Εμφάνιση απλής εγγραφής

The search tool in social media and its use on advertising and marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔημάκη, Ιωάννα-Αλεξάνδραel
dc.creatorΚαρανικόλα, Αναστασίαel
dc.creatorDimaki, Ioanna-Alexandraen
dc.creatorKaranikola, Anastasiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:09Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:09Z
dc.date.issued2012-10-22T09:24:19Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6844
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι να παραθέσει και να αναλύσει την παρουσία της λειτουργίας αναζήτησης στα Social Media καθώς και της χρήσης της στην διαφήμιση και στο Μάρκετινγκ. Προκειμένου να διεξαχθεί μια ορθή και ως προς το θέμα αντιπροσωπευτική ανάλυση, η εργασία χωρίζεται σε τέσσερα (4) σχετικά κεφάλαια. Στο μεν πρώτο αναφέρεται η λειτουργία του διαδικτύου και των Social Media στις μέρες μας, στο δεύτερο αναφέρονται οι τρόποι με τους οποίους η κάθε επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο προκειμένου να προωθήσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σε διάφορα Social Media και τις δυνατότητες που προσφέρονται από τις επιλογές αναζήτησης, στο τρίτο κεφάλαιο υπάρχει μια σχετική εξέταση και ανάλυση της σχέσης διαφήμισης / στρατηγικών Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων με την επιλογή «Αναζήτηση» στα βασικότερα Social Media και τέλος στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρονται οι δυνατότητες που προσφέρονται από την επιλογή «Αναζήτηση» στα Social Media και τις δυνατότητες που μπορεί να έχει η κάθε επιχείρηση για την προβολή της σε αυτά.el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to host and analyze the presence of the search function on Social Media and its use in advertising and Marketing. In order to conduct a proper and representative analysis, the work is divided into four (4) chapters. The first one refers to the operation of the Internet and Social Media nowadays, the second lists the ways in which each company can use the Internet to promote their services and products on various Social Media and the possibilities offered by the search options, the third chapter is a relevant consideration and analysis of the relationship of advertising / marketing business strategies by selecting;Search; key to Social Media and finally the fourth chapter refers the possibilities offered by selecting;Search; in Social Media and the possibilities that any business can have by showing into them.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ αναζήτηση στα social media και η χρήση της στην διαφήμιση και το marketing.el
dc.titleThe search tool in social media and its use on advertising and marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔημάκη, Ιωάννα-Αλεξάνδραel
heal.creatorNameΚαρανικόλα, Αναστασίαel
heal.creatorNameDimaki, Ioanna-Alexandraen
heal.creatorNameKaranikola, Anastasiaen
heal.publicationDate2012-10-22T09:24:19Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6844
heal.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι να παραθέσει και να αναλύσει την παρουσία της λειτουργίας αναζήτησης στα Social Media καθώς και της χρήσης της στην διαφήμιση και στο Μάρκετινγκ. Προκειμένου να διεξαχθεί μια ορθή και ως προς το θέμα αντιπροσωπευτική ανάλυση, η εργασία χωρίζεται σε τέσσερα (4) σχετικά κεφάλαια. Στο μεν πρώτο αναφέρεται η λειτουργία του διαδικτύου και των Social Media στις μέρες μας, στο δεύτερο αναφέρονται οι τρόποι με τους οποίους η κάθε επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο προκειμένου να προωθήσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σε διάφορα Social Media και τις δυνατότητες που προσφέρονται από τις επιλογές αναζήτησης, στο τρίτο κεφάλαιο υπάρχει μια σχετική εξέταση και ανάλυση της σχέσης διαφήμισης / στρατηγικών Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων με την επιλογή «Αναζήτηση» στα βασικότερα Social Media και τέλος στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρονται οι δυνατότητες που προσφέρονται από την επιλογή «Αναζήτηση» στα Social Media και τις δυνατότητες που μπορεί να έχει η κάθε επιχείρηση για την προβολή της σε αυτά.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to host and analyze the presence of the search function on Social Media and its use in advertising and Marketing. In order to conduct a proper and representative analysis, the work is divided into four (4) chapters. The first one refers to the operation of the Internet and Social Media nowadays, the second lists the ways in which each company can use the Internet to promote their services and products on various Social Media and the possibilities offered by the search options, the third chapter is a relevant consideration and analysis of the relationship of advertising / marketing business strategies by selecting;Search; key to Social Media and finally the fourth chapter refers the possibilities offered by selecting;Search; in Social Media and the possibilities that any business can have by showing into them.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ αναζήτηση στα social media και η χρήση της στην διαφήμιση και το marketing.el
heal.titleThe search tool in social media and its use on advertising and marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαναζήτηση, κοινωνικά δίκτυα, διαφήμιση, προώθηση υπηρεσιώνel
heal.keywordsearch engine, social media, advertising, marketingen
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)