Εμφάνιση απλής εγγραφής

The green marketing in the greek clothing industry.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔράκου, Χριστίναel
dc.creatorDrakou, Christinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:07Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:07Z
dc.date.issued2012-02-28T14:46:42Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6843
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος για το περιβάλλον. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές έχουν στραφεί σε πιο οικολογικά προϊόντα, με αποτέλεσμα να στραφούν περισσότερες επιχειρήσεις στο “πρασίνισμα” των προϊόντων τους και των δραστηριοτήτων τους. Δυναμικά στο προσκήνιο έχουν εισέρθει τα οικολογικά ενδύματα κυρίως σε Ευρώπη και Αμερική και τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα με προβλεπόμενη αύξηση ζήτησης στο μέλλον. Στην παρούσα πτυχιακή έρευνα γίνεται μία πλήρη περιγραφή του πράσινου μάρκετινγκ σε όλες τις πτυχές του, καθώς και στα οικολογικά ρούχα και την ΕΚΕ από την σκοπιά της βιομηχανικής κλωστοϋφαντουργίας. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση της φιλοσοφίας και της πράσινης κουλτούρας εταιρειών που εμπορεύονται οικολογικά ρούχα στην Ελλάδα, εφαρμόζοντας τις αρχές του πράσινου μάρκετινγκ στα προϊόντα τους. Για την εξέταση της συγκεκριμένης μελέτης χρησιμοποιήθηκε η ανάλυση περιεχομένου και έγινε σύγκριση των ιστοσελίδων των εταιρειών με βάση τις λέξεις κλειδιά και τη βιωσιμότητα του μίγματος μάρκετινγκ.el
dc.description.abstractIn recent years there has been a significant increase in the environment. More and more consumers have turned in greener products, leading the companies to focus more on the “greening” their products and activities. The ecological garments dynamically join on the scene mainly in Europe and America and in the recent years in Greece with an anticipated increase in future demand. In this thesis research has been a full description of green marketing in all its aspects and also of the ecological clothes and CSR from the respect of industrial textile. The purpose of this study was to investigate the philosophy and the green culture of the companies that sell green clothes in Greece applying the principles of green marketing in their products. In this study used the content analysis and compared the websites based on keywords and viability of the marketing mix.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο πράσινο μάρκετινγκ στην ελληνική βιομηχανία ένδυσης.el
dc.titleThe green marketing in the greek clothing industry.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔράκου, Χριστίναel
heal.creatorNameDrakou, Christinaen
heal.publicationDate2012-02-28T14:46:42Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6843
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος για το περιβάλλον. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές έχουν στραφεί σε πιο οικολογικά προϊόντα, με αποτέλεσμα να στραφούν περισσότερες επιχειρήσεις στο “πρασίνισμα” των προϊόντων τους και των δραστηριοτήτων τους. Δυναμικά στο προσκήνιο έχουν εισέρθει τα οικολογικά ενδύματα κυρίως σε Ευρώπη και Αμερική και τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα με προβλεπόμενη αύξηση ζήτησης στο μέλλον. Στην παρούσα πτυχιακή έρευνα γίνεται μία πλήρη περιγραφή του πράσινου μάρκετινγκ σε όλες τις πτυχές του, καθώς και στα οικολογικά ρούχα και την ΕΚΕ από την σκοπιά της βιομηχανικής κλωστοϋφαντουργίας. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση της φιλοσοφίας και της πράσινης κουλτούρας εταιρειών που εμπορεύονται οικολογικά ρούχα στην Ελλάδα, εφαρμόζοντας τις αρχές του πράσινου μάρκετινγκ στα προϊόντα τους. Για την εξέταση της συγκεκριμένης μελέτης χρησιμοποιήθηκε η ανάλυση περιεχομένου και έγινε σύγκριση των ιστοσελίδων των εταιρειών με βάση τις λέξεις κλειδιά και τη βιωσιμότητα του μίγματος μάρκετινγκ.el
heal.abstractIn recent years there has been a significant increase in the environment. More and more consumers have turned in greener products, leading the companies to focus more on the “greening” their products and activities. The ecological garments dynamically join on the scene mainly in Europe and America and in the recent years in Greece with an anticipated increase in future demand. In this thesis research has been a full description of green marketing in all its aspects and also of the ecological clothes and CSR from the respect of industrial textile. The purpose of this study was to investigate the philosophy and the green culture of the companies that sell green clothes in Greece applying the principles of green marketing in their products. In this study used the content analysis and compared the websites based on keywords and viability of the marketing mix.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤο πράσινο μάρκετινγκ στην ελληνική βιομηχανία ένδυσης.el
heal.titleThe green marketing in the greek clothing industry.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεταιρική κοινωνική ευθύνη, πράσινη βιομηχανία ένδυσης, πράσινο μάρκετινγκel
heal.keywordcorporate social responsibility, green clothing industry, green marketingen
heal.advisorNameZoυγανέλη, Στάθιαel
heal.advisorNameZouganeli, Stathiaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)