfaction of subscribers in gym.

View/ Open
Date
2012-03-08Author
Παπανίκου, Γενοβέφα-Δέσποινα
Papanikou, Genovefa-Despoina
Metadata
Show full item recordAbstract
Η ικανοποίηση του πελάτη, από τις αρχές της δεκαετίας του 1990, αποτέλεσε πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και μάλιστα στρατηγικής σημασίας, για πολλές επιχειρήσεις ανά τον κόσμο, έτσι όλο και περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την ικανοποίηση του πελάτη ως δείκτη της επίδοσης των προϊόντων / υπηρεσιών και ως δείκτη της μελλοντικής πορείας της επιχείρησης. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη σημαντικότητα την ικανοποίηση των συνδρομητών και πως οι διοικήσεις των αθλητικών οργανισμών πρέπει να έχουν ως πρωταρχικό μέλημα τον ‘ικανοποιημένο πελάτη’. Η ικανοποίηση των πελατών πρέπει να αποτελεί κοινή αξία και βασική κινητήρια δύναμη για την μελλοντική επιτυχία οποιασδήποτε επιχείρησης. Από την έρευνα συμπεραίνεται ότι τα τελευταία χρόνια, εταιρείες και επιχειρήσεις / οργανισμοί, διαμορφώνουν και προωθούν στρατηγικές με στόχο την ικανοποίηση του πελάτη παρά με στόχο την αύξηση του μεριδίου της αγοράς , όπως συνήθιζαν παλαιότερα. Αυτή η μετατόπιση της στρατηγικής σκέψης, βασίζεται στην υπόθεση ότι η ικανοποίηση του πελάτη, αποτελεί και είναι ο καλύτερος δείκτης της μελλοντικής πορείας της επιχείρησης
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info