Εμφάνιση απλής εγγραφής

The promotion strategy of cinema movies: Tools and tactics of the global cinema industry.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑυλωνίτης, Παναγιώτηςel
dc.creatorAvlonitis, Panagiotisen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:21Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:21Z
dc.date.issued2012-10-21T20:51:15Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6853
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν να παρουσιαστούν και να αναλυθούν τα μέσα και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την προώθηση μιας κινηματογραφικής παραγωγής. Στο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής επισκόπησης αναφέρονται αρχικά κάποια ιστορικά στοιχεία για τον κινηματογράφο και εξηγείται το γιατί αυτός θεωρείται προϊόν. Στη συνέχεια ορίζεται το κινηματογραφικό μάρκετινγκ και αμέσως μετά παρουσιάζονται αναλυτικά τα μέσα που χρησιμοποιούνται για την προώθηση μιας ταινίας. Ακολουθεί περιγραφή του πώς λειτουργεί το κινηματογραφικό μάρκετινγκ και το πώς και με ποια σειρά χρησιμοποιούνται όλα τα μέσα προώθησης που αναφέρθηκαν σε προηγούμενη ενότητα. Στο κεφάλαιο της μεθοδολογίας γίνεται αναφορά στην πρωτογενή έρευνα που διεξήχθη μέσω ερωτηματολογίων που στάλθηκαν σε εταιρείες προώθησης και παραγωγής κινηματογραφικών προϊόντων, αλλά και με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε αντίστοιχες εταιρείες. Στο ίδιο κεφάλαιο αναφέρονται και οι περιορισμοί της έρευνας. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας. Παρουσιάζονται οι απόψεις για την αποτελεσματικότητα των μέσων προώθησης και το κατά πόσο το Διαδίκτυο μπορεί να λειτουργήσει ως αποκλειστικό μέσο προώθησης κινηματογραφικών ταινιών, για το πότε είναι το κατάλληλο χρονικό διάστημα να βγει μια ταινία στις αίθουσες και, τέλος, για τους τρόπους αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης ώστε να παραμείνει βιώσιμη η κινηματογραφική βιομηχανία. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο πραγματοποιείται σύγκριση των ευρημάτων της πρωτογενούς έρευνας με αυτά της δευτερογενούς και αναδεικνύεται το ποιοί είναι οι καλύτεροι τρόποι προώθησης, οι ιδανικές ημερομηνίες για την πρεμιέρα μιας ταινίας όπως επίσης και οι προκλήσεις που πιθανότατα θα αντιμετωπίσει η βιομηχανία του κινηματογράφου στο μέλλον.el
dc.description.abstractThe goal of this present work and research that was completed was to demonstrate and explain every means of promotion that are being used for advertising a movie production. Inside the chapter of bibliography, at first some historical facts are mentioned about cinema. From then on, it is explained why it is considered a product. Furthermore the cinematic marketing is defined and after that the means used for promoting a movie are shown to full detail. What follows is the analysis of how cinematic marketing works and how the prementioned means become functional and in what order. Inside the chapter of methodology there is a report on the original research that was not only conducted with a series of questionnaires sent to promotion and development cinema companies but with telephone interviews as well. Following that the results of the original research views on what is the most effective means of promotion answers to if the internet can stand on its own when would the appropriate release date for a movie be and ways to counteract the economic crisis so that the movie industry remains alive. In the fifth and final chapter, a comparison of the original research findings is made with the corresponding results of the second research the best promotional tools are declared, the perfect dates for a movie premiere and lastly, the challenges the movie industry is about to face in the future.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ στρατηγική προώθησης των κινηματογραφικών ταινιών: Εργαλεία και τακτικές της παγκόσμιας βιομηχανίας κινηματογράφου.el
dc.titleThe promotion strategy of cinema movies: Tools and tactics of the global cinema industry.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑυλωνίτης, Παναγιώτηςel
heal.creatorNameAvlonitis, Panagiotisen
heal.publicationDate2012-10-21T20:51:15Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6853
heal.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν να παρουσιαστούν και να αναλυθούν τα μέσα και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την προώθηση μιας κινηματογραφικής παραγωγής. Στο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής επισκόπησης αναφέρονται αρχικά κάποια ιστορικά στοιχεία για τον κινηματογράφο και εξηγείται το γιατί αυτός θεωρείται προϊόν. Στη συνέχεια ορίζεται το κινηματογραφικό μάρκετινγκ και αμέσως μετά παρουσιάζονται αναλυτικά τα μέσα που χρησιμοποιούνται για την προώθηση μιας ταινίας. Ακολουθεί περιγραφή του πώς λειτουργεί το κινηματογραφικό μάρκετινγκ και το πώς και με ποια σειρά χρησιμοποιούνται όλα τα μέσα προώθησης που αναφέρθηκαν σε προηγούμενη ενότητα. Στο κεφάλαιο της μεθοδολογίας γίνεται αναφορά στην πρωτογενή έρευνα που διεξήχθη μέσω ερωτηματολογίων που στάλθηκαν σε εταιρείες προώθησης και παραγωγής κινηματογραφικών προϊόντων, αλλά και με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε αντίστοιχες εταιρείες. Στο ίδιο κεφάλαιο αναφέρονται και οι περιορισμοί της έρευνας. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας. Παρουσιάζονται οι απόψεις για την αποτελεσματικότητα των μέσων προώθησης και το κατά πόσο το Διαδίκτυο μπορεί να λειτουργήσει ως αποκλειστικό μέσο προώθησης κινηματογραφικών ταινιών, για το πότε είναι το κατάλληλο χρονικό διάστημα να βγει μια ταινία στις αίθουσες και, τέλος, για τους τρόπους αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης ώστε να παραμείνει βιώσιμη η κινηματογραφική βιομηχανία. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο πραγματοποιείται σύγκριση των ευρημάτων της πρωτογενούς έρευνας με αυτά της δευτερογενούς και αναδεικνύεται το ποιοί είναι οι καλύτεροι τρόποι προώθησης, οι ιδανικές ημερομηνίες για την πρεμιέρα μιας ταινίας όπως επίσης και οι προκλήσεις που πιθανότατα θα αντιμετωπίσει η βιομηχανία του κινηματογράφου στο μέλλον.el
heal.abstractThe goal of this present work and research that was completed was to demonstrate and explain every means of promotion that are being used for advertising a movie production. Inside the chapter of bibliography, at first some historical facts are mentioned about cinema. From then on, it is explained why it is considered a product. Furthermore the cinematic marketing is defined and after that the means used for promoting a movie are shown to full detail. What follows is the analysis of how cinematic marketing works and how the prementioned means become functional and in what order. Inside the chapter of methodology there is a report on the original research that was not only conducted with a series of questionnaires sent to promotion and development cinema companies but with telephone interviews as well. Following that the results of the original research views on what is the most effective means of promotion answers to if the internet can stand on its own when would the appropriate release date for a movie be and ways to counteract the economic crisis so that the movie industry remains alive. In the fifth and final chapter, a comparison of the original research findings is made with the corresponding results of the second research the best promotional tools are declared, the perfect dates for a movie premiere and lastly, the challenges the movie industry is about to face in the future.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ στρατηγική προώθησης των κινηματογραφικών ταινιών: Εργαλεία και τακτικές της παγκόσμιας βιομηχανίας κινηματογράφου.el
heal.titleThe promotion strategy of cinema movies: Tools and tactics of the global cinema industry.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordκινηματογραφική βιομηχανία, κινηματογραφικό μάρκετινγκ, διαδικτυακό μάρκετινγκ, μέσα μαζικής ενημέρωσηςel
heal.keywordmotion picture industry, movie marketing, internet marketing, mass mediaen
heal.advisorNameΖέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέτταel
heal.advisorNameZerva, Magdalini-Violettaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)