Εμφάνιση απλής εγγραφής

Promotion of websites using techniques of internet marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣαβαλάν, Μαγδαληνή-Μαρίναel
dc.creatorSavalan, Magdalini-Marinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:17Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:17Z
dc.date.issued2012-10-21T20:55:32Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6849
dc.description.abstractΤο θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι οι τεχνικές internet marketing και πώς αυτές εφαρμόζονται σε μια ιστοσελίδα, ώστε να βοηθήσουν στην προώθηση της επιχείρησης ηλεκτρονικά. Ο ερευνητικός στόχος είναι η διερεύνηση του βέλτιστου τρόπου προώθησης μιας ιστοσελίδας υπηρεσιών μέσω διαδικτύου. Αφού αναλυθούν οι τεχνικές μία προς μία και παρατεθούν τα χαρακτηριστικά τους, θα πραγματοποιηθεί μελέτη περίπτωσης, που αφορά μη εμπορικό site και συγκεκριμένα, blog ενημέρωσης οικολογικών θεμάτων. Το κεφάλαιο της μελέτης περίπτωσης περιλαμβάνει τον καθορισμό της μεθοδολογίας της έρευνας, την λεπτομερή ανάλυση για τον σχεδιασμό της και την εφαρμογή των τεχνικών internet marketing στο blog. Τελικό στάδιο αποτελεί η συλλογή των αποτελεσμάτων της έρευνας και η ανάλυσή τους, που θα οδηγήσει στην εξαγωγή συμπερασμάτων, ώστε να απαντηθεί ο ερευνητικός στόχος.el
dc.description.abstractThe aim of this dissertation thesis is to define specific internet marketing techniques and how they can be applied into a website in order to help and facilitate each firm’s promotion to the internet. The desired purpose is to examine the most appropriate and finest way to promote a website through the internet. In the first part, all the internet techniques will be analyzed and their respective characteristics will be cited. The next part will be consisted of a case-study on a non - commercial website and specifically on a blog specialized in ecological issues. The case-study chapter will include the research methodology determination, the detailed analysis for the research design and the application of each internet marketing method to the blog. Finally, the last chapter will report the collection of the research results and their analysis. After the results’ analysis, the conclusions that are about to follow will examine if the research purpose is accomplished.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠροώθηση ιστοσελίδων αξιοποιώντας τεχνικές internet marketing.el
dc.titlePromotion of websites using techniques of internet marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣαβαλάν, Μαγδαληνή-Μαρίναel
heal.creatorNameSavalan, Magdalini-Marinaen
heal.publicationDate2012-10-21T20:55:32Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6849
heal.abstractΤο θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι οι τεχνικές internet marketing και πώς αυτές εφαρμόζονται σε μια ιστοσελίδα, ώστε να βοηθήσουν στην προώθηση της επιχείρησης ηλεκτρονικά. Ο ερευνητικός στόχος είναι η διερεύνηση του βέλτιστου τρόπου προώθησης μιας ιστοσελίδας υπηρεσιών μέσω διαδικτύου. Αφού αναλυθούν οι τεχνικές μία προς μία και παρατεθούν τα χαρακτηριστικά τους, θα πραγματοποιηθεί μελέτη περίπτωσης, που αφορά μη εμπορικό site και συγκεκριμένα, blog ενημέρωσης οικολογικών θεμάτων. Το κεφάλαιο της μελέτης περίπτωσης περιλαμβάνει τον καθορισμό της μεθοδολογίας της έρευνας, την λεπτομερή ανάλυση για τον σχεδιασμό της και την εφαρμογή των τεχνικών internet marketing στο blog. Τελικό στάδιο αποτελεί η συλλογή των αποτελεσμάτων της έρευνας και η ανάλυσή τους, που θα οδηγήσει στην εξαγωγή συμπερασμάτων, ώστε να απαντηθεί ο ερευνητικός στόχος.el
heal.abstractThe aim of this dissertation thesis is to define specific internet marketing techniques and how they can be applied into a website in order to help and facilitate each firm’s promotion to the internet. The desired purpose is to examine the most appropriate and finest way to promote a website through the internet. In the first part, all the internet techniques will be analyzed and their respective characteristics will be cited. The next part will be consisted of a case-study on a non - commercial website and specifically on a blog specialized in ecological issues. The case-study chapter will include the research methodology determination, the detailed analysis for the research design and the application of each internet marketing method to the blog. Finally, the last chapter will report the collection of the research results and their analysis. After the results’ analysis, the conclusions that are about to follow will examine if the research purpose is accomplished.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΠροώθηση ιστοσελίδων αξιοποιώντας τεχνικές internet marketing.el
heal.titlePromotion of websites using techniques of internet marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηλεκτρονικό μάρκετινγκ, μηχανή αναζήτησης, μάρκετινγκ θυγατρικώνel
heal.keywordelectronic marketing, search engine, affiliate marketingen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)