Εμφάνιση απλής εγγραφής

The technology of augmented reality and its use in marketing. Techniques and methods of AR application development.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουτρελάκος, Νικόλαοςel
dc.creatorKoutrelakos, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:14Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:14Z
dc.date.issued2012-10-21T20:33:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6848
dc.description.abstractΗ προώθηση προϊόντων πάντα εκμεταλλευόταν τις τελευταίες ανακαλύψεις και τάσεις της τεχνολογίας. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια μετατόπιση από τις παραδοσιακές μορφές και τρόπους προώθησης προϊόντων, όπως τηλεοπτικά σποτ, διαφημιστικά φυλλάδια κτλ, με τις εταιρίες να αναζητούν καινούργιους τρόπους και μεθόδους για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίας τους. Μια από αυτές είναι τεχνολογία Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality - AR). Η τεχνολογία Augmented Reality, θολώνει το όριο μεταξύ του τι είναι πραγματικό και τι είναι υλοποιημένο από ηλεκτρονικό υπολογιστή, ενισχύοντας τα αισθητηριακά ερεθίσματα της ακοής και της όρασης με ήχους, βίντεο και γραφικά ή δεδομένα εντοπισμού θέσης (Global Positioning System - GPS) Η augmented reality τεχνολογία έχει αρχίσει να προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών και περισσότερο των μεγάλων εταιριών σαν ένα σημαντικό εργαλείο του μάρκετινγκ. Μέσα από αυτήν την εργασία μεθοδεύεται μια προσέγγιση της χρήσης της augmented reality τεχνολογίας ως ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό εργαλείο του μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα θα αναφερθούμε αναλυτικά στο τι είναι η augmented reality τεχνολογία, ποια τα βασικά χαρακτηριστικά της, πότε ξεκίνησε η εφαρμογή της και πως μπορεί η εφαρμογή της να συμβάλει σημαντικά στην προώθηση προϊόντων. Επίσης θα γίνουν μελέτες χρήσεως χαρακτηριστικών παραδειγμάτων από επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες που εκμεταλλεύτηκαν την τεχνολογία augmented reality. Επίσης θα γίνει λεπτομερής μελέτη των τρόπων κατασκευής μιας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας ενώ στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα κατασκευαστεί εφαρμογή που θα εκμεταλλεύεται οπτικά μέσα ώστε να εντυπωσιάσει τον χρήστη της, στα πλαίσια μιας συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας.el
dc.description.abstractThe promotion of products always takes advantage of the latest discoveries and trends in technology. In recent years there has been a shift from traditional forms and ways of promoting products such as TV spots, brochures, etc., with companies looking for new ways and methods to promote their products and services. One such technology is Augmented Reality (AR). The technology Augmented Reality, blurs the boundary between what is real and what is created by computer, enhancing the senses of hearing and sight with sounds, videos and graphics data or positioning data (Global Positioning System - GPS) The augmented reality technology has begun to attract the attention of many large companies as an important marketing tool. Through this work we make an approach of using augmented reality technology as a modern and effective marketing tool. More specifically we will refer in detail to what is augmented reality technology, what are the key characteristics, when it began its implementation and how to apply this technology in order to contribute significantly to the promotion of products. Typical examples of successful advertising campaigns that exploited the augmented reality technology will also be studied. Also a detailed study on how to construct an augmented reality application will be made. Moreover in the practical part of the thesis, an application that exploits visual means to impress the user, will be built under a particular promotion.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) και η χρήση της στο marketing. Τεχνικές και μέθοδοι ανάπτυξης εφαρμογών A.R.el
dc.titleThe technology of augmented reality and its use in marketing. Techniques and methods of AR application development.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουτρελάκος, Νικόλαοςel
heal.creatorNameKoutrelakos, Nikolaosen
heal.publicationDate2012-10-21T20:33:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6848
heal.abstractΗ προώθηση προϊόντων πάντα εκμεταλλευόταν τις τελευταίες ανακαλύψεις και τάσεις της τεχνολογίας. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια μετατόπιση από τις παραδοσιακές μορφές και τρόπους προώθησης προϊόντων, όπως τηλεοπτικά σποτ, διαφημιστικά φυλλάδια κτλ, με τις εταιρίες να αναζητούν καινούργιους τρόπους και μεθόδους για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίας τους. Μια από αυτές είναι τεχνολογία Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality - AR). Η τεχνολογία Augmented Reality, θολώνει το όριο μεταξύ του τι είναι πραγματικό και τι είναι υλοποιημένο από ηλεκτρονικό υπολογιστή, ενισχύοντας τα αισθητηριακά ερεθίσματα της ακοής και της όρασης με ήχους, βίντεο και γραφικά ή δεδομένα εντοπισμού θέσης (Global Positioning System - GPS) Η augmented reality τεχνολογία έχει αρχίσει να προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών και περισσότερο των μεγάλων εταιριών σαν ένα σημαντικό εργαλείο του μάρκετινγκ. Μέσα από αυτήν την εργασία μεθοδεύεται μια προσέγγιση της χρήσης της augmented reality τεχνολογίας ως ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό εργαλείο του μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα θα αναφερθούμε αναλυτικά στο τι είναι η augmented reality τεχνολογία, ποια τα βασικά χαρακτηριστικά της, πότε ξεκίνησε η εφαρμογή της και πως μπορεί η εφαρμογή της να συμβάλει σημαντικά στην προώθηση προϊόντων. Επίσης θα γίνουν μελέτες χρήσεως χαρακτηριστικών παραδειγμάτων από επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες που εκμεταλλεύτηκαν την τεχνολογία augmented reality. Επίσης θα γίνει λεπτομερής μελέτη των τρόπων κατασκευής μιας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας ενώ στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα κατασκευαστεί εφαρμογή που θα εκμεταλλεύεται οπτικά μέσα ώστε να εντυπωσιάσει τον χρήστη της, στα πλαίσια μιας συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας.el
heal.abstractThe promotion of products always takes advantage of the latest discoveries and trends in technology. In recent years there has been a shift from traditional forms and ways of promoting products such as TV spots, brochures, etc., with companies looking for new ways and methods to promote their products and services. One such technology is Augmented Reality (AR). The technology Augmented Reality, blurs the boundary between what is real and what is created by computer, enhancing the senses of hearing and sight with sounds, videos and graphics data or positioning data (Global Positioning System - GPS) The augmented reality technology has begun to attract the attention of many large companies as an important marketing tool. Through this work we make an approach of using augmented reality technology as a modern and effective marketing tool. More specifically we will refer in detail to what is augmented reality technology, what are the key characteristics, when it began its implementation and how to apply this technology in order to contribute significantly to the promotion of products. Typical examples of successful advertising campaigns that exploited the augmented reality technology will also be studied. Also a detailed study on how to construct an augmented reality application will be made. Moreover in the practical part of the thesis, an application that exploits visual means to impress the user, will be built under a particular promotion.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) και η χρήση της στο marketing. Τεχνικές και μέθοδοι ανάπτυξης εφαρμογών A.R.el
heal.titleThe technology of augmented reality and its use in marketing. Techniques and methods of AR application development.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεπαυξημένη πραγματικότητα, τεχνολογία, διαφήμιση, μάρκετινγκel
heal.keywordaugmented reality, technology, advertising, marketingen
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)