Εμφάνιση απλής εγγραφής

Sustainable development, investment and marketing in hotel businesses. Case study: Ledra Marriott, (Marriott International) and Novotel, (Accor Group).

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧασιρτζόγλου, Μαρίαel
dc.creatorChasirtzoglou, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:20Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:20Z
dc.date.issued2012-02-28T14:39:33Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6852
dc.description.abstractΈχει παρατηρηθεί σε μεγάλο βαθμό, ιδίως την τελευταία δεκαετία, πως γίνονται σημαντικές προσπάθειες από αρκετές ξενοδοχειακές μονάδες να ενισχύσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν, υιοθετώντας φίλο – περιβαλλοντικές πολιτικές. Τέτοιου είδους πολιτικές, επιβάλλονται πλέον σε πολλές περιπτώσεις λόγω της διαρκούς επιδείνωσης της κατάστασης του περιβάλλοντος. Σε αυτά τα πλαίσια, κρίθηκε σκόπιμο να πραγματοποιηθεί έρευνα σχετικά με τις βασικότερες αντιλήψεις ανθρώπων σχετικών με τον συγκεκριμένο χώρο. Στόχος της έρευνας ήταν να αποτυπωθεί η κατάσταση σήμερα, αλλά και να καταγραφεί η τάση της εξέλιξης αυτών των αντιλήψεων, ώστε να σχηματιστεί μια εικόνα και για το τι αναμένεται να γίνει στο άμεσο μέλλον. Προς τούτο, στο 1ο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια εισαγωγή στις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ και του τουριστικού μάρκετινγκ, εστιάζοντας τελικά στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ που είναι ο στόχος της εργασίας. Εν συνεχεία, στο 2ο κεφάλαιο γίνεται αναφορά σε διάφορες πτυχές της πράσινης ανάπτυξης, εστιάζοντας στα ξενοδοχεία και το πώς εφαρμόζονται σε αυτά περιβαλλοντικοί σχεδιασμοί και διαχείριση με γνώμονα το περιβάλλον. Το επόμενο κεφάλαιο συνοψίζει τα βασικά στοιχεία της μεθοδολογίας που χρησιμοποιήθηκε για να πραγματοποιηθεί η έρευνα. Αναγράφεται ο σκοπός της έρευνας μέσω συγκεκριμένων ερευνητικών ερωτημάτων, και ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάστηκε, εστιάζοντας στην κατάρτιση των ερωτηματολογίων, στην διαδικασία δειγματοληψίας, αλλά και στην ανάλυση των δεδομένων που συγκεντρώθηκαν. Το τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τα αποτελέσματα της στατιστικής ανάλυσης των δεδομένων που συγκεντρώθηκαν, και τέλος το πέμπτο κεφάλαιο συνοψίζει τα βασικότερα συμπεράσματα. Όπως έδειξε η έρευνα, σχετικά με το κατά πόσο ακολουθείται φίλο – περιβαλλοντική πολιτική από τα ξενοδοχεία, φάνηκε πως κατά την γνώμη των ερωτηθέντων οι ξενοδοχειακές μονάδες και ο τουρισμός γενικότερα είναι άμεσα συνδεδεμένος με το περιβάλλον και προκαλεί σε σημαντικό βαθμό προβλήματα σε αυτό, κάτι που σημαίνει πως δεν φαίνεται να επικρατεί η άποψη ότι ακολουθούνται φίλο – περιβαλλοντικές πολιτικές από τους υπεύθυνους των ξενοδοχείων σήμερα. Αντίστοιχα, αναφορικά με τον βαθμό στον οποίο επηρεάζεται η προθυμία επιλογής των εν δυνάμει πελατών από την ύπαρξη τέτοιων πολιτικών, φάνηκε πως οι πολίτες και εν δυνάμει πελάτες ξενοδοχείων επηρεάζονται σε σημαντικό βαθμό από την ύπαρξη «πράσινων» πολιτικών στα ξενοδοχεία για τις επιλογές τους. Θεωρούν το ζήτημα της προστασίας και της φροντίδας του περιβάλλοντος ιδιαίτερα σημαντικό, και δηλώνουν πως οι ξενοδοχειακές μονάδες και οι διαχειριστές τους οφείλουν να υιοθετούν πολιτικές φιλικές προς το περιβάλλον. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις δηλώνουν διατεθειμένοι να πληρώσουν οι ίδιοι μια αυξημένη τιμή για τις διακοπές τους, επιλέγοντας ένα ξενοδοχείο που υιοθετεί τέτοιου είδους πολιτικές. Σαν γενικότερο συμπέρασμα λοιπόν, μπορεί να σημειωθεί πως έχει γίνει αντιληπτή η ανάγκη για υιοθέτηση φίλο – περιβαλλοντικών πολιτικών από τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα σήμερα.el
dc.description.abstractIt has been widely noted, especially during the last decade, that considerable efforts are being made by many hotels to enhance their marketing strategies that are used, by adopting friendly – environmental policies. As the years pass, such policies are becoming necessary due to the continuing deterioration of the environment. Under these circumstances it is considered appropriate to carry out an inquiry on the basic concepts that people related to the particular industry have. The aim of this study was to reflect the situation today, but also to record the trend of these perceptions, so as to form an image of what should be done in the near future. For the purpose described above, the first chapter contains an introduction to the basic and tourism marketing, focusing ultimately on hotel marketing - which is the goal of the dissertation. The second chapter references to various aspects of sustainable development, focusing on hotels and how environmental planning and management-driven by the environment are applied. The next chapter summarizes the key elements of the methodology used to perform the survey. Furthermore, the purpose of the survey is indicated, through specific questions as well as how the survey is designed by focusing on the questionnaires’ training, on the process of sampling and on the analysis of the data collected. Finally, the fourth chapter contains the results of the statistical analysis of the data gathered and the fifth chapter summarizes the main conclusions. As shown by the survey, (on whether friendly - environmental policies by the hotels are applied), the hotels and tourism in general are directly connected to the environment and cause significant problems in it. As a conclusion it can be told that friendly - environmental policies are not applied by the hotels’ managers. Respectively, regarding the extent to which the selection’s willingness of potential customers is influenced by the existence of such policies, it seemed that the citizens and potential hotel customers are affected significantly by the "green" policies in a hotel for their choices. They consider the issue of protection and care of the environment particularly important, and highlight that the hotel units and their managers must adopt policies friendly to the environment. Indeed, in several cases they are willing to pay a premium price for their holiday choosing a hotel that adopts such policies. As a general conclusion we may note that it is now understood the necessity to adopt a friendly - environmental policies by the hotels in Greece.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠράσινη ανάπτυξη, επενδύσεις και μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: Ledra Marriott, (Marriott International) και Novotel, (Accor Group).el
dc.titleSustainable development, investment and marketing in hotel businesses. Case study: Ledra Marriott, (Marriott International) and Novotel, (Accor Group).en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧασιρτζόγλου, Μαρίαel
heal.creatorNameChasirtzoglou, Mariaen
heal.publicationDate2012-02-28T14:39:33Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6852
heal.abstractΈχει παρατηρηθεί σε μεγάλο βαθμό, ιδίως την τελευταία δεκαετία, πως γίνονται σημαντικές προσπάθειες από αρκετές ξενοδοχειακές μονάδες να ενισχύσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν, υιοθετώντας φίλο – περιβαλλοντικές πολιτικές. Τέτοιου είδους πολιτικές, επιβάλλονται πλέον σε πολλές περιπτώσεις λόγω της διαρκούς επιδείνωσης της κατάστασης του περιβάλλοντος. Σε αυτά τα πλαίσια, κρίθηκε σκόπιμο να πραγματοποιηθεί έρευνα σχετικά με τις βασικότερες αντιλήψεις ανθρώπων σχετικών με τον συγκεκριμένο χώρο. Στόχος της έρευνας ήταν να αποτυπωθεί η κατάσταση σήμερα, αλλά και να καταγραφεί η τάση της εξέλιξης αυτών των αντιλήψεων, ώστε να σχηματιστεί μια εικόνα και για το τι αναμένεται να γίνει στο άμεσο μέλλον. Προς τούτο, στο 1ο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια εισαγωγή στις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ και του τουριστικού μάρκετινγκ, εστιάζοντας τελικά στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ που είναι ο στόχος της εργασίας. Εν συνεχεία, στο 2ο κεφάλαιο γίνεται αναφορά σε διάφορες πτυχές της πράσινης ανάπτυξης, εστιάζοντας στα ξενοδοχεία και το πώς εφαρμόζονται σε αυτά περιβαλλοντικοί σχεδιασμοί και διαχείριση με γνώμονα το περιβάλλον. Το επόμενο κεφάλαιο συνοψίζει τα βασικά στοιχεία της μεθοδολογίας που χρησιμοποιήθηκε για να πραγματοποιηθεί η έρευνα. Αναγράφεται ο σκοπός της έρευνας μέσω συγκεκριμένων ερευνητικών ερωτημάτων, και ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάστηκε, εστιάζοντας στην κατάρτιση των ερωτηματολογίων, στην διαδικασία δειγματοληψίας, αλλά και στην ανάλυση των δεδομένων που συγκεντρώθηκαν. Το τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τα αποτελέσματα της στατιστικής ανάλυσης των δεδομένων που συγκεντρώθηκαν, και τέλος το πέμπτο κεφάλαιο συνοψίζει τα βασικότερα συμπεράσματα. Όπως έδειξε η έρευνα, σχετικά με το κατά πόσο ακολουθείται φίλο – περιβαλλοντική πολιτική από τα ξενοδοχεία, φάνηκε πως κατά την γνώμη των ερωτηθέντων οι ξενοδοχειακές μονάδες και ο τουρισμός γενικότερα είναι άμεσα συνδεδεμένος με το περιβάλλον και προκαλεί σε σημαντικό βαθμό προβλήματα σε αυτό, κάτι που σημαίνει πως δεν φαίνεται να επικρατεί η άποψη ότι ακολουθούνται φίλο – περιβαλλοντικές πολιτικές από τους υπεύθυνους των ξενοδοχείων σήμερα. Αντίστοιχα, αναφορικά με τον βαθμό στον οποίο επηρεάζεται η προθυμία επιλογής των εν δυνάμει πελατών από την ύπαρξη τέτοιων πολιτικών, φάνηκε πως οι πολίτες και εν δυνάμει πελάτες ξενοδοχείων επηρεάζονται σε σημαντικό βαθμό από την ύπαρξη «πράσινων» πολιτικών στα ξενοδοχεία για τις επιλογές τους. Θεωρούν το ζήτημα της προστασίας και της φροντίδας του περιβάλλοντος ιδιαίτερα σημαντικό, και δηλώνουν πως οι ξενοδοχειακές μονάδες και οι διαχειριστές τους οφείλουν να υιοθετούν πολιτικές φιλικές προς το περιβάλλον. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις δηλώνουν διατεθειμένοι να πληρώσουν οι ίδιοι μια αυξημένη τιμή για τις διακοπές τους, επιλέγοντας ένα ξενοδοχείο που υιοθετεί τέτοιου είδους πολιτικές. Σαν γενικότερο συμπέρασμα λοιπόν, μπορεί να σημειωθεί πως έχει γίνει αντιληπτή η ανάγκη για υιοθέτηση φίλο – περιβαλλοντικών πολιτικών από τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα σήμερα.el
heal.abstractIt has been widely noted, especially during the last decade, that considerable efforts are being made by many hotels to enhance their marketing strategies that are used, by adopting friendly – environmental policies. As the years pass, such policies are becoming necessary due to the continuing deterioration of the environment. Under these circumstances it is considered appropriate to carry out an inquiry on the basic concepts that people related to the particular industry have. The aim of this study was to reflect the situation today, but also to record the trend of these perceptions, so as to form an image of what should be done in the near future. For the purpose described above, the first chapter contains an introduction to the basic and tourism marketing, focusing ultimately on hotel marketing - which is the goal of the dissertation. The second chapter references to various aspects of sustainable development, focusing on hotels and how environmental planning and management-driven by the environment are applied. The next chapter summarizes the key elements of the methodology used to perform the survey. Furthermore, the purpose of the survey is indicated, through specific questions as well as how the survey is designed by focusing on the questionnaires’ training, on the process of sampling and on the analysis of the data collected. Finally, the fourth chapter contains the results of the statistical analysis of the data gathered and the fifth chapter summarizes the main conclusions. As shown by the survey, (on whether friendly - environmental policies by the hotels are applied), the hotels and tourism in general are directly connected to the environment and cause significant problems in it. As a conclusion it can be told that friendly - environmental policies are not applied by the hotels’ managers. Respectively, regarding the extent to which the selection’s willingness of potential customers is influenced by the existence of such policies, it seemed that the citizens and potential hotel customers are affected significantly by the "green" policies in a hotel for their choices. They consider the issue of protection and care of the environment particularly important, and highlight that the hotel units and their managers must adopt policies friendly to the environment. Indeed, in several cases they are willing to pay a premium price for their holiday choosing a hotel that adopts such policies. As a general conclusion we may note that it is now understood the necessity to adopt a friendly - environmental policies by the hotels in Greece.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΠράσινη ανάπτυξη, επενδύσεις και μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: Ledra Marriott, (Marriott International) και Novotel, (Accor Group).el
heal.titleSustainable development, investment and marketing in hotel businesses. Case study: Ledra Marriott, (Marriott International) and Novotel, (Accor Group).en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, ξενοδοχείο, περιβάλλονel
heal.keywordmarketing, hotel, environmenten
heal.advisorNameΤσιμητάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameTsimitakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)