Εμφάνιση απλής εγγραφής

Corporate social responsibility: Business ethics or a mean of purifications?

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΖαφείρη, Μαρίαel
dc.creatorZafeiri, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:57Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:57Z
dc.date.issued2012-03-27T09:31:19Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6832
dc.description.abstractΜε τον όρο εταιρική κοινωνική ευθύνη νοείται η προσπάθεια των επιχειρήσεων να ενσωματώσουν τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές τους ανησυχίες στις δραστηριότητες και στις επαφές τους με τα ενδιαφερόμενα μέρη (stakeholders). Το να είναι μία εταιρεία κοινωνικά υπεύθυνη δεν σημαίνει μόνο ότι πρέπει να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις που τις επιβάλλονται από τον νόμο, αλλά και να λειτουργεί με ηθικές αρχές επενδύοντας πολλά στον άνθρωπο, στον εργαζόμενο, στο περιβάλλον αλλά και στη κοινωνία γενικότερα. Σκοπό της παρούσας πτυχιακής συνιστούν η εννοιολογική και ιστορική διερεύνηση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, καθώς και η εκτεταμένη βιβλιογραφική ανασκόπηση του αναλυτικού πλαισίου του όρου. Επιπροσθέτως, μέσω εμπειρικής έρευνας επιχειρείται να καταγραφούν οι γνώμες και οι απόψεις των φοιτητών/τριών του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης για την χρησιμότητα του όρου ως την πλέον σύγχρονη στρατηγική του μάρκετινγκ.el
dc.description.abstractCorporate social responsibility refers to enterprises’ initiatives to integrate social and environmental concerns regarding their operations and contacts with company’s stakeholders. Corporate social responsibility does not merely associate with firm’s compliance with the rules of law, but rather assign to the idea of moral entrepreneurial operations by investing in human, in workers, in the environment and in society in general. Through an analytical bibliographic survey, this dissertation intends to present a conceptual and historical exploration of the notion of corporate social responsibility. Furthermore, via an empirical research it is attempted to record the views and opinions of students in the department of Marketing of TEI of Crete regarding the usefulness of corporate social responsibility, since the term is considered as the most up-to date strategy of contemporary marketing.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕταιρική κοινωνική ευθύνη: Ηθικό επιχειρείν ή μέσο εξαγνισμού;el
dc.titleCorporate social responsibility: Business ethics or a mean of purifications?en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΖαφείρη, Μαρίαel
heal.creatorNameZafeiri, Mariaen
heal.publicationDate2012-03-27T09:31:19Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6832
heal.abstractΜε τον όρο εταιρική κοινωνική ευθύνη νοείται η προσπάθεια των επιχειρήσεων να ενσωματώσουν τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές τους ανησυχίες στις δραστηριότητες και στις επαφές τους με τα ενδιαφερόμενα μέρη (stakeholders). Το να είναι μία εταιρεία κοινωνικά υπεύθυνη δεν σημαίνει μόνο ότι πρέπει να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις που τις επιβάλλονται από τον νόμο, αλλά και να λειτουργεί με ηθικές αρχές επενδύοντας πολλά στον άνθρωπο, στον εργαζόμενο, στο περιβάλλον αλλά και στη κοινωνία γενικότερα. Σκοπό της παρούσας πτυχιακής συνιστούν η εννοιολογική και ιστορική διερεύνηση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, καθώς και η εκτεταμένη βιβλιογραφική ανασκόπηση του αναλυτικού πλαισίου του όρου. Επιπροσθέτως, μέσω εμπειρικής έρευνας επιχειρείται να καταγραφούν οι γνώμες και οι απόψεις των φοιτητών/τριών του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης για την χρησιμότητα του όρου ως την πλέον σύγχρονη στρατηγική του μάρκετινγκ.el
heal.abstractCorporate social responsibility refers to enterprises’ initiatives to integrate social and environmental concerns regarding their operations and contacts with company’s stakeholders. Corporate social responsibility does not merely associate with firm’s compliance with the rules of law, but rather assign to the idea of moral entrepreneurial operations by investing in human, in workers, in the environment and in society in general. Through an analytical bibliographic survey, this dissertation intends to present a conceptual and historical exploration of the notion of corporate social responsibility. Furthermore, via an empirical research it is attempted to record the views and opinions of students in the department of Marketing of TEI of Crete regarding the usefulness of corporate social responsibility, since the term is considered as the most up-to date strategy of contemporary marketing.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΕταιρική κοινωνική ευθύνη: Ηθικό επιχειρείν ή μέσο εξαγνισμού;el
heal.titleCorporate social responsibility: Business ethics or a mean of purifications?en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordενδιαφερόμενα μέρη, εταιρική κοινωνική ευθύνηel
heal.keywordinterested parties, corporate social responsibilityen
heal.advisorNameΜεραμβελιωτάκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMeramveliotakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)