Εμφάνιση απλής εγγραφής

Wed sites promotion: Search engine optimization, promotional programs and results evaluation.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚατσιαδάκης, Μανούσοςel
dc.creatorΤσάμης, Παναγιώτηςel
dc.creatorKatsiadakis, Manousosen
dc.creatorTsamis, Panagiotisen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:12Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:12Z
dc.date.issued2012-02-07T11:00:37Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6847
dc.description.abstractΣτις 30 Απριλίου του 1993, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Πυρηνικών Ερευνών (CERN) ανακοίνωσε ότι ο παγκόσμιος ιστός (World Wide Web) θα είναι ελεύθερός για όλους. Η Netcraft, μια εταιρία που παρακολουθεί την ανάπτυξη του διαδικτύου από το 1995, ανακοίνωσε πως τον Αύγουστο του 1995 υπήρχαν 18.000. Η ίδια εταιρία ανακοίνωσε πως τον Φεβρουάριο του 2009 ο αριθμός των ιστοσελίδων που είχε καταγράψει ήταν 215.675.903. (Wikipedia, 29/6/2011) Από τα μέσα τις δεκαετίας του 1990, οι κάτοχοι ιστοσελίδων συνειδητοποίησαν την δύναμη που είχαν οι μηχανές αναζήτησης. Όσο περισσότερο περνούσαν τα χρόνια τόσο περισσότεροι ήταν οι χρήστες που έβρισκαν αυτό για το οποίο έψαχναν στο διαδίκτυο μέσα από μια μηχανή αναζήτησης. Ως εκ τούτου, οι κάτοχοι ιστοσελίδων ξεκίνησαν να χρησιμοποιούσαν διάφορες τεχνικές προκειμένου να εμφανίζονται όσο το δυνατόν πιο ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Πολλοί ήταν αυτοί οι οποίοι δεν κατάφερναν να διατηρήσουν μια υψηλή θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Το γεγονός αυτό οφείλονταν σε διάφορους παράγοντες. Η αύξηση του αριθμού των ιστοσελίδων και η χρήση τεχνικών που δεν εγκρίνονταν από τις μηχανές αναζήτησης ήταν δυο πολύ σημαντικοί παράγοντες. Από την στιγμή που οι κάτοχοι των ιστοσελίδων δεν μπορούσαν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων τους μέσα από τις μηχανές αναζήτησης άρχισαν να χρησιμοποιούν διάφορα διαφημιστικά προγράμματα και υπηρεσίες οι οποίες με τα χρόνια παρείχαν όλο και περισσότερες δυνατότητες. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία: • Γίνεται αναλυτική παρουσίαση όλων των ειδών των μηχανών αναζήτησης • Αναφέρονται όλες οι σωστές τεχνικές που πρέπει να εφαρμόζονται προκειμένου να εμφανίζεται μια ιστοσελίδα όσο το δυνατόν ψιλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Επιπλέον, αναφέρονται και οι τεχνικές αυτές που πρέπει να αποφεύγονται. • Παρουσιάζονται οι διαφημιστικές λύσεις που παρέχει η Google μέσα από το πρόγραμμα Google Adwords • Γίνεται αναφορά και σε άλλες διαφημιστικές εταιρίες που παρέχουν υπηρεσίες και διαφημιστικά προγράμματα παρόμοια με αυτά της Google.el
dc.description.abstractFrom the mid of 1990's, the websites owners realized the power of a search engine in the web. Millions of users are exploiting search engines to find requested information via Internet. As a result, website owners began using various techniques in order to appear as high as possible in search engine results. Many of them were unable to maintain a high position in search engine results. This is due to several factors. The increase in the number of pages and use techniques not approved by the search engines were two very important factors. Once an owner of a website could not increase traffic, search engines began using various promotional programs and services that are providing over the years more features. In this context this thesis elaborates on the following: • Investigation and detailed presentation of all types of search engines • Indication of all the correct techniques to be applied in order to display a website as possible in a higher position in search engine results. In addition, techniques to be avoided are stated. • Presentation of advertising solutions provided by Google through the Google Adwords program • Investigation of other advertising companies that provide services and advertising programs similar to those of Google.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠροώθηση δικτυακών τόπων: Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, διαφημιστικά προγράμματα και μέτρηση αποτελεσμάτων.el
dc.titleWed sites promotion: Search engine optimization, promotional programs and results evaluation.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚατσιαδάκης, Μανούσοςel
heal.creatorNameΤσάμης, Παναγιώτηςel
heal.creatorNameKatsiadakis, Manousosen
heal.creatorNameTsamis, Panagiotisen
heal.publicationDate2012-02-07T11:00:37Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6847
heal.abstractΣτις 30 Απριλίου του 1993, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Πυρηνικών Ερευνών (CERN) ανακοίνωσε ότι ο παγκόσμιος ιστός (World Wide Web) θα είναι ελεύθερός για όλους. Η Netcraft, μια εταιρία που παρακολουθεί την ανάπτυξη του διαδικτύου από το 1995, ανακοίνωσε πως τον Αύγουστο του 1995 υπήρχαν 18.000. Η ίδια εταιρία ανακοίνωσε πως τον Φεβρουάριο του 2009 ο αριθμός των ιστοσελίδων που είχε καταγράψει ήταν 215.675.903. (Wikipedia, 29/6/2011) Από τα μέσα τις δεκαετίας του 1990, οι κάτοχοι ιστοσελίδων συνειδητοποίησαν την δύναμη που είχαν οι μηχανές αναζήτησης. Όσο περισσότερο περνούσαν τα χρόνια τόσο περισσότεροι ήταν οι χρήστες που έβρισκαν αυτό για το οποίο έψαχναν στο διαδίκτυο μέσα από μια μηχανή αναζήτησης. Ως εκ τούτου, οι κάτοχοι ιστοσελίδων ξεκίνησαν να χρησιμοποιούσαν διάφορες τεχνικές προκειμένου να εμφανίζονται όσο το δυνατόν πιο ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Πολλοί ήταν αυτοί οι οποίοι δεν κατάφερναν να διατηρήσουν μια υψηλή θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Το γεγονός αυτό οφείλονταν σε διάφορους παράγοντες. Η αύξηση του αριθμού των ιστοσελίδων και η χρήση τεχνικών που δεν εγκρίνονταν από τις μηχανές αναζήτησης ήταν δυο πολύ σημαντικοί παράγοντες. Από την στιγμή που οι κάτοχοι των ιστοσελίδων δεν μπορούσαν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων τους μέσα από τις μηχανές αναζήτησης άρχισαν να χρησιμοποιούν διάφορα διαφημιστικά προγράμματα και υπηρεσίες οι οποίες με τα χρόνια παρείχαν όλο και περισσότερες δυνατότητες. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία: • Γίνεται αναλυτική παρουσίαση όλων των ειδών των μηχανών αναζήτησης • Αναφέρονται όλες οι σωστές τεχνικές που πρέπει να εφαρμόζονται προκειμένου να εμφανίζεται μια ιστοσελίδα όσο το δυνατόν ψιλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Επιπλέον, αναφέρονται και οι τεχνικές αυτές που πρέπει να αποφεύγονται. • Παρουσιάζονται οι διαφημιστικές λύσεις που παρέχει η Google μέσα από το πρόγραμμα Google Adwords • Γίνεται αναφορά και σε άλλες διαφημιστικές εταιρίες που παρέχουν υπηρεσίες και διαφημιστικά προγράμματα παρόμοια με αυτά της Google.el
heal.abstractFrom the mid of 1990's, the websites owners realized the power of a search engine in the web. Millions of users are exploiting search engines to find requested information via Internet. As a result, website owners began using various techniques in order to appear as high as possible in search engine results. Many of them were unable to maintain a high position in search engine results. This is due to several factors. The increase in the number of pages and use techniques not approved by the search engines were two very important factors. Once an owner of a website could not increase traffic, search engines began using various promotional programs and services that are providing over the years more features. In this context this thesis elaborates on the following: • Investigation and detailed presentation of all types of search engines • Indication of all the correct techniques to be applied in order to display a website as possible in a higher position in search engine results. In addition, techniques to be avoided are stated. • Presentation of advertising solutions provided by Google through the Google Adwords program • Investigation of other advertising companies that provide services and advertising programs similar to those of Google.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΠροώθηση δικτυακών τόπων: Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, διαφημιστικά προγράμματα και μέτρηση αποτελεσμάτων.el
heal.titleWed sites promotion: Search engine optimization, promotional programs and results evaluation.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμηχανή αναζήτησης, δικτυακός τόποςel
heal.keywordsearch engine, web siteen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γιώργοςel
heal.advisorNameMastorakis, Giorgosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)