Εμφάνιση απλής εγγραφής

A comparative analysis of the application and implementation of event tourism management in two hotel in Limassol nd Nafplio.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚόλλια, Αθανασίαel
dc.creatorΜηχαήλ, Άνναel
dc.creatorKollia, Athanasiaen
dc.creatorMichail, Annaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:07Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:07Z
dc.date.issued2012-03-27T09:27:13Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6842
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολήθηκε με το θέμα των event tourism management σε σχέση με τουριστικές επιχειρήσεις του Ναυπλίου και της Λεμεσού. Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Πιο αναλυτικά , το πρώτο κεφάλαιο εστίασε στα events ως έννοια ενώ περιέγραψε τους παράγοντες επιτυχίας τέτοιων γεγονότων αναφορικά με τον ανταγωνισμό αλλά και τις απαιτήσεις των πελατών. Στη συνέχεια το δεύτερο κεφάλαιο, όρισε τις δημόσιες σχέσεις μέσα από το ρόλο και την αποστολή τους, ενώ επίσης σκιαγραφήθηκε η οργάνωση ενός επαγγελματικού γεγονότος και τα βήματα υλοποίησής του. Έγινε μια γενική καταγραφή κάποιων business events αναφέροντας κάθε κατηγορία και τονίστηκε η σημασία των χορηγιών με αναφορά στο συνεδριακό τουρισμό της χώρας μας. Στη συνέχεια, το τρίτο κεφάλαιο, εστίασε σε συγκεκριμένες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις του Ναυπλίου και της Λεμεσού αντίστοιχα αναφέροντας τη σχέση των εταιριών με τα events και τους χώρους που διαθέτουν για κάτι τέτοιο. Έπειτα αναλύθηκε η μεθοδολογία της έρευνας μέσα από την οποία προσδιορίστηκαν οι τρόποι με τους οποίους πραγματοποιήθηκε η έρευνα. Το τέταρτο κεφάλαιο κατέγραψε τα γραφήματα της στατιστικής ανάλυσης με την αντίστοιχη ανάλυση και τέλος η εργασία έκλεισε με τα συμπεράσματα.el
dc.description.abstractThis paper addressed the issue of event tourism management in relation to tourism businesses of Nafplio and Cyprus. The work was completed in four chapters. More specifically, the first chapter focused on the events he described as a concept and the success factors of such events on competition and customer demands. Then the second chapter, appointed public relations through the role and mission, while also outlined the organization of a professional event and steps for implementation. There was an overall record of some business events indicating each category and highlighted the importance of sponsorship by reference to the conference tourism in our country. Then the third chapter, focused on specific business hotel in Nafplio and Cyprus respectively indicating the relationship of companies with the events and places that have to do this. Then analyzed the survey methodology through which identified the ways in which the research took place. The fourth chapter has reported the graphs of statistical analysis with the corresponding analysis and finally the work ended with conclusions.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜια συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής και υλοποίησης του event tourism μανατζμεντ από τις ξενοδοχειακές μονάδες του Ναυπλίου και της Λεμεσούς.el
dc.titleA comparative analysis of the application and implementation of event tourism management in two hotel in Limassol nd Nafplio.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚόλλια, Αθανασίαel
heal.creatorNameΜηχαήλ, Άνναel
heal.creatorNameKollia, Athanasiaen
heal.creatorNameMichail, Annaen
heal.publicationDate2012-03-27T09:27:13Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6842
heal.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολήθηκε με το θέμα των event tourism management σε σχέση με τουριστικές επιχειρήσεις του Ναυπλίου και της Λεμεσού. Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Πιο αναλυτικά , το πρώτο κεφάλαιο εστίασε στα events ως έννοια ενώ περιέγραψε τους παράγοντες επιτυχίας τέτοιων γεγονότων αναφορικά με τον ανταγωνισμό αλλά και τις απαιτήσεις των πελατών. Στη συνέχεια το δεύτερο κεφάλαιο, όρισε τις δημόσιες σχέσεις μέσα από το ρόλο και την αποστολή τους, ενώ επίσης σκιαγραφήθηκε η οργάνωση ενός επαγγελματικού γεγονότος και τα βήματα υλοποίησής του. Έγινε μια γενική καταγραφή κάποιων business events αναφέροντας κάθε κατηγορία και τονίστηκε η σημασία των χορηγιών με αναφορά στο συνεδριακό τουρισμό της χώρας μας. Στη συνέχεια, το τρίτο κεφάλαιο, εστίασε σε συγκεκριμένες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις του Ναυπλίου και της Λεμεσού αντίστοιχα αναφέροντας τη σχέση των εταιριών με τα events και τους χώρους που διαθέτουν για κάτι τέτοιο. Έπειτα αναλύθηκε η μεθοδολογία της έρευνας μέσα από την οποία προσδιορίστηκαν οι τρόποι με τους οποίους πραγματοποιήθηκε η έρευνα. Το τέταρτο κεφάλαιο κατέγραψε τα γραφήματα της στατιστικής ανάλυσης με την αντίστοιχη ανάλυση και τέλος η εργασία έκλεισε με τα συμπεράσματα.el
heal.abstractThis paper addressed the issue of event tourism management in relation to tourism businesses of Nafplio and Cyprus. The work was completed in four chapters. More specifically, the first chapter focused on the events he described as a concept and the success factors of such events on competition and customer demands. Then the second chapter, appointed public relations through the role and mission, while also outlined the organization of a professional event and steps for implementation. There was an overall record of some business events indicating each category and highlighted the importance of sponsorship by reference to the conference tourism in our country. Then the third chapter, focused on specific business hotel in Nafplio and Cyprus respectively indicating the relationship of companies with the events and places that have to do this. Then analyzed the survey methodology through which identified the ways in which the research took place. The fourth chapter has reported the graphs of statistical analysis with the corresponding analysis and finally the work ended with conclusions.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜια συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής και υλοποίησης του event tourism μανατζμεντ από τις ξενοδοχειακές μονάδες του Ναυπλίου και της Λεμεσούς.el
heal.titleA comparative analysis of the application and implementation of event tourism management in two hotel in Limassol nd Nafplio.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαχείριση εκδήλωσης, Λεμεσός, Ναύπλιο, επιχειρηματική εκδήλωσηel
heal.keywordevent management, Limassol, Nafplion, business eventen
heal.advisorNameΑντωνάκη, Μαρίαel
heal.advisorNameAntonaki, Mariaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)