Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study of innovative marketing strategies and methods of interactive advertising (interactive marketing) in digital terrestrial television (DVB-T).

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓκόρου, Αρχοντία-Μελίναel
dc.creatorΚαπάκη, Καλλιόπηel
dc.creatorGkorou, Arhodia-Melinaen
dc.creatorKapaki, Kalliopien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:02Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:02Z
dc.date.issued2012-10-21T21:31:26Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6838
dc.description.abstractΟι στόχοι της πτυχιακής αυτής εργασίας επικεντρώνονται στη μελέτη, την έρευνα και τη ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ, που θα προκύψουν με τη διαδικασία της μετάβασης από την αναλογική στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση (DVB-T). Η περίπτωση του interactive marketing θα αποτελέσει τη βάση της μελέτης αυτής δεδομένου ότι η νέα τηλεόραση θα προσφέρει στο μέλλον διαδραστικές υπηρεσίες και πρόσβαση σε Διαδικτυακό περιεχόμενο. Πιο αναλυτικά: Αρχικά στο πρώτο στάδιο θα μελετηθούν οι δυνατότητες της νέας τηλεόρασης και οι υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει. Θα μελετηθούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της νέας τεχνολογίας παροχής τηλεοπτικών υπηρεσιών καθώς και η επίδραση της στην Ελληνική κοινωνία και την αγορά. Η υιοθέτηση της νέας τηλεόρασης στην ψηφιακή της μορφή θα επιφέρει αλλαγές στο χώρο της διαφήμισης δεδομένου ότι πολλές υπηρεσίες της θα προσφέρονται μελλοντικά διαδραστικά, δίνοντας τη δυνατότητα στο χρήστη να επιλέγει το τηλεοπτικό περιεχόμενο που θέλει να παρακολουθήσει. Η μετάβαση αυτή, στη νέα εποχή θα επηρεάσει τις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ, οι οποίες θα πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Με βάση τα παραπάνω το δεύτερο στάδιο της πτυχιακής εργασίας, θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών, που μπορούν να υιοθετηθούν για την νέα ψηφιακή εποχή. Οι στρατηγικές που θα αναπτυχθούν θα βασισθούν σε ήδη υπάρχουσες προσεγγίσεις, οι οποίες θα μελετηθούν αρχικά και θα τροποποιηθούν σε επόμενο στάδιο για τη συγκεκριμένη μελέτη. Βασικό στοιχείο για την ανάπτυξη αυτή θα αποτελέσει το interactive marketing, το οποίο θα μελετηθεί διεξοδικά. Η πτυχιακή αυτή εργασία θα αποτελέσει τη βάση για την ανάπτυξη ερευνητικών αποτελεσμάτων και τη δημιουργία νέας γνώσης στον τομέα του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Ενδεχόμενα ερευνητικά αποτελέσματα, τα οποία θα προκύψουν, θα δημοσιευθούν είτε σε πρακτικά Διεθνών Επιστημονικών Συνεδρίων είτε σε τόμους Έγκριτων Επιστημονικών Περιοδικών και θα αποτελέσουν τη βάση για περαιτέρω έρευνα, μελλοντική αξιοποίηση και μετάδοσή τους σε άλλους ερευνητές.el
dc.description.abstractThe objectives of this project are focused on studying, researching and developing innovative marketing strategies that will arise in the process of transition from analogue to digital video broadcasting television (DVB-T). The case of interactive marketing will be the basis of this study since the new TV will provide future interactive services and access to Internet content. In detail: Initially in the first stage, we study the possibilities of television and new services that can offer. We will discuss the advantages and disadvantages of new technology to provide television services and the impact of the Greek society and the market. The adoption of the new TV in digital form will result in changes in advertising as many services will be offered in future interactive, allowing the user to select the video content you want to attend. This transition, in the new era will change the traditional marketing strategies, which should be adapted to new realities. Based on the above, the second stage of this work, we focus on developing innovative strategies that can be adopted for the new digital era. The strategies developed will build on existing approaches, which will initially be studied and amended at a later stage for this study. Central to this development will be the interactive marketing, which will be studied in detail. The thesis work is a basis for the development of research results and new knowledge creation in electronic marketing. Any research results that will emerge will be published either in international scientific conferences or in scientific journals volumes and will form the basis for further research, future development and transfer them to other researchers.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ και μεθόδων διαδραστικής διαφήμισης (interactive marketing) στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση (DVB-T).el
dc.titleStudy of innovative marketing strategies and methods of interactive advertising (interactive marketing) in digital terrestrial television (DVB-T).en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓκόρου, Αρχοντία-Μελίναel
heal.creatorNameΚαπάκη, Καλλιόπηel
heal.creatorNameGkorou, Arhodia-Melinaen
heal.creatorNameKapaki, Kalliopien
heal.publicationDate2012-10-21T21:31:26Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6838
heal.abstractΟι στόχοι της πτυχιακής αυτής εργασίας επικεντρώνονται στη μελέτη, την έρευνα και τη ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ, που θα προκύψουν με τη διαδικασία της μετάβασης από την αναλογική στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση (DVB-T). Η περίπτωση του interactive marketing θα αποτελέσει τη βάση της μελέτης αυτής δεδομένου ότι η νέα τηλεόραση θα προσφέρει στο μέλλον διαδραστικές υπηρεσίες και πρόσβαση σε Διαδικτυακό περιεχόμενο. Πιο αναλυτικά: Αρχικά στο πρώτο στάδιο θα μελετηθούν οι δυνατότητες της νέας τηλεόρασης και οι υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει. Θα μελετηθούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της νέας τεχνολογίας παροχής τηλεοπτικών υπηρεσιών καθώς και η επίδραση της στην Ελληνική κοινωνία και την αγορά. Η υιοθέτηση της νέας τηλεόρασης στην ψηφιακή της μορφή θα επιφέρει αλλαγές στο χώρο της διαφήμισης δεδομένου ότι πολλές υπηρεσίες της θα προσφέρονται μελλοντικά διαδραστικά, δίνοντας τη δυνατότητα στο χρήστη να επιλέγει το τηλεοπτικό περιεχόμενο που θέλει να παρακολουθήσει. Η μετάβαση αυτή, στη νέα εποχή θα επηρεάσει τις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ, οι οποίες θα πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Με βάση τα παραπάνω το δεύτερο στάδιο της πτυχιακής εργασίας, θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών, που μπορούν να υιοθετηθούν για την νέα ψηφιακή εποχή. Οι στρατηγικές που θα αναπτυχθούν θα βασισθούν σε ήδη υπάρχουσες προσεγγίσεις, οι οποίες θα μελετηθούν αρχικά και θα τροποποιηθούν σε επόμενο στάδιο για τη συγκεκριμένη μελέτη. Βασικό στοιχείο για την ανάπτυξη αυτή θα αποτελέσει το interactive marketing, το οποίο θα μελετηθεί διεξοδικά. Η πτυχιακή αυτή εργασία θα αποτελέσει τη βάση για την ανάπτυξη ερευνητικών αποτελεσμάτων και τη δημιουργία νέας γνώσης στον τομέα του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Ενδεχόμενα ερευνητικά αποτελέσματα, τα οποία θα προκύψουν, θα δημοσιευθούν είτε σε πρακτικά Διεθνών Επιστημονικών Συνεδρίων είτε σε τόμους Έγκριτων Επιστημονικών Περιοδικών και θα αποτελέσουν τη βάση για περαιτέρω έρευνα, μελλοντική αξιοποίηση και μετάδοσή τους σε άλλους ερευνητές.el
heal.abstractThe objectives of this project are focused on studying, researching and developing innovative marketing strategies that will arise in the process of transition from analogue to digital video broadcasting television (DVB-T). The case of interactive marketing will be the basis of this study since the new TV will provide future interactive services and access to Internet content. In detail: Initially in the first stage, we study the possibilities of television and new services that can offer. We will discuss the advantages and disadvantages of new technology to provide television services and the impact of the Greek society and the market. The adoption of the new TV in digital form will result in changes in advertising as many services will be offered in future interactive, allowing the user to select the video content you want to attend. This transition, in the new era will change the traditional marketing strategies, which should be adapted to new realities. Based on the above, the second stage of this work, we focus on developing innovative strategies that can be adopted for the new digital era. The strategies developed will build on existing approaches, which will initially be studied and amended at a later stage for this study. Central to this development will be the interactive marketing, which will be studied in detail. The thesis work is a basis for the development of research results and new knowledge creation in electronic marketing. Any research results that will emerge will be published either in international scientific conferences or in scientific journals volumes and will form the basis for further research, future development and transfer them to other researchers.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ και μεθόδων διαδραστικής διαφήμισης (interactive marketing) στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση (DVB-T).el
heal.titleStudy of innovative marketing strategies and methods of interactive advertising (interactive marketing) in digital terrestrial television (DVB-T).en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδραστική διαφήμιση, επίγεια ψηφιακή τηλεόραση (DVB-T), διαδραστικότητα, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, διαδικτυακό μάρκετινγκel
heal.keywordinteractive marketing, interactive digital TV, e-marketing, IP multimedia Subsystem (IMS), new TV, digital video broadcasting television (DVB-T)en
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgeen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)